Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En Usko tuohon 361 cm, jos ei ole kilpailussa hypätty. Itse olen nhypännyt 2 x kisassa 347cm, ekan kerran 25 vuotiaana, tokan kerran 39 vuotiaana.
Juu ei ole kisois hypätty. Pitäis laittaa videota, mutta ei alle 375cm tuloksia viitsi kuvata
Muuten kaveri hyppäs yhden jalan vauhditonta pituutta 291cm.
Taisit Riccione käydä kisaamassa vauhdittomissa hypyissä talvella?
Paljon sinä hyppäät yhdellä jalalla?Mitenköhän perus vauhditon pituus ja yhden jalan vauhditon pituus suhteutuu.
Minulla oli tuo 25 vuotiaana hypätty 347cm (matolle, ei hiekkaan...uskoisin, että olis mennyt 15-20 cm enemmän hiekalle Uudenmaan pm-kisoissa Klaukkalan koululla...
3 tasatassua kisasin kerran Otahallissa Bryggaren ja Tiaisen kanssa, meni 11,10m - voitin niukasti
Nyt ei pääse enää mihinkään...
Juu ei ole kisois hypätty. Pitäis laittaa videota, mutta ei alle 375cm tuloksia viitsi kuvata
Muuten kaveri hyppäs yhden jalan vauhditonta pituutta 291cm.
Taisit Riccione käydä kisaamassa vauhdittomissa hypyissä talvella?
Hyppäsit Jarska n. 330 cm nyt tänä talvena kisassa? Pitääkö paikkansa?
Oli SULlin sivuilla oikein maininta. Ei tainnut olla ihan paras päivä....
Vauhditon pituus: 1) Jari Suikka LUM 333 (kkk & Suomen kaikkien aikojen 7:s), 2) Saku Pöyhönen LUM 320, 3) Juho-Matti Pimiä LUM 318, 4) Matti Mononen LUM 305, 5) Antti Lasaroff 18 LUM 291.
jarska. Olet varmaan hyppinyt joskus kontaktimatolla? montako senttiä heilahtaa esikevennys hyppy ja staattinen?
Mitens tätä vauhditonta kannattais reenata punttisalilla?
jarska. Olet varmaan hyppinyt joskus kontaktimatolla? montako senttiä heilahtaa esikevennys hyppy ja staattinen?
Voisko tuosta sit tehdä johtopäätöksen että kimmoisuutta löytyy hieman?