Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by nikke1
ja hävittää rasvaa ja nestettä kropasta, niin ne myös näkyvät
Originally posted by rooqie
vatsalihaksethan palautuvat nopeasti
Originally posted by rooqie
välillä pääsen tekemään vatsalihaksia painojen kanssa ja välillä ilman. toistoja olen tehnyt 3x15 ja välillä kun laiskottaa 4x12, mielen manipuolointia...riittävätkö nämä toistomäärät?
tekniikka on hallussa, mutta ihan mielenkiinnosta kysyn, että teettekö kerralla esim. kierrot 3x15 ja sitten vinot vai kierrot 15, vinot 15 jne. jonka jälkeen toinen kierros? tästä olen lueskellut niin monta vaihtoehtoja, mutta itse vatsalihasten omaavilta olisi kiva kuulla ihan käyttännöntietoja..
Originally posted by Cthulhu
Eeeh, itse olen tehnyt ennen treenia 150 rutistusta ja treenin jälkeen 100 rutistusta ja tietenkin 5-6 kertaa viikossa.
Aika isoltahan tuo maha näyttää......:curs:
Eeeh, itse olen tehnyt ennen treenia 150 rutistusta ja treenin jälkeen 100 rutistusta ja tietenkin 5-6 kertaa viikossa.
Originally posted by Neuvostoliitto
Mä teen hauista käyrätangolla 250 toiston sarjoja ja ilman painoja tietenkin. 14-46 kertaa viikossa.
Mun enkka on nyt 378 toistoa eli kehitystä on tullut kun aloitin 4 vuotta sitten enkkojen rikkomiset 374 toistosta. Ens talvena olis tarkoitus rikkoa maaginen 380 toiston raja.
Originally posted by JJokke
Kyllä se tuli selväks jo ekalla kerralla, mutta voihan sitä varmuuden vuoks postata kaks kertaa, että varmasti kaikki huomaa..
Miten tuo toteutetaan? Kuulema sitä pystyis tekemään käsipainoilla polvillaan. Mutta miten? Kuva olis mukava. :whip:Originally posted by Kuul
Kokeile voimapyörää.
Originally posted by Away
Miten tuo toteutetaan? Kuulema sitä pystyis tekemään käsipainoilla polvillaan. Mutta miten? Kuva olis mukava. :whip: