Vauva yritettiin kaapata keskellä päivää Helsingissä

Mieti millainen yhteiskunta tästä tulisi jos alettaisiin selittämään, että 35v poikamiehet tekee sitä, tätä. 50v lihavat miehet hakkaavat vaimojaan, yms. Jokainen pitkäaikaissairas maksaa valtiolle 1 000 000€.

Jos haluttaisiin olla oikeasti avoimia niin kaikesta löytää vikaa ja se pitäisi tuoda esille.

No jos asia on näin niin miksi asioita pitäisi salata? Jos joku jotain tekee niin miksi pitää hyssytellä tai suojella? Tai pimittää jotain tilastoja tai taloudellisia faktoja? Eikö olisi parasta pysyä totuudessa ja uutisoida asiat prikulleen niinkuin ne on sensuroimatta tai muuttelematta asioita?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No jos asia on näin niin miksi asioita pitäisi salata? Jos joku jotain tekee niin miksi pitää hyssytellä tai suojella? Tai pimittää jotain tilastoja tai taloudellisia faktoja?

Meillä on täällä pohjoismainen hyvinvointivaltio. Tuollainen sormella osoittaminen kuuluu pikemminkin niihin etelän maihin joita täällä kritisoidaan. Halutaanko täällä todella elää jossain fasistivaltiossa.

Uutisesta vielä, että eiköhän ne sen lapsen olisi vieneet jos olisi ollut tarkoituksena. Ihan varmasti olisi lehtien etusivulla jos tuollainen olisi oikeasti tapahtunut. Ei ole hirveän usein tainnut Suomessa tapahtua, että lapsia viedään "käsistä".

Mitä kerpelettä? Olette floodanneet kuudessa tunnissa keskustelun täyteen jotain rasismi-jupinoita, jotka eivät liity itse uutiseen juuri mitenkään?
Kuka tätä jaksaa kahlata enää läpi, jos kiinnostaa uutisesta keskustelu ja sen kommentointi?

Tuppaa olemaan nämä Kukkahatut, ituhipit & muu sateenkaariväki VS Suvaitsemattomat rasistiset natsit -väittelyt aina näitä mitkä karkaa käsistä ja jatkuu kunnes toinen ei enää jaksa. ;)

Meillä on täällä pohjoismainen hyvinvointivaltio. Tuollainen sormella osoittaminen kuuluu pikemminkin niihin etelän maihin joita täällä kritisoidaan. Halutaanko täällä todella elää jossain fasistivaltiossa.

Miten se todenmukainen uutisointi muka ei kuulu hyvinvointivaltioon? Onko asia parempi jos kaikki näytetään pinkkien lasien läpi ettei tule paha mieli ja kaunistellaan paska konvehdiks?

Välikevennys. :hyvä:

veikkaus.jpg

Mitä kerpelettä? Olette floodanneet kuudessa tunnissa keskustelun täyteen jotain rasismi-jupinoita, jotka eivät liity itse uutiseen juuri mitenkään?
Kuka tätä jaksaa kahlata enää läpi, jos kiinnostaa uutisesta keskustelu ja sen kommentointi?

Mutta minusta tämä juttu kyllä haisee epäilyttävältä jo ensimmäisestä uutisesta lähtien. Onkohan mummeli kenties vähän paisutellut tapahtunutta? Sen uskon kyllä, että joku ylituttavallinen turisti saattaisi tulla yrittämään valokuvata vauvaa tai paapomaan tätä puoliväkisin.
Mutta että kaappaus kolmen miehen voimin keskellä päivää ja vielä noin surkealla menestyksellä? Lisäksi vielä nämä silminnäkijöiden puute ja muistamattomat vartijat... Joku tässä mättää.

Meirän äireellä palais pikkasen hihat näihin teidän mummeleihin...eihän se nainen ollut edes kuuttäkymmentä.

Meirän äireellä palais pikkasen hihat näihin teidän mummeleihin...eihän se nainen ollut edes kuuttäkymmentä.
Sama tarttui miun silmään. Mikä mummo se nyt alle kuuskymppinen?

No eiköhän ilmaisu "ulkomaalaistaustainen" tai "maahanmuuttaja" kata kaiken maailman mutiaiset sen tarkemmin erittelemättä. Pääasia että siitä käy selväksi se että mitä siitä seuraa kun kustaan nuo maahanmuuttolait Thorsin malliin. Ja tuo "suomalainen" nyt on jo niin pilkun nussintaa kun olla voi. Sellainen mikä ei ole syntyperäinen suomalainen ei ole suomalainen kuin paperilla.

Harvoin ketään rasistiksi syytän, mutta sun kohdalla se lienee oikeaan osunut termi. Sun määritelmän mukaan jopa minä olen mutiainen ja suomalainen vain paperilla. Tosin jos kävelisin sua vastaan kadulla taikka jos juttelisimme, et IKIMAAILMASSA voisi arvata, että en ole syntyperäinen suomalainen.

Eiköhän voisi lukkoon laittaa tämän jutun. Viimeiset kahdeksan sivua ihan offtopiccia. Vai onko sittenkään... Ajatelkaapa jos se mummo keksi koko jutun, että saisi ulkomaalaisvihaa nettifoorumeiden keskusteluihin... Jos se on sellainen provomummo. Perkele

Uutisissa puhutaan "ulkomaalaisperäisistä miehistä". Entä jos ne ovatkin perus norjalaisia miehiä. Hulluna spekulointia ja vähän faktoja...

