Vatsalihasreeniklippi by jhulmi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jhulmi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Makez, eiköhän niihin vatsalihaksiin saa massaa samaan tapaan kuin muihinkin lihaksiin, ei niitä joka viides minutti tarvii runkata. Ja sikspäkin saat diettaamalla. Kunnon vastuksella ensin lihakseen kokoo, että on mitä näyttää läskin lähtemisen jälkeen :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Judoa jo aika pitkään harrastaneena on tullut kuultua juttua, että judokoille kehitty "kierteiset"(ei ole minun keksimä termi vaan olen kuullut joltain valmentajalta) vatsalihakset eri tavalla kuin muilla ihmisillä? Osaatko JHulmi(tai joku muu asiantuntija) kertoa yhtään paremmin asiasta?

Pistän tässä kuvankin, toivottavasti selventää, mitä lihaksia tarkoitan...
http://s4.photobucket.com/albums/y1...urrent=df42956d.jpg&refPage=&imgAnch=imgAnch1

oon ihan sekasin nyt ko oon kattonu näit liikkeit aika pal.
Voisko joku laittaa silleen 4-6 hyvää liikettä joilla sais koko vatsan treenattu?

Zone-sarja -42%
Judoa jo aika pitkään harrastaneena on tullut kuultua juttua, että judokoille kehitty "kierteiset"(ei ole minun keksimä termi vaan olen kuullut joltain valmentajalta) vatsalihakset eri tavalla kuin muilla ihmisillä? Osaatko JHulmi(tai joku muu asiantuntija) kertoa yhtään paremmin asiasta?

Pistän tässä kuvankin, toivottavasti selventää, mitä lihaksia tarkoitan...
http://s4.photobucket.com/albums/y1...urrent=df42956d.jpg&refPage=&imgAnch=imgAnch1

Hieman lajia kokeilleena pystyy sanomaan, että aika paljonhan siinä tehdään kaikenlaisia kiertoja ym., kyllähän ne vinoihin vatsalihaksiin ihan hyvin ottaa.

Makez, eiköhän niihin vatsalihaksiin saa massaa samaan tapaan kuin muihinkin lihaksiin, ei niitä joka viides minutti tarvii runkata. Ja sikspäkin saat diettaamalla. Kunnon vastuksella ensin lihakseen kokoo, että on mitä näyttää läskin lähtemisen jälkeen :)

Näinhän se menee :)

Jhulmi mitäs oikeen teet tyoksesi meinaan mitä mä noita sun tredejä ja tekstejä oon lukenu niin on kyllä aika asiantuntijan tekstiä:)

Juups, liikuntafysiologi kai on sopiva titteli, liikuntatieteiden tutkimushommia ja opetuksia teen yliopistolla...

jonii--:

http://www.voimaharjoittelu.net/jandarutistus-a-176.html

Mutta jos ikäsi on 14, niin kannattaa aloitella ihan muilla kuvioilla, tuo on oikeaoppisesti liian rankka liike 99,9 %:lle muutenkin...

Ihan perusvatsaliikkeillä pääsee pitkälle, ei tartte kikkailla. Tämä threadi on vain siksi, että voi monipuolisuuden ja vaihtelun vuoksi kokeilla muitakin.

juuh tajusin ton janda rutistuksen nyt ja ihan ok on mennyt ko oon harrastanu teline voimistelua ja jo jonkin aikaa treenannut.Oon toki voinut twehdä sen väärinkin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pistäkääs kuvaa semmosesta pömppömahasta ja jos mahdollista niin kuva myös siitä kun vatsa on oikeaoppisesti vedetty sisään. Ei vaan osaa sanoa että vedänkö ite tota mahaa sisään vai en.

kerros mulle mitkä noist liikkeist on aivan välttämättömiä että saa sixpackin näkyviin vatsalihaksia jännittämättä, tuskin varmaan kaikki? :O ite teen täl hetkel vatsadippejä....

kerros mulle mitkä noist liikkeist on aivan välttämättömiä että saa sixpackin näkyviin vatsalihaksia jännittämättä, tuskin varmaan kaikki? :O ite teen täl hetkel vatsadippejä....

Ei yksikään. Kysehän on kuitenkin rasvaprosentista(olettaen, että sulla jotkut palat sielä alla on).

juu, mut mullaku ei satu rasvaa olee... ja tuskin iha rasvaa poistamalla tai laihduttamalla lihakset tulee näkymään niitä kehittämättä....?

juu, mut mullaku ei satu rasvaa olee... ja tuskin iha rasvaa poistamalla tai laihduttamalla lihakset tulee näkymään niitä kehittämättä....?

Juuri rasvaa/nestettä poistamalla ne tulee näkyviin. Ei niihin vatsalihaksiin tule juuri yhtään massaa vaikka kuinka niitä treenaisit, tai näkisit vatsoja jotka näyttävät kuin kuudesta tennispallosta tehtyjä.

Joko olen ihmisfriikki tai sitten teen ton hehkutetun Janda-rutistuksen joten väärin (veikkaan viimeistä vaihto-ehtoa, koska oma kondis on lähinnä keskitasoa). Laitan ison käsipainon nilkkojen ja takareisien väliin..puristan sitä pakaroilla yms., jalkapohjat on lattiassa. Pyöristän selkää ja teen lyhyitä 2-3 sek nousuja rutistaen. Pystyn tekemään reilu kymmenkunta rutistusta suht. helposti. Jos Pavel Tsatsoulin on kerta luvannut aikoinaan hyvät palkkiot niille, jotka tekivät 5 toistoa tuolla tyylillä, niin teen jotain väärin. Mihin kannattaa kiinnittää huomiota erityisesti?

Joko olen ihmisfriikki tai sitten teen ton hehkutetun Janda-rutistuksen joten väärin (veikkaan viimeistä vaihto-ehtoa, koska oma kondis on lähinnä keskitasoa). Laitan ison käsipainon nilkkojen ja takareisien väliin..puristan sitä pakaroilla yms., jalkapohjat on lattiassa. Pyöristän selkää ja teen lyhyitä 2-3 sek nousuja rutistaen. Pystyn tekemään reilu kymmenkunta rutistusta suht. helposti. Jos Pavel Tsatsoulin on kerta luvannut aikoinaan hyvät palkkiot niille, jotka tekivät 5 toistoa tuolla tyylillä, niin teen jotain väärin. Mihin kannattaa kiinnittää huomiota erityisesti?

Tuosta oli puhetta jossain tämän tredin alkupuolella.....
En kyllä yhtään muista mistä tommonen vois johtua, että saat niin helposti tehtyä niitä rutistuksia. Jos sulla on vaan ihan sairaaaan hyvät vatsalihakset :D

Hyviä videoita! Tänään Tervon Erkin kanssa katseltiin näitä :D . (etkös jhulmi siis liikunalla opiskele?)

jhulmi. jos teen esim vuorotellen treenikerroilla jalannostoja ja toisella kerralla jhanda rutistuksia, ni tarviiko tehä viel joku liike jotta saa treenattuu vinoja vatsalihaksia? vai kehittyykö ne jommassakummassa noista liikkeistä? ja eikö muka oo mahollista saada parempaa sixpackia,tarkotan ku jännittää ni sixpacki näkyy ni eikö sitä muka saa paremmaks treenillä? ilman että polttaa rasvaa?ku oon vasta niin vähä treenannu ni aattelin nytku alotan uudenlaisen treenauksen tos uudenvuoden jälkeen ni treenan vaikka puol vuotta ja sit dietti...

Suositut

Back
Ylös Bottom