GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Vartalosi muoto?

Status
Viestiketju on suljettu.
Säde sanoi:
Miten hartiat mitataan? Siis etupuolelta vaan olkapää-olkapää vai kyljet kiinni ja ympärysmitta?

no siis mä pistin sen mittanauhan olkapää-selkä-rinta-olkapää ympäri. Tollai mä otin sen ympärysmitan..

Pituus 174cm
Paino 56kg
Hartiat 110cm
Rinnanympärys 92cm
vyötärö 62cm
lantio 87cm
hauis 30cm:nolo:
Eli lievää epäsuhtaa mittasuhteissa,mutta kovaa treeniä tonne hanuriin tavoitellaan, että sais massaa sinne:curs:

Tytteli sanoi:
No ihan huvikseni mittasin...:rolleyes:

pituus: 168,5cm
Paino: 60-62kg

rinta: 89cm
vyötärö: 66cm
lantio: 95cm (ankkaperse:D )
No niin, mittasin lantion oikeasta kohdasta, eikä perseen kohdalta niin tulos siis 90cm...eli melkein tiimalasi:D tavoitteena olisi kasvattaa tuota yläkropan ympärysmittaa...:whip:

Bliss sanoi:
Wtf?! Miten joka toisella voi olla vyötärönympärys noin pieni, jopa alle 70cm?! Itse olen 162cm (n. 57 kg) ja pitänyt aina itseäni normaalina/hoikkana, ja mulla vyötärönymp. 75cm:n pintaan. Ja jos siitä 'oikeasta kohdasta' navasta pari senttiä ylöspäin, jenkkiksien kohdalta mitataan, niin yli 80cm:n menee.. Oonkohan mä vaan käsittänyt väärin, ja oonkin läski :eek:

No kun noin lyhyt olet niin jos oletkin tasapaksu?

Ainii mittaa se vyötärös aamulla!!

Säde sanoi:
Miten hartiat mitataan? Siis etupuolelta vaan olkapää-olkapää vai kyljet kiinni ja ympärysmitta?
Aika isoja tytteleitä olisivat, jos olkapäästä olkapäähän olis 100 cm jne.

mulla taitaa olla mitat:
1. 162cm
2. n.50 (nyt ei viitsi putaroida ku koittaa saada vähän lisää tota painoa...) :)
3. 89-60-87

ja hartoiden ympärystä ei ole tullu mitattua...mutta lisää leveyttä kun sais niin parempi olis :) aika tiimalasi mittojen puolesta. Rasvat kertyy vain ja ainoastaan lantiosta alaspäin.

Tytteli sanoi:
No niin, mittasin lantion oikeasta kohdasta, eikä perseen kohdalta niin tulos siis 90cm...eli melkein tiimalasi:D tavoitteena olisi kasvattaa tuota yläkropan ympärysmittaa...:whip:

sehän pitääkin mitata lantion leveimmästä kohdasta ja perseen korkeimmasta kohdasta?

Meah sanoi:
sehän pitääkin mitata lantion leveimmästä kohdasta ja perseen korkeimmasta kohdasta?
Tätä mää kanssa mietin että mistä sitten jos ei pepun kohdalta?
Lauantaina määkin saan mitan niin katotaan mitä sen munkin hehtaari lantio oikein näyttää?!!!:D

:D toivotaan parasta, khih;)

Meah sanoi:
Ei vaan siitä suoliluun alapuolelta...katsoin kuvaakin eräästä vaatekuvastosta.
Edit. tai siis hieman "pepun yläpuolelta"

Liitteet

• vartaon-ymp-mitat.gif
    vartaon-ymp-mitat.gif
    15,6 KB · Katsottu: 1 400

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
no joo, mut must toi on huijausta koska ei se kerro sit sitä todellista leveyttä siit leveimmästä kohdasta..

Meah sanoi:
no joo, mut must toi on huijausta koska ei se kerro sit sitä todellista leveyttä siit leveimmästä kohdasta..
Voipi olla;) , mutta "virallisesti" se mitta otetaan siitä lantion LUUN leveimmältä kohdalta...pyöreä peppu on vain sitten ekstraa eikä vaikuta varsinaisesti lantion "leveyteen"...

