Vatsalihasreeniklippi by jhulmi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jhulmi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tämä linkki on pyörinyt pakkiksella aikaisemminkin, mutta postataan tämä nyt tähän. Mielestäni kokeilemisen arvoista kamaa, jos syviä vatsoja haluaa treenata. Hulmin ohjeet tietty ovat toinen, itse seuraan niitä ja tämän linkin ohjeita ja olen saanut hyvää kehitystä, joka tosin omassa kropassa näkyy lähinnä kyykky ja mavetuloksen nousuna..

http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=990092
Pitääkö noissa liikkeissä pitää vatsa sisässä? Minkä pituisia "toistoja" tuossa ns. vacuumissa pitäis tehdä ja kuinka monta toistoa aina? Kuinka usein vatsoja voi/kannattaa treenata?

Pitääkö noissa liikkeissä pitää vatsa sisässä? Minkä pituisia "toistoja" tuossa ns. vacuumissa pitäis tehdä ja kuinka monta toistoa aina? Kuinka usein vatsoja voi/kannattaa treenata?

Threadi on pitkä, mutta voisit lukaista sen vaikka kokonaan läpi. Valitettavasti oman työn ja muun takia en ehdi vastailemaan kaikkiin kysymyksiin montaa kertaa, valitan.

Mites muuten teette yleensä vatsat, reenin alkuun/loppuun kaikki putkeen vai siellä täällä reenin välissä kun esim. oottelee laitteen vapautumista? Ite oon nyt molempia kokeillu ja jotenki tuntuu että kun vetää suht nopealla frekvenssillä reenin loppuun vatsat nii viimisissä sarjoissa alkaa olla semmonen polte että...

Niin ja kiitos Jhulmille loistavista vinkeistä ja liikkeistä, varsinki tuo "polkupyörän" tyylinen jalkojen alaslaskeminen ilmasta tehoaa mulla :thumbs:

Se on jo tullut selväksi, että vatsalihasten muoto määräytyy suurelta osin perimän mukaan, mutta outoa on se miten epäsymmetriset ne voivat olla jollain henkilöllä. Se on varmaan sitä turhamaisuutta, kun minäkin vuodatan sitä, kun ei ylimmät palikat ole ihan saman muotoiset/kokoiset. Eroa tuskin ulkopuolinen huomaa, mutta silti kyrsii.

BTW olen soveltanut noita jhulmin vatsalihasliikkeitä ja täytyy sanoa, että mukavasti niillä saa vatsan tukevan oloiseksi (siis ei läskiksi tietenkään :D ). Tuntuu että ryhtikin paranisi ja tälläkin hetkellä kun tässä kirjoittaessa nojaan eteenpäin, vatsa ei anna miltei yhtään periksi :) ...Että kiitos vain ja mielellään lisää klippejä hyvällä musalla varustettuna tietenkin.

Hmph... Teen vatsalihasten rutistuskoneella 3x30 systeemiä, koska en saa vaikkapa 3x10 treenillä poltetta vatsoihin... ja jos lisään painoa, niin laitteessa tukena olevat jalat alkavat rasittumaan enemmän kuin vatsat, ja jos saisinkin pidettyä jalat rentoina, niin en silti saa kunnon poltetta vatsoihin 3x10:llä...

Mitä kannattaisi tehdä?

Hmph... Teen vatsalihasten rutistuskoneella 3x30 systeemiä, koska en saa vaikkapa 3x10 treenillä poltetta vatsoihin... ja jos lisään painoa, niin laitteessa tukena olevat jalat alkavat rasittumaan enemmän kuin vatsat, ja jos saisinkin pidettyä jalat rentoina, niin en silti saa kunnon poltetta vatsoihin 3x10:llä...

Mitä kannattaisi tehdä?

Miks pitää saada "polte" vatsoihin? Joka tapauksessa, teet kunnon painoilla vaikka niitä 3x10. Niillä ne vatsapalat kasvaa, ja se varmaan on sun tarkoitus? 3x30 ja plaah plaah on ihan turhaa hinkkaamista. Lyhyillä sarjoilla, kunnon painoilla ne vatsatkin kasvaa :thumbs:

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miks pitää saada "polte" vatsoihin? Joka tapauksessa, teet kunnon painoilla vaikka niitä 3x10. Niillä ne vatsapalat kasvaa, ja se varmaan on sun tarkoitus? 3x30 ja plaah plaah on ihan turhaa hinkkaamista. Lyhyillä sarjoilla, kunnon painoilla ne vatsatkin kasvaa :thumbs:

Juuri tuollaista vastausta kaipasinkin, että "poltetta" ei tarvitse! Kiitos pirusti! :D Entä riittääköhän yksi vatsatreeni viikkoon, jossa tekisin vaikka kolmea eriliikettä... vaikka vatsalihaskone, seiväshyppyliikkeet ja kylkirutistukset?

Juuri tuollaista vastausta kaipasinkin, että "poltetta" ei tarvitse! Kiitos pirusti! :D Entä riittääköhän yksi vatsatreeni viikkoon, jossa tekisin vaikka kolmea eriliikettä... vaikka vatsalihaskone, seiväshyppyliikkeet ja kylkirutistukset?

"Vatsojen treenamisessa se kolme kertaa viikkoon taitaa olla se optimi" -Juha Hulmi

Itse treenaan kolmesti viikkoon, mut voit ihan hyvin tehdä vaikka pari kertaa viikkoon. Toinen vaikka vähän kevyempi ja toinen sitten raskas :evil: :D

Edit: vatsoille on niiiin monia eri liikkeitä olemassa, että vaihtelu on myöskin sitten todella hyväksi. Niinkuin tietysti muissakin lihasryhmissä.

"Vatsojen treenamisessa se kolme kertaa viikkoon taitaa olla se optimi" -Juha Hulmi

Itse treenaan kolmesti viikkoon, mut voit ihan hyvin tehdä vaikka pari kertaa viikkoon. Toinen vaikka vähän kevyempi ja toinen sitten raskas :evil: :D

Edit: vatsoille on niiiin monia eri liikkeitä olemassa, että vaihtelu on myöskin sitten todella hyväksi. Niinkuin tietysti muissakin lihasryhmissä.

Joo olenkin tässä kolme kertaa viikkoon vatsat treenannu... nyt olen alkanut treenaamaan niin, että kierron ekalla kerralla vatsalihaskone, seuraavalla kerralla seiväshyppyliikkeet ja kolmannella kerralla kylkirutistukset... ekalla viikolla teen 3x12 systeemiä, toisella viikolla 3x8 jne.

Miltä kuulostaa ? :D

anteeks nyt ku oon laiska enkä oo jaksanu lukee treadia läpi. kertokaas että monestikko ja mitä liikkeitä kannattais tehä että sais ton pömppiksen pois?kotona pitäis kaikki saaja tehtyä.

Kertokaas miksi on vaikeaa saada vasen rivi vatsalihaksista yhtä kovaa poltteelle kuin oikea? enkö osaa oikein aktivoida sitä niinkuin pitäis? tämä kyllä näkyy vatsassakin, kun vasemmassa rivistössä on 3 ylintä "palikkaa" kunnolla näkyvissä mutta viimeinen neljäs alhaalla hädintuskin ollenkaan, kun taas oikealla puolella näkyy kaikki neljä :wall:

Kertokaas miksi on vaikeaa saada vasen rivi vatsalihaksista yhtä kovaa poltteelle kuin oikea? enkö osaa oikein aktivoida sitä niinkuin pitäis? tämä kyllä näkyy vatsassakin, kun vasemmassa rivistössä on 3 ylintä "palikkaa" kunnolla näkyvissä mutta viimeinen neljäs alhaalla hädintuskin ollenkaan, kun taas oikealla puolella näkyy kaikki neljä :wall:

Ei tommonen treenistä johdu, vaan geeneistä.

90%:sti varmaan joo geeneistä, mutta kyllä reenissäkin ja kehon balanssissa jotain olla sellaista mistä tuo osittain ainakin seuraa. Katso peilistä kun teet ja koita korostaa tuota toista puolta. Todennökoistesti suurella osalla on kaikissa kropan liikkeissä hieman anatomisisien rakenteiden ym. lievästä toispuolisuudesta johtuvaa epätasapainoista suorittamista (myös itselläni).

anteeks nyt ku oon laiska enkä oo jaksanu lukee treadia läpi. kertokaas että monestikko ja mitä liikkeitä kannattais tehä että sais ton pömppiksen pois?kotona pitäis kaikki saaja tehtyä.

Pömppikses ei lähde treenaamalla lihaksia. Se lähtee laihduttamalla. Lukaise: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=13927

Muista, että dieetilläkin lihaksia ylläpitävä treeni on hyväksi, vaikkei se niitä lihaksia kasvatakaan (siis ne ei kasva kun ei kuitenkaan syö kasvaakseen asti).

PS. Itsekin luulin sun iässäsi läskin lähtevän vatsalihasliikkeillä... Mutta se olikin :anssi:

Suositut

Back
Ylös Bottom