Vauhditon pituushyppy

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AEOM89
  • Aloitettu Aloitettu
Siis kysymys on tanssitreeneistä. Kestää 1h30 min noin kolme kertaa viikossa on 2x 1h30min. Noissa on suunnilleen 30-60min jonka aikana on sitä hyppimistä. Sarjat kestää 30s-4min ja tauot vaihtelee. Ongelmana on siis se et meinaan hyytyä jo melko aikasessa vaiheessa noissa hyppyjutuissa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ittelläni meni koulun testissä 230cm(tosin kotona kivilattialla on mennyt 220cm), pituus 180cm paino 81kg.Ikä 14.Tuskin pituus tuohon vaikuttaa meinaan pari 150cm kaveria loikkasi lähes 2.5m.Alustakin vaikuttaa tuohon...ainakin mulla.

Mulla mitat 178/66 ja ikää 15v. Hyppyä meni 260cm, en oo pahemmin treenaillu jalkoja. Vasta n. 2 kk sitte alotin treenaamisen, vedän nyt jalkojakin..

:offtopic:

Paljo menee vauhditon 5-loikka. Mulla meni pari päivää sitten kuntotestissä 13,15 m.

Hieman haasteellisempaa hypätä 5 kertaa putkeen yrittäen koko ajan kiihdyttää vauhtia loikka loikalta kuin hypätä vain yksi hyppy. Vaatii taitoa ja koordinaatiota jo enemmän...?

:offtopic:

Paljo menee vauhditon 5-loikka. Mulla meni pari päivää sitten kuntotestissä 13,15 m.

Hieman haasteellisempaa hypätä 5 kertaa putkeen yrittäen koko ajan kiihdyttää vauhtia loikka loikalta kuin hypätä vain yksi hyppy. Vaatii taitoa ja koordinaatiota jo enemmän...?

Pituus 290
5-loikka 15m

no kyllä se oikeastaan pitäis olla..:/ 10-loikka on tehty harkoissa loikkaharjotuksen jälkeen ja vähän aikaakin siitä.. 5-loikka ihan kunnon testissä.. mutta en tiiä si kans.. kyllä tuo 10-loikka voisi pitemmällekin mennä jos ny pääsis kokelee..

Mulla ei taida olla lahjoja kauheesti tähän... Oon aika lyhytjalkanen ja muutenki tämmönen käppänä :D

Muistaisin että 2,15m on ennätys joskus ysiluokalla. Tällä hetkellä menee varmaan vähän reilu 2 metriä :rolleyes: Tarvii kokeilla...

Mulla ei taida olla lahjoja kauheesti tähän... Oon aika lyhytjalkanen ja muutenki tämmönen käppänä :D

Muistaisin että 2,15m on ennätys joskus ysiluokalla. Tällä hetkellä menee varmaan vähän reilu 2 metriä :rolleyes: Tarvii kokeilla...

Kuinka pitkä olet?

Bongasin tuolta Suomen vahvimman miehen, Jani Illikaisen(196cm/159kg) kotisivuilta hänen hurjan vauhdittoman pituushyppytuloksen: 313cm!!!:eek::rock:

Bongasin tuolta Suomen vahvimman miehen, Jani Illikaisen(196cm/159kg) kotisivuilta hänen hurjan vauhdittoman pituushyppytuloksen: 313cm!!!:eek::rock:

heh joo olis tuo kiva jokus nahda kun 150kg hyppaa yli 3 metria. Siina liha liikahtaa.
Taitaapi vaan olla niin etta esim kaikki suomen huippu kuulantyotajat, kiekonheittajat hyppaavat yli 3 metria. Siihen vaan tarvitaan paljon rajahtavaa voimaa.

ei usko

Ei sulla kyllä taida toi juokseminenkaan olla enää voimasta kiinni? Hirveitä tuloksia.

En Usko tuohon 361 cm, jos ei ole kilpailussa hypätty. Itse olen nhypännyt 2 x kisassa 347cm, ekan kerran 25 vuotiaana, tokan kerran 39 vuotiaana.

Entinen korkeushyppääjä Juha Isolehto on hypännyt 360cm, olen nähnyt. Hän hyppäsi myös vauhditonta korkeutta 190cm..mikä lienee maaïlmanennätys.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom