Vasarakääntö vs. hauiskääntö tangolla myötäotteella

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kalle2
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Mitä noita linkitettyjä videoita nyt oon kattonu, niin ite saan ainakin sen treenin juuri sinne forkuille, kun pidän sen suoritustekniikan sellaisena, että se paino liikkuu tavallaan täysin kohtisuoraan eteenpäin, ja osuu melkein tohon olkapäähän ylhäällä. Noissa videoissa tunnuttiin pääosin viskovan käsipainoa tuohon kropan eteen sillain vinosti. Ainakin itsellä ero noilla em. menetelmillä on kuin yöllä ja päivällä, jos siis haluan forkkuja treenata.

itse teen molempia, hammeria tosin enemminki hauislikkeenä.

edittinä vielä se että itse teen hammerit juurikin tolla tavalla et vedetään ropan etupuolella.

Mulla menee forkut ihan tukkoon aina selkäpäivänä, kun tekee maastavetoa, taljaa ja muita vetäviä liikkeitä. Yleensä teen vielä hauikset samana päivänä, niin ei tarvi kyllä forkkuja treenailla eriksee mikäli haluaa että ne palautuu ennen seuraavaa selkäpäivää. Vähän harmittaa kun ei oikein pysty grippereitä puristelemaan missään välissä. :(

Meikäläinen ainakin vääntää hammeria ja hauiskääntöä myötäotteella forkuille, ja siellä ne myös tuntuu.
Ehkä se on kiinni siitä, mihin lihakseen keskittyy, jos ajattelee haukkaa vääntäessään hammereita, niin se myös tuntuu enemmän siellä...

:david: Tämä siis täysin mutua...

E: Tietenkin myös selkäliikkeet mavea myöten ilman remmejä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom