GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Vartalosi muoto?

Status
Viestiketju on suljettu.
pituus: 155cm \,,/
paino: 45kg (säälittävää)
rinta: 92cm
lantio: 97cm
vyötärö: 62cm

30.1.2006
Pituus 173
Paino n.70 (menkat, joten lie hiukka enemmänkin)
Vyötärö 84
Lantio 102
Rinta alta 75
Rinta päältä 90
Hartiat ties mitä , mutta pullonkaulalta vaikuttavat...:itku:

Henkilökohtainen mielipiteeni on, että olen tasapaksu rasvamakkara. Muut saa sanoa mitä tykkäävät. Koko pienen ikäni ollu alipainon rajoilla, pari vuotta sitten rupeas paniikkihäiriö oireilemaan ja sapuska siinä sivussa maistumaan, kun ei pystynyt ulos menemään, ja sehän näkyy. Nyt oon saanu itteäni niskasta kiinni, ja meinaankin ottaa kunnolla.:whip: Tämä tyttöhän tasan kulkee ensi kesänä napapaidassa. vaikka mikä olisi... Mutta tavoite on se, ettei tarvitse hävetä peilikuvaansa. Enää. Tavoitteena sutjakka tiimalasi, kapea vyötärö, pyöreä mutta lihaksikas peppu ja mukavasti muuhun kroppaan istuvat hartiat. Ei ladonovia mulle kiitos, vaikka muilla näyttävätkin hyviltä. Kuntovaihde on ollu päällä viime syksystä, joulusta lähtien tiiviimmin. Painoa on lähtenyt muutama kilo, mutta jostain syystä mitat ovat pysyneet samoina, vain kengät ja sukat (?!) ovat ruvenneet jäämään isoiksi.:lol2: Ja ei, ei ole mennyt isännän kanssa sekaisin. Onko muilla kokemuksia senttien häviämisestä oudoista paikoista? Mitenhän tämän kutistumisen saisi vain siirrettyä masunympärykseen...

Päivitystä puolentoista vuoden takaiseen. Välissä väännetty vauva ja hankittu +30 raskauskiloa.

Pituus yhä 173
Paino 78.7 (pahimmillaan n.97kg) ja suunta alaspäin.
Vyötärö 88
Lantio 107
Rinta alta 80
Rinta päältä 93
Hartioiden ympärys 107

Eli suoraan edestä katsottuna kohtalaisen pullea tiimalasi. Sivukuva onkin kuin Marilyn Monroella, jonka tissit on tipahtanu vyötärölle....:jahas:

167cm/59kg

102 hartiat

91 rinnan ympärys (82 alta eli lähinnä selkä tekee leveyden)

71 vyötärön kapein kohta

94 lantion levein kohta

Mulla on selkeästi Y-mallinen vartalo, vyötärö ei juuri erotu ja lantio näyttää kapealta. Saamieni kommenttieni mukaan näytän hoikemmalta, sporttisemmalta ja pidemmältä kuin olenkaan, mikä on kyllä ihan mieluista. Ihannevartalo on mielestäni kuitenkin X. Itse haluaisin kapeamman näköistä vyötäröä, minkä vuoksi koetan keraillä lihasta takamukseen ja reisiin (siitä huolimatta, mitä kaikki naisten lehden hokevat eli ihan päinvastaista, haha...).

Mä ainakin mittaan lantion mitan tuosta perseen keskeltä, eli lantioluiden alapuolelta...se on se levein kohta sitten. Mulla ainakin vaikuttaa toi peppu paljon tuohon luvun suuruuteen, vaikka leveä lantio ei olekaan muuten.

Joo no sitten oma lantio on 90.

a) Pituus 173 cm
b) Paino n. 63 kg
c) Rinta 94 cm, vyötärö 75 cm +, lantio 94 cm
d) Olen kasvatellut massaa reilun vuoden ajan ja lähtöpainosta 56 kg on tullut ihan mukavasti lihaksia. Koska suunniteltu pieni rasvanpoltto tänä keväänä ajoi karille heti alkumetreillä, niin massanlisäys saa mun puolesta jatkua. Vyötärö vain uhkaa hävitä kohta kokonaan. Olen kuitenkin varsin tyytyväinen kroppaani, se toimii ihan hyvin ;) Jos jostain pitää marmattaa, niin siitä että vatsa on jatkuvasti niin turvoksissa, mistä lie johtuu. Jos työpäivän istumisen jälkeen menee salille, niin vatsa näyttää kuin olis viidennellä kuulla raskaana. Hävettää :jahas: Muuten solakka varsi on salitreenin myötä saanut mukavasti lihaksikkaita muotoja :D