Edittiä: ok olihan tuolla mainintaa tummaihoisista miehistä.. Lienevät niin tummia, etteivät näy kamerassa. Ja lapsi ei muka herännyt vaunussa, vaikka sitä revittiin ja siinä roikuttiin. Hyvät on unenlahjat.
No siinäpä on tiivistettynä se, mitä minullekin tuli mieleen. Tehtävä suoritettu - rasistimummo sai suomen toivot taas varpailleen.

Harvoin ketään rasistiksi syytän, mutta sun kohdalla se lienee oikeaan osunut termi. Sun määritelmän mukaan jopa minä olen mutiainen ja suomalainen vain paperilla. Tosin jos kävelisin sua vastaan kadulla taikka jos juttelisimme, et IKIMAAILMASSA voisi arvata, että en ole syntyperäinen suomalainen.
Ja taas on kamala VHM, rasssissti ja fasisti iskenyt..."uussuomalainen" jälleen ilkeämielisten kiusan kohteena. Näytät toteen sen, että jokainen ei-syntyperäinen suomalainen on aivan järjettömän herkkähipiäinen. Ei saa arvostella mistään tai nessupaketti aukeaa ja vähemmistövaltuutetun puhelin soi.

Mä olen suomenruotsalainen ja tälläkin palstalla meitä hurreja on tylytetty oikein kunnolla, enkä mä silti osaa siitä loukkaantua. Osasta vittuilusta olen jopa samaa mieltä.

Suomalaisuusmääritelmään off-topicina puuttuen: mielestäni se että sattuu puhumaan suomea ja asumaan täällä ei tee kenestäkään suomalaista. En minäkään ole japanilainen vaikka asuisin tokiossa ja puhuisin täydellistä japania. Olisi luultavasti loukkaus mennä väittämään että "joo mä oon japanilainen kun kato asun huudeilla ja puhun kato ihan hyvin niin sit mä vähän niinku oon"
Ei. Mielestäni pitää olla tietty historia maassa ja kansan parissa voidakseen väittää olevansa "samaa porukkaa." Ei niin että on käyty yksi kielikurssi, kuunneltu yksi kasetti lordin hittejä ja tullaan väittämään että ollaan yhtä suomalaisia kuin ne joiden suku on todistetusti hengannut huudeilla jo ennen 1600-lukua.

Ei sillä että ulkomaalaisia inhoaisin, mutta hieman korpeaa että tulevat väittämään olevansa millään lailla samanlaisia kuin kantaväestö. Vähän sama kuin joku kerran penaa koulun liikuntatunnilla vääntänyt pikkupoika väittäisi olevansa ammattimainen kehonrakentaja.

Lehden mukaan mummo (isoäiti) huusi apua, mutta kukaan ei reagoinut, ei edes ne jutussa mainitut vartijat. Aika paljon vaatisi kyllä pokkaa keskellä vilkasta Aleksia nyysiä lastenvaunut.

Lehden mukaan mummo (isoäiti) huusi apua, mutta kukaan ei reagoinut, ei edes ne jutussa mainitut vartijat. Aika paljon vaatisi kyllä pokkaa keskellä vilkasta Aleksia nyysiä lastenvaunut.
Totta. Maahanmuuttajat kautta Euroopan on kyllä osoittanut suurta nöyryyttä ja kunnioitusta länsimaista yhteiskuntaa ja normeja kohtaan. Mummo lienee unohtanut lääkkeensä.

Ja taas on kamala VHM, rasssissti ja fasisti iskenyt..."uussuomalainen" jälleen ilkeämielisten kiusan kohteena. Näytät toteen sen, että jokainen ei-syntyperäinen suomalainen on aivan järjettömän herkkähipiäinen. Ei saa arvostella mistään tai nessupaketti aukeaa ja vähemmistövaltuutetun puhelin soi.

Mä olen suomenruotsalainen ja tälläkin palstalla meitä hurreja on tylytetty oikein kunnolla, enkä mä silti osaa siitä loukkaantua. Osasta vittuilusta olen jopa samaa mieltä.

No enkä ole äärettömän herkkähipiäinen. Ärsyttää vaan, että niputeraan yhden nimen (mutiainen) alle kaikki ulkomaalaiset alkuperästä, elämäntavoista, uskonnosta, ihonväristä ja sosioekonomisesta statuksesta huolimatta.

EDIT: Ihmiset ovat erilaisia. Näin on vaikka ottaisi kuinka samanlaiset yksilöt (identtiset kaksoset) vertailuun.

Tuppaa olemaan täällä Suomen maassa ainakin media vähän turhan korrektia näissä tapauksissa, että se puskaraiskaaja tai muu vauvankaappaaja somali on aina "siisti tumma mies".

Niin joo. Eli jokaisessa ketjussa kannattaa varmuuden vuoksi käsitellä tämä somaliasia. Hieno homma, pojat! Teette arvokasta työtä!

:)

Niin joo. Eli jokaisessa ketjussa kannattaa varmuuden vuoksi käsitellä tämä somaliasia. Hieno homma, pojat! Teette arvokasta työtä!

:)

Niin sinäkin. Majoita himaas ja ruoki pari maahanmuuttajaa kun niin paljo tykkäät niitä veitikoista. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom