Minä ihmettelen sitä, että miten jotku voivat pitää myötäotekääntöä forkkuliikkeenä?
Siksi koska se tuntuu forkuissa? :arvi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä ihmettelen sitä, että miten jotku voivat pitää myötäotekääntöä forkkuliikkeenä?
Siis myötäotekääntö tangollahan ottaa forkkuihin niin perkeleesti. Uskomattomassa tulessa parin tiukan sarjan jälkeen.
no vitunko minä sille teen jos myötäote ottaa hauiksiin ja ei forkkuihin nimeksikkään. hammeriaki voi mennä tekemään forkkuille mutta enemmän se jerkkua vaatii hauiksilta että sen saa veivattua ylös, ei siinä paljoa vahvat forkut auta, jos ei oo jerkkua hauiksessa se ei liiku mihinkään. miksei siis ennemmin tee suoraan niitä forkkuja rasittavia liikkeitä kuin että rasittaisi niitä ns epäsuorilla liikkeillä? ennemmin minä tekisin käsipäivän liikkeinä hammerit sun muut myötäote vemputukset ja sitte niille forkuille jotkut ihan omat liikkeensä jos niitä haluaa veivata.
hammerkääntökin on hauisliike, hyvä voimanhankintaan hauiksille(ainaki ahola tyyli eli kropan edessä käsi kerrallaan) ku on helppo käyttää isoja painoja ja pikku vipillä vielä isompia ..
Käytätteks isompia painoja hammerkäännössä kuin normaalissa hauiskäännössä käsipainoilla?
Päätin tänään kokeilla uutena liikkeenä hammerkääntöä ja ajattelin tehdä samoilla painoilla kuin hauiskääntöä käsipainoilla. Tuntui varsin kevyeltä tehdä. Onks täs hyvä käyttää isoja painoja, ja kuinka hyvä liike ylipäätänsä tää on, kannattaako ottaa ohjelmaan mukaan?
Onko muuten väliä tekeekö istuen vai seisaaltaan, kumpi on parempi variaatio?