Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://exrx.net/WeightExercises/Brachioradialis/DBHammerCurl.htmlEivät kaikki edes treenaa erikseen forkkuja millään myötäotteilla. Toisekseen hammer-kääntö ei tietääkseni ole mikään forkkuliike.
Niinhän ne useimmat tekee, ja sen takia tota näkyy tehtävän aika paljon. Tosta liikkeestä tuntuu olevan monella sellainen omituinen käsitys, että se ottaa hauikseen jotenkin eri tavalla kuin tavallinen hauiskääntö ja pidentää hauista. Siksi sitä tehdään.Ahaa, okei. Hauista oon kyllä pyrkinyt tuolla liikkeellä treenaamaan.
Ja itselläni ainakin loppuu forkuista ennen poweri kuin hauiksesta. Senkin pitäisi jo kertoa, ettei se ihan hauisliike ole.
Mä oon lähinnä tehnyt kyseistä liikettä loppupumppailuna, joten se ehkä selittää sitten sen, miksen ole huomannut mihin se tarkalleen ottaa eniten? Toki sen olen havainnut, että hauiksen alaosassa tuntuu aina eniten tuota tehtäessä.Niinhän ne useimmat tekee, ja sen takia tota näkyy tehtävän aika paljon. Tosta liikkeestä tuntuu olevan monella sellainen omituinen käsitys, että se ottaa hauikseen jotenkin eri tavalla kuin tavallinen hauiskääntö ja pidentää hauista. Siksi sitä tehdään.
Ottaahan se hauikseenkin jonkin verran, mutta en näe syytä tehdä tota hauisliikkeenä, koska se perinteinen vastaotteella tehty ottaa joka tapauksessa paremmin. Ja itselläni ainakin loppuu forkuista ennen poweri kuin hauiksesta. Senkin pitäisi jo kertoa, ettei se ihan hauisliike ole.
Olisko juuri toisinpäinNo ainakin myötäotteella saa paremman tuntuman. Vasaraote tuntuu lähinnä hauiksessa.
Olisko juuri toisinpäin
Noita davideja on sitten turha tuputtaa muille. Nimenomaan uskoisin, että hammer-käännöt ottavat hauikseen huomattavasti enemmän kuin myötäotteella tehdyt käännöt.Ei tunnu mulla ainakaa!!
No voi lollotiloo. Mihin se sitten ottaa? Pakaroihin vai? Se on ihan fysiologinen fakta, että tossa liikkeessä brachioradialis tekee työtä aika tavalla, ei mikään mileipidekysymys.Minä ihmettelen sitä, että miten jotku voivat pitää myötäotekääntöä forkkuliikkeenä? Se käsien asentokin on semmoinen että tuskin Brachioradialis jännittyy yhtään, ainakaan minulla. Ja ranteenojentajat/-koukistajatkaan tuskin rasittuu juurikaan kun ranne on liikettä tehdessä paikoillaan.