;) Näimpä. Mut jos mittaat vaan "lantios" ja sul on hillitön äässi ja sit sen lantion mukaan tilaat housut ni voi jäädä vähän kireiks..:D

Meah sanoi:
;) Näimpä. Mut jos mittaat vaan "lantios" ja sul on hillitön äässi ja sit sen lantion mukaan tilaat housut ni voi jäädä vähän kireiks..:D
Mulla on yleensä just toi ongelma...:D I have a black girl`s booty...

hahahaha...eli eiköhän kannata mitata se siitä "väärästä" kohtaa :D

Eleonoora sanoi:
Pituus 168cm
Paino 59kg (tavoite 55-57)
Lantio 95cm
Vyötärö 68cm
Rinnan ymp. (alta) 74cm
Rinnan ymp. (päältä) 89cm
Reiden ymp. 57cm
Hartiat 101cm (mittasinkohan oikein.. :rolleyes: )

No minäpä mittasin kanssa lantion uudestaan siitä ei leveimmästä kohdasta. Sen mukaan lantio oliskin 90cm. :) Mites kun esim. misseillä on ilmoitettu ympärysmitat, niin mistähän kohtaa niillä on sit lantio mitattu? :rolleyes:

Nyt tulee aika fläsämittoja..ainakin itestä tuntuu olo jotenkin pehmoselta...en tiiä miltä näyttää :rolleyes: Tuo kreatiini kyllä nappas mukavan turvotuksen päälle tankkausjaksolla, tai en keksi mikä muu painoa nosti niin nopsaan...

Pituus 166cm
Paino 68.2 :jahas: (tavoite olis tuolla 62-64kg pintaan dieetin lopussa...ei ole alkanut vielä)
Hartiat 114-115cm (ei oikein päästy mittiksen kanssa yhteisymmärrykseen)
Ryntäiden päältä 100cm
Ryntäiden alta 85cm (jösses:eek: mutta en kyllä häiritseviä selkärömpsyjä ole näkevinäni...mutta liikaa siellä on silti)
Vyötärö 77-78cm (tuo sitten vaihtelee koko ajan...tommonen 72cm on sellainen "normimitta" mulla ollut)
Lantio 102cm (pitkäpersepaviaani :lol2: , siitä toisesta kohtaa suoliluun blaa blaa en mitannut ku en muistanut..tuo siis persevimmästä kohdasta)
Reisi 60cm (että mihinkä fläsä kertyy siis :jahas: , navan ja polvilumpioiden väliin)

Omasta mielestäni olen edestä paksu ja leveä, mutta sivuprofiili on taas sitten minusta ainakin ohut...Mutta jahka tämä HST on kahlattu läpi, niin sitten on pakko kiristellä - vähän venynyt tämä massailu :lol2: Jotain posetiivista: ylimmät palkit sentään masussa näkyy...toistaiseksi...ainakin jotenkuten...maan vetovoimako sitä fläsää kiskoo tonne alaspäin:curs: Pitänee ottaa näistä mitoista vertailupohjaa dieetin lopulle :rolleyes:

Eleonoora sanoi:
No minäpä mittasin kanssa lantion uudestaan siitä ei leveimmästä kohdasta. Sen mukaan lantio oliskin 90cm. :) Mites kun esim. misseillä on ilmoitettu ympärysmitat, niin mistähän kohtaa niillä on sit lantio mitattu? :rolleyes:
Me ollaankin aika samanmittaisia...:) ainakin siinä Mallikoulu-ohjelmassa kun mitattiin tyttöjen lantioita, niin näyttivät mittaavan siitä hieman ylempää (mistä olikin aiemmin jo puhetta)...veikaanpa että myös noilla misseillä..

Tytteli sanoi:
Me ollaankin aika samanmittaisia...:) ainakin siinä Mallikoulu-ohjelmassa kun mitattiin tyttöjen lantioita, niin näyttivät mittaavan siitä hieman ylempää (mistä olikin aiemmin jo puhetta)...veikaanpa että myös noilla misseillä..

Näköjään ollaan joo.. :)
Mä olen aina luullut, että missit ja jotkut autolehdissä olevat tytöt mittais lantion leveimmästä kohdasta. Mut nyt selvis pari juttua ainakin. Olen nimittäin joskus ihmetellyt, et miten rankasti ne noissa mitoissaan kusettaa, kun joku väittää, että takamus on 85 senttiä, mut kuvat näyttää ihan jotain muuta. Johtuu siis siitä, ettei mitata leveimmäistä kohdasta. :) Kylläpä helpotti. :D

Vartaloni on aika tasapaksu pökkelö, eli vyötäröä ei ihmeemmin oo näkyny..:D . Mutta nyt on onneksi pientä hoikistumista tapahtunut ja toivottavasti myös kiristyminen jatkuu vielä ja tulokset olisivat pysyviä:) . Mitat tällä hetkellä :
Pituus 158 cm
Paino 59 kg
Rinta 94 cm
Vyötärö 76 cm (napa) 82 cm (2 cm alle napa)
Lantio 91 cm
Hartiat 104 cm
Reisi 55 cm

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom