Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
intissä hyppäsin ton testeissä joku 6 vuotta sitten, voisin huomenna käydä kokeilemassa paljon menee. Ei en oo koskaan harrastanu juoksua tai hyppylajeja, futis on ainut mitä oon koskaan harrastanu ja sen lopetin 10 vuotta sitten, n.9 vuotta kerkesin pelailla. Mutta jooh, oon aina ollu varsinkin koulu aikoina hyvä hyppylajeissa vaikka koskaan en harrastanutkaan, ja ihan kohtalainen myös sprintti matkoilla 100m tais mennä joskus aikoinaan ylä-asteella johonkin 12sek. Oikeestaan viimesen vuoden ajan vasta alkanut urheilu taas maistumaan kaljan ja tupakan ohella.
mutta jooh, nyt on taas kova into ottaa ittestä mittaa ja alkaa parantelee nykystä kuntoa, veikkaisin että toi vauhditon menee nyt kylmiltään jotain 310-330 väliin, mutta ylihuomiseen mennessä siitä sit lisää,muutaman kuukauden jos käyn loikkimassa ja hyppimässä ni kyllä toi 340 menee taas
Ensinnäkään ponnistaessa ei kannata laskeutua kovin alas. Jalat kannattaa "nostaa" ilmalennossa, ettei vaan töksähdä ihan suorin jaloin maahan. Käsiä kannattaa myös käyttää ihan reilusti. Vähän vaikeeta kyllä näin netin välityksellä yrittää selittää.Miten voisin saaha vauhdittoman 190 cm -> 200cm+? en osaa hypätä ollenkaan eikä kukaan osaa opettaa mua :(