a) pituus 161
b) paino 47 :(
c) vyötärö 59, lantio 89, rinnanympärys 80, hartiat 95, reisi 52
d) vartalo näyttää aika tiimalasille kun hartioissa on kuitenkin jonkin verran leveyttä. ihan tyytyväinen olen, mutta kuitenkin hurjasti on parantamisen varaa. tahtoisin massaa tähän muuten niin hepposeen ruumiiseen. isommat reisi- ja perselihakset reeniä sekä ylävartaloon vähän kokoa lisää. sellaset olis tavotteena. ylävartaloon koko lisää mut en tahtois kadottaa mun jo nyt suht olemattomia tissejä.. ;)

välillä ihan hävettää salilla ku erotun joukosta aika hyvin mut siellähän sitä lisää massaa saadaan! :hyper:

Tällä hetkellä...

a) 168cm
b) 61,1kg päivän aamupaino
c) 95-63-91 (vyötärö mitattu oikean vyötärön eikä navan kohdalta, jos navan kohdalta niin 66cm)
d) Aika lähellä tiimalasia on kroppa, tällä hetkellä kallistuu vielä vähän enemmän päärynän kun harteikkaan puolelle. Todella tyytyväinen olen kroppaan ja mittoihin, ja tarkoitus on vielä parantaa entisestään :)

Piiitkään aikaan mittailin

a. 173 cm
b. 62 - 63 kg
c. rinnanympärys 92 cm
vyötärö 68 cm
lantionympärys 95 cm

d. vartaloni muoto on lähimpänä tiimalasia. Tänään oikein tyytyväinen, vartalo on melko sopusuhtainen ja terveen näköinen, kehityskelpoinen.

Voi, tuli niin kiva olo kun uskaltauduin vihdoin mittailemaan ja punnitsemaan itseäni! Olen tarkoituksella pyrkinyt eroon vaa'alla käymisestä ja mittanauhasta, koska nuorempana oli hieman onkelmia tuon kehonkuvan kanssa. Hiljalleen olen kypsytellyt tuota suhtautumistani kroppaani ja nyt tunnen itseni jo kokonaiseksi ja arvostan tervettä ja toimivaa vartaloani. Nuorempana näin peilistä vain vikoja, mutta nykyisin pystyn näkemään kokonaisuuden.

Viimeisen vuoden olen treenaillut salilla ja alkanut syömään järkevästi (=tarpeeksi ja proteiinipainotteisemmin) ja olen nyt aikas yllättynyt: vaatekoko on pysynyt suunnilleen samana (36-38), mutta painoa on tullut viitisen kiloa lisää! Kroppaani on siis tullut lähinnä lihasmassaa (käsivarret, olkapäät, peba ja reidet erityisesti "muuttuneet"). Ja muutos on tulosta kokonaisvaltaisesta ajattelutavan muutoksesta, eli yritän kuunnella kehoani ja tarjota sille kaikkea mitä se tarvitsee. Aiemmin suhtauduin kehooni enemmänkin inhoten "läskejäni" ja pyrkimällä vain laihduttamaan ne pois.

Nykyisin sitä pystyy iloitsemaan painonlisäyksestä, mikä aiemmin olisi ollut syy itseinhoon...kyllä salillakäynti on hyvä harrastus :)

Täytyi itsekin ryhdistäytyä mittailemaan, kun lueskelin muiden kirjoituksia.

a: 171cm
b: ~55-57kg (mittailen kerran tai kaksi kertaa kuussa salilla, joten täysin tarkkaa tietoa ei ole)
c: rinnanympärys: 88cm
vyötärö: 62cm
lantio: 89cm
d: ainahan sitä voisi olla enemmän lihaksia ja voimaa, mutta yleisesti olen kyllä tyytyväinen kehooni. Mulla on aina ollut voimakkaat hartiat ja ne luovat mielestäni kaunista raamikkuutta ja nostavat vartalon painopistettä ylöspäin. Olen kai jotain X:n ja T:n välimuotoa. Tärkeintä on kuitenkin se, että kehoni on terve ja vahva niin ulkoisesti kuin sisäisesti. :thumbs:

Laitankin tänne ekan kerran mittojani...

pituus: 156 cm
Paino: 47,5 kg
hartiat: 85 cm
rinta: 67 cm (alta), 77 cm (päältä)
vyötärö: 68 cm
lantio: 86 (levein kohta)

X-malliin nämä luvut viittaavat, mutta itse tunnen olevani ikuinen päärynä... Ihan ok tyytyväinen olen, täysin tyytyväinen en ole koskaan. Selkää olen onneksi nyt onnistunut vähän edes kasvattamaan. Rasvoja pitäisi saada alemmaksi, muotoja on lihaksista alkanut selkeästi löytyä... :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Asurfaelilla ihan mun unelmamitat! Omat melkoisen kaukana noista :hyper: Ja oon mitannu nauhalla joka alka 2 cm kohdalta, nauhan alku ilmeisesti jäänyt matkasta pois, eli varmaan -2cm jokaisesta näistä sitten...

Pituus: 167 cm
Paino: (aamulla) 48.7kg :nolo:
Tissit: 82 cm
Vyötärö: 62 cm
Lantio: 87 cm

=> pebaan olen tyytyväinen, hartioihin kaivataan kipeästi lisää leveyttä (en osannut mitata mutta mikään X-mallinen en tasan ole), muuten siis hieman alaspäin levenevä I löytyy täältä :rolleyes:

mulla kin tullut mittailtua vähän turhan tiuhaan, mutta nykyään..
pituus: 172
paino: 60
rinta: 89
vyötärö: 69
lantio: 91
ja en ole ikinä oikein ollut tyytyväinen siihen, että mulla ei ole vyötäröä, eikä lantiota :eek:

Pituus 167cm
Paino 56,3 kg
Rinnan alapuolelta 74 cm
Vyötärö 63,5cm
Lantio 80cm (jenkkakahvojen kohdalta)

Tehääs tänne päivitys :D

Paino: 65kg¨

Rinnan alapuoli 81
vyötärö 73
lantio 85

Onkohan musta tullut mehiläinen? :D

No niin, laitetaanpas nämä omat mitat:
a) 177 cm
b) 70 kg
c) 98 (pullistamalla 103 :D)- 74 - 98
d) Kropan muoto taitaa olla mielenkiintoinen kysymys. Edestä tasapaksu, sivusta kaunis siluetti. Jos tuon vyötärön sais joskus 10 vuoden takaisiin mittoihin (68), niin oisin tyytyväinen. Noh, en ole ikinä tyytyväinen :D. Mutta kai nuo kahden lapsen jälkeen on ihan siedettävät mitat. Lupasin itselleni, että rasvaprossa mitataan ennen joulua... Fläsää on.

Hartioiden ympärys lähemmäs 110, en kyllä ole varma mistä tuo mitataan.

Siis oonko mä ainoa jättiläinen täällä vai??? :eek:
Et ole!:D

Sairaslomalla ei ole parempaakaan tekemistä, joten huvikseni mittailin:

- pituus 178,5cm
- paino (pudonnut pari kiloa) 77kg
- Rinnan alta 88cm
- vyötärö 77cm
- lantion levein kohta 104cm
- hartiat 117cm
- en tiiä mistä tuo reisi pitäis mitata, mutta leveimmältä kohdalta 63cm.. (en juuri treenaa jalkoja salilla:D)
- pohje 40cm
- kenkä 43
- pikkurillin ja peukalon kärkien väli 23cm
- ranne 17cm
- hauis 36
- forkku 34

pituutta on 170cm
vyötärön ja lantion & rinnanympäryksen ero on yli 30cm, eli erittäin X-mallia olen.
Takamus mallia pyöreä joka suuntaan ( :D ) ja vyötärö todella kapea ja littana.

Jiihaa, nyt 57,5 kiloisena 92 - 58 - 88.

Kolmenkymmenen sentin eroa täälläkin, mutta en mää nyt kovin X silti ole, vähä pötkyläinen...

Paino 56-58 kg / 157 cm

Rinta rintojen kohalta: 82 cm
Rinta rintojen alta: 75 cm
Vyötärö: 68 cm
Hanuri/lantio: 95 cm

Selkeä päärynä siis.. inhoon noita lukuja.

Muut mitat:
Reisi: 57 cm
Pohje: 38 cm

:urjo::itku::jahas:

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom