Vartalosi muoto?

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Ekan kerran nyt sitte pistän oikee tekstii, enkä vaa käy kurkkiis muitte tekstei. :lol2: Pituut o semmone 165 ja painoo kertyny 56kg. Sitte 82-67-91. Tuli syötyy hiuka liia tuhdisti, teki toi mittaaminenki jo tuskaa. Pitäs tässä vinkkeiki kysel kuha vaa jakselisin kirjotella paremmin. Varmasti hyvii ja vähemmä hyvii neuvoi löytyy vakkari porukalt. ;) Ei muuta, ku MORO kaikille!

Jääleidi sanoi:
Mielenkintoista (masentavaa?) löytää joku samanmittainen ja samanpainoinen
Tässä vielä yksi versio:

Pituus 172
Paino 65
Strategiset 94-69-98
Hartiat 109 (oli muuten vaikea mitattava!)

Kropan muoto on ... öö ... potkupallon nielaissut Y. Napapiirillä on lievä pyöristymä, koivet aika tikut ja sivuprofiili lauta. Joo, ihan hyvä, koska toimii halutulla tavalla.

vaik oonki pallo kaikki mitat on pienempii ku omal ukol, joten tyytyväinen täytyy olla... et sillee.Oisin laittanu hymiön mut tää masina ei toimi.

Kävin ihan eilen ostamassa mittanauhan, että voin joskus sitten vertailla, onko jokin muuttunut... Laitetaan mittaustuloksia nyt tännekin.

a)156cm
b)48kg
c)82-63-92(lantio siitä ihan takapuolen paksuimmalta kohdalta, siitäkö se kuuluu mitata?)

d)Pieni ja hoikahko suhteettoman suurella takapuolella ja reisillä - muuhun rasvan määrään nähden - varustettuna. Ihan tyytyväinen yleisesti, kyllä tässä ihan hyvin elellään näinkin, lihasta kertynee pikkuhiljaa lisää (kun vasta olen kuntosaliharrastuksen aloittanut) ja jos takapuolen joskus saisi dieetattua muutaman sentin pienemmäksi niin olisin enemmän kuin tyytyväinen...

Näin mahdollisesti kerrankin toimivan dietin aluilla mäkin uskaltaudun vastaamaan pahimman viholliseni; mittanauhan. Kuka onkaan ikinä keksinyt, että vartaloa pitää mitata :curs:
Pituus: 158 (ainakin melkein)
Paino: n.54
Muut: 90-67-93
Vartalonmalli semmoinen persevä pygmi. Selkä on parantunut tässä lähiaikoina. Saas nähdä tippuuko mitat, mutta rasvoja voisi ottaa alaspäin. Joulun alla sen näkee! Nyt rasvat on siinä 20 pahemmalla puolella. Isäntä arvioi että 25, mutta se luultavasti tulee muutamalla prosentilla vastaan :D Kyllä mulla lihakset jossain näkyy ja vatsat on melkein aina edes jonkinverran näkösällä. Valitettava ihrakasa vaan pääsi tuossa kesän aikana kerääntymään..
Nyt vaan hullunlailla salille ja hiki pintaan!! :hyper:

Gillyanne sanoi:
b) en tiedä, mulle ja vaa'alle tuli välirikko alkuvuodesta eikä paluuta ole :D (arvio jotain 65-66 kg)
Meillä tuli nyt välirikko, meillä on vaa'an kanssa muutenkin yhteiselo ollut takkuista.

Vyötärö kaventunut 7 senttiä sitten kesän. Mutta vaaka näyttää kilon enemmän. Mitä tapahtuu - mä sekoan täysin ja itseinho saa vallan ja päätän suurinpiirtein lopettaa syömisen. Haloo? :jahas:

Eli vaaka lähtee. Ilmoitin miehelle töihin tekstiviestillä, että nyt se lähtee, joko heitän sen jokeen (tossa lähellä sopivasti virtaa Vuoksi), tai jos hän tahtoo itseään sillä punnita niin vie vaikka työpaikalle, työpöydän laatikkoon tai toimiston vessaan. Minä en enää elä sen vermeen kanssa samassa asunnossa.

Eli olo on ollut hyvä, fiilis itsestä korkealla, vaatteet sopivat, napakatkin paidat näyttävät nätiltä mun päällä ja sitten... sitten mä käyn vaa'alla. Ja naps, siinä se hyvä fiilis. Joten on tullut eron paikka. :D

Kuki

Uskaltauduinpa minäkin mittailemaan:

- pituus 173cm
- paino 59kg
- rinnanympärys 89cm
- vyötärö 70cm (mikä se semmonen on, jotain syötävääkö?)
- lantio 90cm

Elikkäs aika tasapaksu pötkylä. :curs:

Täältä löytyy sitten iso-täti.. :D

pituus: 179
paino: mullakin on välirikko tuon puntarin kanssa, heitin sillä vesilintua.
mitat ylhäältä päin: 96-72-100
vartalon malli on hieman vatsakkaan puoleinen x.
Kaikki ylimääräinen kerääntyy tuohon vyötärölle muodostaen pienoisen outokummun.

Oukei, mittaaminen on aina kivaa. Mulla:

- Pituus 168cm
- Paino: 68kg (76,7)
- Hartioiden ympärys 116cm
- Rinnanympärys 95cm
- Vyötärö 73cm (81)
- Lantio 99cm (109)
- Extrana reidenympärys 61cm (67)
- Extrana olkavarsi 34cm (36,5 :( )

Suluissa olevat mitat on otettu 15 viikkoa sitten kun olin kaikkien aikojen löllyköimmässä kunnossani ja aloitin dieetin. Ympärysmittojen seuraaminen on kyllä palkitsevampaa kuin painon tarkkailu, kuten esim. Estelkin on huomannut :thumbs:

Vartalon malli on tällä hetkellä aika hyvä tiimalasi, varsinkin jos pikkasen selkää levittää. Vähän kun vielä rasvaa palaisi niin alkaa olla Y lähellä :hyper:

Jostain syystä tuli tämä vanha threadi mieleen kauhistellessani kasvanutta mahanympärystä ja jenkkakahvoja. Vuosi ja 4 kk mennyt ja mites mitat on mimmeillä muuttunut? Mittauspaikathan voi olla hieman eri, mutta kai tästä jonkunlaista osviitta saa...

a) pituus
b) paino
c) rinnan-vyötärön- lantion ympärys

Ennen vanhaan mulla:

Unikko sanoi:
a) 167 cm
b) 61-63 kg
c) 93-74(kapein), 80(napa)-96 (hartiat 108)

Ja nyt:

a) 167 cm
b) 65 kg (varmaan ylikin, ei ole vaakaa...)
c) 95-77(kapein), 83(napa)-98 (hartiat 112)

Johtopäätös: Läskiä on kertynyt mahan ympäryksestä päätellen, mutta yläkroppaan on tullut ehkä vähän lihaakin, kun tuohon hartoiden ympärykseen on tullut 4 cm lisää! Ja perseeseen toivottavasti myös lihaa...

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
No ihan huvikseni mittasin...:rolleyes:

pituus: 168,5cm
Paino: 60-62kg

rinta: 89cm
vyötärö: 66cm
lantio: 95cm (ankkaperse:D )

kärkikolmio...

mielenkiintoinen thread herätetty!

a) 170 cm TASAN :-)
b) 68 (+/- 1,5 kg kuukauden vaihe tuntuu vaikuttavan tosi paljon eli nestekertymät)
c) saatoin mittailla ihan päin helvettiä, mutta ainakin samassa suhteessa päin helvettiä... eli
- hartiat 111
- rinta 100
- vyötärö 80
- lantio 90

Aika lailla "kärkikolmio" -tyyppiä. Kaikki rasva on vyötäröllä (heh, millä vyötäröllä?) Tosin rintavarustus tuntuu pysyvän vaikka mitä tekis (C80/D75) which is nice, koska muuten vaikutelma olisi turhan maskuliininen omaan makuuni.

d) olen ihan tyytyväinen ja joka ilta muistan kiittää iltarukouksessa pienestä perseestä :-) Tekemistä riittää vatsan seudulla (omena...) eli pitäisi vaan jaksaa hölkätä läskit pois ja trimmailla vatsalihaksia.

Mistä kohtaa mittaatte rinnan- ja lantionympäryksen? Itse ajattelisin, että rinta pitää mitata rintojen alapuolelta samoin kuin rintaliiviä valitessa ja lantionympärys muutama sormenleveys suoliluun alapuolelta. Vai olenko ihan väärässä?

Mä mittasin rinnan päältä. Sehän nyt ei tietysti taida kuvata kun tissien kokoa. Alta mitatessa voisi ehkä saada jonkinlaista kuvaa selän koosta, kai. Lantionympäryksen mittasin sivulta katsottaessa pakaran muhkuimman kohdan päältä.

