Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
30.1.2006
Pituus 173
Paino n.70 (menkat, joten lie hiukka enemmänkin)
Vyötärö 84
Lantio 102
Rinta alta 75
Rinta päältä 90
Hartiat ties mitä , mutta pullonkaulalta vaikuttavat...:itku:
Henkilökohtainen mielipiteeni on, että olen tasapaksu rasvamakkara. Muut saa sanoa mitä tykkäävät. Koko pienen ikäni ollu alipainon rajoilla, pari vuotta sitten rupeas paniikkihäiriö oireilemaan ja sapuska siinä sivussa maistumaan, kun ei pystynyt ulos menemään, ja sehän näkyy. Nyt oon saanu itteäni niskasta kiinni, ja meinaankin ottaa kunnolla.:whip: Tämä tyttöhän tasan kulkee ensi kesänä napapaidassa. vaikka mikä olisi... Mutta tavoite on se, ettei tarvitse hävetä peilikuvaansa. Enää. Tavoitteena sutjakka tiimalasi, kapea vyötärö, pyöreä mutta lihaksikas peppu ja mukavasti muuhun kroppaan istuvat hartiat. Ei ladonovia mulle kiitos, vaikka muilla näyttävätkin hyviltä. Kuntovaihde on ollu päällä viime syksystä, joulusta lähtien tiiviimmin. Painoa on lähtenyt muutama kilo, mutta jostain syystä mitat ovat pysyneet samoina, vain kengät ja sukat (?!) ovat ruvenneet jäämään isoiksi.:lol2: Ja ei, ei ole mennyt isännän kanssa sekaisin. Onko muilla kokemuksia senttien häviämisestä oudoista paikoista? Mitenhän tämän kutistumisen saisi vain siirrettyä masunympärykseen...
Mä ainakin mittaan lantion mitan tuosta perseen keskeltä, eli lantioluiden alapuolelta...se on se levein kohta sitten. Mulla ainakin vaikuttaa toi peppu paljon tuohon luvun suuruuteen, vaikka leveä lantio ei olekaan muuten.
Pituus 167cm
Paino 56,3 kg
Rinnan alapuolelta 74 cm
Vyötärö 63,5cm
Lantio 80cm (jenkkakahvojen kohdalta)
Et ole!:DSiis oonko mä ainoa jättiläinen täällä vai???