Vatsalihasreeniklippi by jhulmi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jhulmi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Erinomaisia clippejä! :thumbs: Ainakin tuon ensimmäisen videon liikeet soveltuvat hyvin myös selkävaivaisille. Staattiset rutistukset makuulla eivät rasita välilevyjä käytännössä lainkaan ja selkävammaisilla siten hakkaavat ison lisäraudan kanssa väkisin väännetyt vatsarutistukset vinopenkillä mennen tullen! Muillakin videoilla oli hyvää materiaalia. Noudatan itse pitkälti samantyyppistä menetelmää vatsojen suhteen. Joskin nyt olen löytänyt yhden erinomaisen painopakallisen rutistuskoneen, jossa sekä "selkätuki" että istuinosa liikkuvat/kääntyvät ja tekevät todella tiukat ja hitaat puristukset mahdolliseksi selkää lainkaan rasittamatta.

JHulmin rakennekin näyttää hyvältä tuossa ensimmäisessä videossa, kun mies tekee vatsoja ilman paitaa. Hoikka vyötärö ja kivasti leveyttä yläkerrassa. Mukava kuntokin näemmä kesällä 2005 ollut. :offtopic:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
JHulmin rakennekin näyttää hyvältä tuossa ensimmäisessä videossa, kun mies tekee vatsoja ilman paitaa. Hoikka vyötärö ja kivasti leveyttä yläkerrassa. Mukava kuntokin näemmä kesällä 2005 ollut. :offtopic:

Kiitos. Tosin viime kesänä olin jopa vielä kapeampi ylhäältä kuin nyt (jos se nyt edes on mahdollista ;))

Onko tulossa jhulmi abs 4:sta joskus :thumbs: ? Niin ja siitä kysyn vielä, että pitääkö vatsalihaksia jännittää aina kun tekee vatsalihasliikkeitä :wall:

:kippis1:

Onko tulossa jhulmi abs 4:sta joskus :thumbs: ? Niin ja siitä kysyn vielä, että pitääkö vatsalihaksia jännittää aina kun tekee vatsalihasliikkeitä :wall:

:kippis1:

Täytyy kattoo että jaksaako vääntää. Kyllä pinnallisia lihaksia kannattaa jännittää, saa hyvän tuntuman liikkeeseen ja hyvän kehityksen kun pitää lihasjännitystä yllä. Ja vatsa sisään eli syvien vatsalihasten jännitys...

Siis voi :eek: ! Luin tätä http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=47357
ja siellä siis puhuttiin, että treeni ei tyhjällä vatsalla olekaan ihan hyvä juttu! Niinpä siis kysynkin, että mitenkä olisi hyvä polttaa rasvaa? En kyllä millään uskalla lopettaa aamuaerobisen tekoa tyhjällä vatsalla, koska se on monta kertaa todettu toimivaksi. Teen aina sen 10 min intervallia, mutta ajattelin vaihtaa sen että tekisinkin esim. 30 minuuttia tasaisella sykkeellä? Kuulostaisiko tämä hyvältä?
Ja siis pitääkö ottaa jotain aamupalaa ennen aamuaerobista?
Tämä on todella :offtopic: mutta kun sinä tiedät näistä niin paljon, niin kysyn täältä nyt näitä juttuja :D

Unohda pahat höpinät, liiku ja reenaa paljon ja syö hyvin ja stressaa minimaalisesti, niin hyvä tulee. Sulla on vielä aikaa...

Mistä voin tietää että saanko six-pacin näkyviin ilman diettaamista? Ku onko mun mitää järkee treenata vatsalihaksia paljoo jos en kuitenkaa voi saada ilman diettaamista näkyviin? Mittasin vatsan ympärysmitan kun olen normaalisti eli siis vatsa ei ole sisällä nii se oli jotai 76cm ja mä painan jotai 69kg ja oon pitkä 181cm. Tuntuu jotenki nii turhauttavalta tehdä paljo vatsalihaksia jos sen jälkee joutuu vielä vetää jonku diettikuurin.

Vatsalihasten treenaaminen on hyvä juttu joka tapauksessa, mutta pelkästään niitä reenaamalla ei sitä mahan päällä olevaa ylimääräistä rasvakerrosta saa pois vaikka TV-shop niin väittääkin. Tässä alkaa tulla off-topic kysymyksiä vähän liikaa :(

Miten kannattaa harjoitella että voi joskus edes haaveilla että saa ton seiväshyppääjä2:n onnistumaan? Ei niin kuin onnistu multa millään se :S :S Kun teen vatsalihaksia niin vatsa ei tahdo pysyä millään sisällä vaikka kuinka yrittäisin että oisko jotain neuvoja?