Missukka sanoi:
163 cm
57.1 kg 90-58-86

Tuollaista oli silloin joskus, nyt on muuten samat paitsi painoa on jotain 63-65 kiloa. Läskiä nyt ei enää näy pahemmin ja pe uimahallin hienossa valossa näkyi jopa vatsalihakset... Rinnan alta mitta on 82cm joten aika lauta olen :) Eipä tuo haittaa, ja miehenkin mielestä mukavampi näin.

Tää onkin hyvä threadi... yritän tässä just vähän kiristellä kesää kohden pikku hiljaa. Voinkin sitten käydä kurkkaamassa kesän korvalla, että miten kävi.

166,5 cm
63,5 kg
rinta 92 cm
tissien alta 78 cm
vyötärö 75 cm
lantio 100 cm (tää on siis paksuimmasta kohdasta mitattu, en oo varma mistä mitataan oikeaoppisesti)

Tavoitteena olis päästä painon kanssa 60 tienoille (ja sulattaa makkarat vatsalihasten päältä). Vartalon rakenteeseen olen ihan tyytyväinen. Ei meinaan tuu läskit persiisiin, ja jalat on pitkät!

Eka kerta ku suurinpiirtein ikinä tuli mitattua,no tässäpä nämä:
rinnan ympärys:92cm
rinnan alta:78cm
vyötärö:70cm
lantio:92cm
hartiat:109cm(olkapäiden kohdalta mitattu)
Niin ja pituutta 166cm ja painoa n.62kg(vaa'alla tulee harvemmin käytyä)

No olenpa minäkin nämä mitannut. Kun yhesti olin laittanu tänne samanlaisen threadin, mutta täällä olikin ollut jo valmiiksi sellainen.

Kyllähän se rinnan ympärys vaan aina rintojen päält mitataan, no mutta:
¨
a)171 cm
b)71kg
c)102-75-102cm
hartiat mittaan illalla ihan "normaalit" ovat eli en ole mikään harteikas, sinne saa lihaa tulla lisää.
Niin ja reisi on 60cm...muutkin vois kertoo reitensä ympäryksen.
Nätin mallinen olen. sellanen ei mikään kauhean leviää x, mutta sellainen keskilevee... en kyllä tosiaankaan mikään tasapaksu. Rasvaa kyllä on, mutta ei silleen hirveesti löysää läskiä...rasva % oli 25, että oishan siinä mistä ottaa pois, mutta tisut sitten pienenis. No mutta olen voimailija niin näillä ei ole silleen mulle sen enemäpää merkitystä kuin naisille yleensäkään.

Mutta mietin vaan, jos sillä saralla(voimailu) en pärjää niin voiskohan olla mahdollisuuksia joihin fitness-jutskuihin?Mitä mieltä muut niinkuin ton vartalon mallin perusteella.

Aika tyytyväinen olen itseeni, joskus vaan löytyy jokapaikasta "ylimääräistä" tai liian vähän lihaksia...

a) pituus
b) paino
c) rinnan-vyötärön- lantion ympärys
d) kroppasi muoto omin sanoin, ja kuinka tyytyväinen olet.

Pituus: 163,5 cm
Paino: 58kg päivällä punttivaatteet päällä
Noin 85-67-90

Olen aikas tyytyväinen. Varsinkin vaatteet päällä näytän kivalta. ;) Rakenteellisesti olen omasta mielestä aika ihanteellisen kokoinen ja muotoinen (eli sopusuhtainen ja punttaamiseen sopiva, ei liian pitkiä raajoja tms). Alakroppa uhkaa olla isompi kuin yläkroppa, mutta se on vain rasvaa ja lihasta, joten peliä ei ole menetetty. Kiitos vanhemmille hyvistä geeneistä. :) En mä muuta tartte ku lisää treeniä yläkroppaan. Jos pelkästään rakenne arvostellaan, annan itselleni kyllä arvosanaksi reilun kiitettävän esim. 9+ tai 9,5. Ainoat miinukset tulee huonosta liikkuvuudesta ja liian suorasta selästä (mulla mitään lannelordoosia ole...). :rolleyes:

Edit: lantio mitataan jostain vähäsen suoliluun alapuolelta, ei siis takapuolen leveimmältä/ korkeimmalta kohdalta (jolloin se ei olisi lantion vaan pakaralihaksen mitta.) Rinnan alta oon jotain 75cm ainakin rintsikoiden mukaan.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom