Vatsalihastreeni?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MrMark
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
35
Eli itse oon vetänyt pitkänaikaa salilla vatsalihaslaitteessa viisi 20x sarjaa isoillapainoilla eli yhteensä sen 100.

Tulosta on tullut kyllä omasta mielestäni hyvin eli packit löytyy, mutta toi 100 on kyllä varsinkin isoillapainoilla aikaa vievä juttu ja aina kun ei tahtos sitä aikaa löytyä, ni ajattelin kysyä kuinka paljon itse teette vatsalihastreeniä ja tuleeko sitä tulosta niillä tekniikoilla.

3x viikossa siis ite teen tän viisi 20x sarjaa.

En usko jostain syystä ite tuohon istumaannousujen tekoon lisä painoilla. jos tarvii siihen vastusta niin tekee vaikka jumppa keppi niskan takana, niin että keppi pitää kädet takana. Teen ite vatsoja 90-120 putkeen.

En usko jostain syystä ite tuohon istumaannousujen tekoon lisä painoilla. jos tarvii siihen vastusta niin tekee vaikka jumppa keppi niskan takana, niin että keppi pitää kädet takana. Teen ite vatsoja 90-120 putkeen.
Itse aloitin tyhjästä 3kk sitten. Vedän 3x 20-sarjoja vatsalihasprässillä ja painoa sen verran, että viimeisillä vedoilla polttaa.
4 ylintä palikkaa näkyy jo, kun jännittää :dance:
Porukat tilasivat huomaamattani itselleen Ostos-tv:stä laitteen nimeltä "Ab Revolutionizer". Jos tuonkin ottaisi vatsalihasohjelmaani, niin ehkäpä tulokset paranee :)

lähinnä tarkotin vartalonkiertoja noilla lisäpainoilla. Itekki tein vatsoja tollaset 100 kerralla ja vähän enemmänkin, mut ei oikee tulosta tullu ni pakko oli painoja lisätä.

En osaa "ammattilaistermein" sanoa miten teen vatsalihakseni :itku:

Porukat tilasivat huomaamattani itselleen Ostos-tv:stä laitteen nimeltä "Ab Revolutionizer". Jos tuonkin ottaisi vatsalihasohjelmaani, niin ehkäpä tulokset paranee :)

Ja mikähän tämä mahtaa olla, uusi saunabelt ? :hyvä:

Kestävyyttä ja lihaskontrollia tällähetkellä lattialla tehtävistä peruliikkeistä, pitemmillä sarjoilla ja keskittymällä hengittämiseen, lihaksen puristamiseen ja vatsan sisäänvetoon. Voimaa maastaveto- ja kyykkyvariaatioiden kautta lähinnä. Kattellen sit muita keinoja jos nuo ei jostain syystä enää riitä.

itse tein nuorena aina jokapäivä 200 vatsaa, siitä nousin ja pian 500vatsaa putkeen / päivä. vatsalihakset pullistu ihan sairaana ulos.. sitten aloin käymään salilla ja halusin muita lihaksia ja sitten vedin massakautta jne ja vatsalihakset vähän hävis siinä samalla.. nykyään oon ruennu tekemään aina ylävatsaa (jalat 90asteen kulmassa), sitten alavatsaa penkillä maaten ja jalat suorina alas ja siitä ylös nosto ja sitten nyt oon ruennu taas tekemään niin monta vatsaa putkeen ku jaskaa aina joskus, koska vaikka sitä väheksytään ja sanotaan ettei ole hyvä asia niin minä ainaki sain älyttömän sixpäkin ku tein mahd. monta vatsaa putkeen. eli nykyään teen vähän kaikenlaisia liikkeitä vatsalle että kehittyy tasasesti :) kyllähän tuo sixpäkki tuolta taas on ruennu pilkottelee :)

eli päivät on esim:
ma: ylävatsaa
ke / to: alavatsaa
pe/la: normi nousulla niin monta kun jaksaa putkeen (alkaa tuo 200 kertaa taas häämöttää :) )
3x viikkoon vatsareeniä on mun mielestä ihan hyvä :)

ja tosiaan sehän on ihan maku asia, että toisille tämmönen ei ehkä sovi ja toisille sopii. itselle tämmöinen vaan sopii jotenki tosi mukavasti ja tykkään tästä vatsatreenistä :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tekeekö täällä jengi hauiksellekin 300 toistoa päivässä viitenä päivänä viikossa ilman lisäpainoja? Miten ne vatsalihakset poikkeaa kaikista kehon muista lihaksista niin paljon että niille pitää tehdä esim edellämainittuja 90 toiston sarjoja.

Tekeekö täällä jengi hauiksellekin 300 toistoa päivässä viitenä päivänä viikossa ilman lisäpainoja? Miten ne vatsalihakset poikkeaa kaikista kehon muista lihaksista niin paljon että niille pitää tehdä esim edellämainittuja 90 toiston sarjoja.
Ei voi väittää, etteikö olisi hauskaa luettavaa tämä ketju. :D
Ja juu, tosiaan aika ihme säätämistä vääntää kuussataa istumaannousua sun muuta päivässä.

Lukekaa nyt alkuun vaikkapa tämä:
http://www.harjoittelu.net/vatsalihakset,-osa-1-a-29.html

Eikös vatsalihakset ole aivan samanlainen lihas, kuin muutkin? Eli ei tehdä mitään hirveitä sarjoja, vaan esim 3 x 10 niin kuin muissakin liikkeissä.Lisäpainoilla tosin.Itse olen nytten tehnyt näin.Meneekö oikein?

Ja tuloksella en välttämättä tarkoita että se packi näkyy, senhän sä saat näkyviin ku heität painostas pois tarpeeks.

Ja muistaakaa, ettei vatsalihasten erottuvuudella ole mitään tekemistä niiden vahvuuden kanssa. Eli yhtä tyhjän kanssa, jos ne vain näkyvät.

Hyvä nyrkkisääntö toistoihin:

* 1/3 osa 3 - 5 toistoa
* 1/3 osa 6 - 10 toistoa
* 1/3 osa 10 + toistoa

otin tuon nyt tuolta linkistä. tarkoittaako tuo nyt tehtäväksi viikossa vai yhessä reenissä?

ite teen kerran viikos vatsat ja siks päkki löytyy :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom