- Ikä
- 33
miten sulla muka aina on ollu sixpackki?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
nyrkkeilijä sanoi:miten sulla muka aina on ollu sixpackki?
ihanahelena sanoi:Dear Dr. Abs! Syvät vatsalihakset litistävät vatsaa, voimanostaja tartee "pallomahan" vyötä vasten...Niinhän se on. Tarkoitatko, että voimanostajan ei kannata tehdä syviä vatsalihaksia? Toinen vähän ufo kysymys; Syviä lihaksiahan on joka paikassa, miks niitä ei tehdä niinkuin vatsoja, vai tehdäänkö? (kiertäjäkalvosimet?, muita)
Jotain muutakin tuli näistä mieleen, kelle nää on eniten suunnattu? Siis tarkoitan ihan hyviä juttuja, mutta kun itse olen voimailijoita, niin mietin, että mitähän minun olisi HYVÄ tehdä (tarkoitan nyt myös yleisen terveyden kannalta...Ulkonäöllisesti mulla ei ole mahan kanssa mitään ongelmia...)
P.s Talja vatsat: Miten hyvä tuntuma niissä pitäs saada, kun muutkin lihakset aina jännittyvät, vai onko tämä väistämätöntä...
ihanahelena sanoi:Dear Dr. Abs! Syvät vatsalihakset litistävät vatsaa, voimanostaja tartee "pallomahan" vyötä vasten...
, niin kyllähän mie ymmärrän että sen mahan voi siihen vyöhön puristaa ja ottaa tarpeeksi pienen vyön jne...jhulmi sanoi:Talja isoilla painoilla rakentaa monilla ns. kyykkyvatsan. Eli yritä siinäkin pitää vatsaa sisällä ellet halua kyykkääjien pallovatsaa (joka tosin auttaa maksimikyykyssä, heh).
ihanahelena sanoi:Gilly, tuosta sain sen käsityksen: , niin kyllähän mie ymmärrän että sen mahan voi siihen vyöhön puristaa ja ottaa tarpeeksi pienen vyön jne...
E:hulmi: Miten niitä syviä kannattais siis tehdä?..JOo mulle on sanottu, että pitää tehdä ilman vyötä noita voimailujuttuja ainakin johonkin saakka...niin ja se selkä...
quiz sanoi:hyvältä tuntui noi liikkeet. musiikki oli letkeää. saako noilla vakuumiharjoituksilla oikeasti kapeamman vyötärön?
Juukeri sanoi:kiitti linkeistä. pitää jokin päivä testata oikeen ajan kanssa.
sitten pari kysymystä
1) Mikä virka noilla käsien heiluttamisella on tossa pilates-100 liikeessä?
2) Mikä musiikki soi tuossa ekassa vatsalihasvideossa ja tuossa missä on kuvattu jalkatreeniä?
Cosmo sanoi:Dear Dr.Abs
Teetkö pinnalliset ja syvät vatsalihakset aina samalla treenikerralla vai erikseen? Montako kertaa viikossa kumpiakin olisi hyvä treenata?
Mitä mieltä kyseisistä syvien vatsojen treeniliikkeistä: The Dead Bug, Single- ja Double-leg lowering, Dragon Flags ja Hanging Leg Raise?? Aattelin noita ruveta vääntämään? Oisko sulla vielä laittaa lisäks jotai tehokkaita liikkeitä?
Juukeri sanoi:kiitti linkeistä. pitää jokin päivä testata oikeen ajan kanssa.
sitten pari kysymystä
1) Mikä virka noilla käsien heiluttamisella on tossa pilates-100 liikeessä?
2) Mikä musiikki soi tuossa ekassa vatsalihasvideossa ja tuossa missä on kuvattu jalkatreeniä?
Japek_77 sanoi:Hyödyllistä tietoa tullut paljon, kiitos siitä. Hieman koostettua tietoa kuitenkin tarvittaisiin.
Käsittääkseni suora vatsalihasliike pitäisi tehdä, ilman että jalkaterät ovat lukittuna mihinkään, koska tällöin liikekohdistuu enemmän ???lihaksiin kuin vatsalihaksiin, onko asia näin?
Itselläni ei vielä käytännössä ole vatsalihaksia, eli en vatsalihaksillani pysty nousemaan istumaan ilman että jalkaterät ovat lukittuna.
Löytyykö vinkkejä liikkeistä joilla pääsee liikkeelle?
Noista videoiden liikkeistä testailin seuraavia:
Ensimmäinen video, liike 1 : Tuntui hyvältä liikkeeltä 20 x molemmilla jaloilla. Miten liike pitää toteuttaa, eli itse vain nostin jalat ylös ja sitten 5 kertaa oikealla jalalla ja sitten sama vasemmalla jne...toisin sanoen mihin tulee kiinnittää huomiota, jotta liike olisi puhdas?
Ensimmäinen video liike 2: Itse toteutin liikkeen 3 x kertaa niin pitkään kuin vain suinkin pystyin. Ja tästäkin liikkeestä, mihin tulee kiinnittää huomiota, jotta suoritus olisi puhdas ja vaikuttaisi sinne minne pitääkin?
Toinen video liike 2: Teetkö liikkeen toinen jalka ilmassa? Vaikutti myös hyvältä liikkeeltä. Jos tähänkin saisi sama jutut kuin edellisiin.
Muut liikkeet jätän suosiolla tulevaisuuten. Pitäisikö tuohon lisätä vielä noiden kolmen liikkeen lisäksi jotain jos nuo tekisi vaikka 3-5 kertaa viikossa?
Hallo16 sanoi:1.Pitääkö vakuumiharjoituksissa siis ottaa ilmaan sisään ja vetää niin kovaa vatsaa sisään ja "ylös" kuin pystyy vai pitääkö liikkeen aikana hengittää?
2.Jos ei pidä, niin minkälaisilla palautusajoilla niitä olisi hyvä suorittaa?
Käytätkö näitä itse?
...