Ei taida auttaa kun harjoittelu. Oppia elämään vatsa sisällä ja sit vatsa sisään kun reenaa vatsalihaksia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei six-packin saamiseen tarvita ihme kikkailuja. Ottakaa iisisti ;) Vatsojen reenaamisessä määrä jopa tärkeämpää kuin laatu :)

Mikä on paras tapa tehdä vatsalihasliikkeitä painoilla, siis nimenomaan voimavattoja? Olen juuri siirtynyt perinteisistä 50 vatsan sarjoista painojen kanssa tekemiseen mikä kyllä selvästi enemmän lihaksia kehittää. Ongelma vaan on että tuntuu jotenkin nihkeeltä vetää esim.5kg:n paino pään takana istumaannousuja. Jotenkin tasapaino on erikoinen ja jalat tuppaa nousemaan vaikka kuinka keskittyis tekemään liikkeen nimenomaan vatsoilla. Millä muulla tavalla vattoja voi harjottaa nimenomaan voimamielessä (tyyliin 6-15 toiston sarjoja) kuin ottamalla painoa niskan taakse? Ajaako esim. voimapyörä saman asian?

Kopase esko88 janda-rutistusta, et tarvitse hetkeen lisäpainoja.

Jep. Itte teen salilla omaa sovellusta jandoista. Eli koska en saisi tarpeeksi montaa (mielellään yli 10) täysin puhtaita jandoja, niin en purista ihan täysillä koko aikaa parrua jalkojeni välissä, vaan sen verran, että saan juuri ja juuri tavoittelemani toistomäärän. Teen usein noin 20 toistoax3-4 ja polte on joka sarjassa ihan omalla tasollaan:rock:

Ottaako tämä liike myös alvatsalihaksiin? Tavallisissa istumaannousuissa en ole ikinä tuntenut mitään alavatsalihaksissani mutta tässä nekin ottavat selkeästi hittiä.
:5:

Zone-sarja -42%
Jep. Itte teen salilla omaa sovellusta jandoista. Eli koska en saisi tarpeeksi montaa (mielellään yli 10) täysin puhtaita jandoja, niin en purista ihan täysillä koko aikaa parrua jalkojeni välissä, vaan sen verran, että saan juuri ja juuri tavoittelemani toistomäärän. Teen usein noin 20 toistoax3-4 ja polte on joka sarjassa ihan omalla tasollaan:rock:

Ottaako tämä liike myös alvatsalihaksiin? Tavallisissa istumaannousuissa en ole ikinä tuntenut mitään alavatsalihaksissani mutta tässä nekin ottavat selkeästi hittiä.
:5:

Siis ei ole erikseen liikkeitä alavatsoille tai ylävatsoille. Kaikki vatsalihakset supistuvat joka tapauksessa, vaikka tekisit mitä tahansa vatsalihasliikettä. (jhulmi korjaa jos oon väärässä :D )

Juu ei kannata puristaa, saattaa parru tykätä huonoa :D

:hyper: En keksiny osuvampaa sanaa:D :D :D Ehkä pölkky ois kuvannu yksiselitteisemmin kyseistä esinettä:lol2:

Jani88:

Kyllä ton tiedän että supistuu, mutta kyllä kai silti eri liikkeet kohdistuvat erilailla lihaksiin ja ottavat enemmän vatsalihasten eri kohtiin. Esim. jalkojennostot ottavat eniten alavatsoihin. Ja esim. tavallisissa istumaan nousuissa (riippumatta onko lisäpainoja) polte kohdistuu eniten keskivatsalihaksiin.

Näin uskoisin.

Ei six-packin saamiseen tarvita ihme kikkailuja. Ottakaa iisisti ;) Vatsojen reenaamisessä määrä jopa tärkeämpää kuin laatu :)

En nyt muista onko tätä jo aiemmin kysytty...

Tuolla voimailupuolella on esim. leukojen treenaamisen yhteydessä puhuttu volyymitreeneistä kuten pitkin päivää ja/tai jokapäivä tapahtuvasta treenistä.
Toimiiko tälläiset treenit vatsa osastolla esim. six-packin metsästyksessä?

Eli treenaa joka päivä muutaman sarjan vatsoja tai sitten niin että tekee päivän mittaan aina tilaisuuden tullen sarjan vatsoja... Millä liikeillä ja millaisilla määrillä tämän kaltainen treeni olis järkevää vai onko järkevää laisinkaan?

mun tietääkseni ku nostaa selälleen lantiota ylöspäin jalat koukussa niin pitäis ottaa alavatsaan melko hyvin jos tekee oikein

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom