Vartalosi muoto?

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
a) 167 cm
b) 61-63 kg
c) 93-74(kapein), 80(napa)-96 (hartiat 108)
d) Kropaltani melko harteikas, lähinnä Y-kirjaimen muotoinen. Kovasti haluaisin selvemmän vyötärön...

Mitattuna metallisella rullamitalla, joten hieman löysää voi olla jäänyt! :hyper:

edit: siis alaosalta tasapaksu pötkylä ja sitten hartiat (onneksi edes ne :) )...

a) 167 cm
b) 61 kg
c) 92-69-93 (hartiat ~105)
d) Kait se X:ää lähentelee ja olen melko tyytyväinen.

a)169cm
b)55-57kg
c)88-57-87(peppu) (hartiat n.99cm)
d) lähinnä varmasti X:ää vaikka tuo lantion seutu on suht kapea...joku on nimittänyt H vartaloksikin, mutta mielestäni tuota vyötäröä kyllä löytyy...

a) 163 cm
b) 57-59 kg
c) 88-68-89 (hartiat 101 cm)
d) taitaa se X olla, vähän vaan keskivartalolta pitäis saada ylimääräistä pois.

a) 168cm
b) 60kg
c) 87-67-89 (en tiedä, kuinka oikein onnistuin mittaamaan...)
d) Ihan tyytyväinen kai... entisestä pikkupäärynästä on tullut pikku X. Enemmän lihaa ja vähemmän löysää toki haluaisin.

155cm
49 kg
86-67-93 (hartiat 97 cm)
ööh, minkäs mallinen minä sitten oon? Vyötäröstä ainaski vois ottaa senttejä :rolleyes:

vilma-liina sanoi:
Laitan huvikseni tänne muutamia otoksia matkan varrelta. Kaikki sarjat siis omia mittojani....

a) 153,5 cm
b) 51,5 kg
c) 90 - 61 - 86
d) pikku X

a) 153,5 cm
b) 57 kg
c) 92 - 64 - 90 (ja lisäksi hauska mitta: hartioiden ympärys 105)
d) X

Onko ylläolevista mitoista ensimmäinen otettu kisojen alla? Olisi muutenkin mielenkiintoista tietää kisaavien mittoja on/off, koska kuvista on vaikea arvioida.

Mistä kohtaa muuten tarkalleen mittaatte hartioiden ympäryksen?

Vastailenpas minäkin:

a) 158cm
b) 52kg
c) 90-65-88
d) Joku X-tyylinen taitaa olla. Ihan suht tyytyväinen olen, tietysti entistä tyytyväisempi olen sitten kun lihasmassaa on enemmän ja fläsää vähemmän.

kata sanoi:
Onko ylläolevista mitoista ensimmäinen otettu kisojen alla? Olisi muutenkin mielenkiintoista tietää kisaavien mittoja on/off, koska kuvista on vaikea arvioida.

Mistä kohtaa muuten tarkalleen mittaatte hartioiden ympäryksen?

On joo. Eka mitta on otettu 3 viikkoa ennen kevään 2002 kisaa. Noissa mun profiileissa olevissa kuvissa mitat on kutakuinkin:
a) 153,5cm
b) 49 kg
c) 93 - 60 - 86

Toi hartioiden ympärys on kyllä niin epävirallinen mitta, että minä en ainakaan tiedä mistä kohtaa se oikeasti tulisi mitata. Itse olen mitannut paksuimmasta kohtaa, ja rentona :)

Onnistuukohan tää kirjoitus ( eka kerta )
Pirun hyvä saitti kyllä tää on :worship:

1. Pituus 155 cm
2. Paino 53 kg
3. Rinnan ympärys taitaa olla 80
Vyötärö sellaiset 63 ja lantio 87 cm
4. Toisin sanoen aika pienikokoinen mutta sisukas mimmi.
Itse olen suht tyytyväinen vartalooni ja se muotoon, alakroppa vois olla hiukan rasvattomampi.
Kehut otan olkapäistäni mitkä on aika erottuvat noin ehkä muusta kropasta ja ehkä hiukan V-tyyliä voisi esiintyä...

Toivottavasti tää viesti nyt tuli ketjuun mukaan

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
voi itku

reinhardt sanoi:
...
Eli:
a) pituus
b) paino
c) rinnan-vyötärön- lantion ympärys
d) kroppasi muoto omin sanoin, ja kuinka tyytyväinen olet.
...

Jep, kaipa tähän vois vastatakin. Here we go (iik!)
a) 162 cm (nusnus 161,8)
b) 57 kg näyttäisi tuo puntari
c) rinnasta en osaa sanoa (en tiedä haluanko tietääkään) mutta vyötärö taitaa olla ~70 cm kieppeillä ja lantio sitten rutkasti enemmän taitaa olla ~90 cm :itku:. Näin siis viimeksi kun mittasin
d) Mulla kans kaikki läski kertyy vyötärö-lantio-reidet-perse-akselille :(. No ne ylimääräiset lähtee sitten joskus ajankanssa kun diettailee, viimeistään kisadietillä. Hitto tarttis tosissaan saada lisää leveyttä hartioihin ja selkään että tulis kunnon X-muoto. Nyt alakroppa on a lot isompi. Niin mikä päärynä? :D

a) 153
b) 54
c) 90/70/89
D) Normaali naisen kroppa. Jos saisin itse valita ottaisin miehen vartalon:) kevyt x-malli löytyy aina kiitos jalkojen ja selän, mutta... aina on varaa parantaa. Olen ihan tyytyväinen. Kaikki hyvin, kiinteyttä lisää:)

a) 168cm
b) 63-65kg, vaihtelee näköjään päivittäin
c) 92/64/98 (hartiat 104cm, jos mittasin ihan oikein.. hankalaa yksin)
d) Kai noiden mittojen perusteella se vihdoin alkaa olla X-malli sen vanhan A-mallin sijaan. Tai no, aina mulla on kapea vyötärö ollut, mutta nyt kun lantio on kaventunut ja hartiat&selkä hieman levinneet, niin X korostuu paremmin. Tosin mistään fitness-X:stä ei voi puhua, ei näillä porkkanajaloilla...

a) pituus 171cm
b) paino 58kg
c) rinnan-vyötärön- lantion ympärys 85-63-89cm
d) kroppasi muoto omin sanoin, ja kuinka tyytyväinen olet
Olen aika tyytyväinen kroppaani (useimpina päivinä kuukaudessa, heh)
Vaikka yläkropassa on muutama sentti vähemmän kuin alakropassa, ei se näy oikeastaan. Minulle ei kerry mitään yläkroppaan, siksi minulla on timmi vatsa ja pienet rinnat. Jos jotain johonkin tulee niin takareisiin. Se on paikka mitä minun kannattaa varoa. Mulla on muutenkin tukkijalat, paksut nilkat. Aerobista treeniä ja kiinteyttävää salitreeniä jatkossakin niin hyvä on ja parempaa tulee :)

Kuvittele alimittainen valas. :itku:

a) 168
b) jotain 75 kai
c) 100-80-100 (ehkä, en ole tullut mitanneeksi tämän viimeisen "massakauteni" aikana)

a) pituus 171 cm
b) Paino 64 kg
c) 98-68-98
d) Ihan tyytyväinen olen kropan malliini. Mulla on leveet hartiat ollut jo luonnostaan. Rinnat on pienentyneet pikku hiljaa treenien myötä, mutta onneks naiseus tulee muista asioista... Koetan nyt kiristellä muutaman kilon ja kattoo sit miltä näyttää...Peilihän sen kaiken kertoo.. :)

Irina sanoi:
a) 172 cm
b) 66 kg
c) - peban ympärys: 100 cm
- vyötärö 63
- rinnan ympärys: 93 cm

d) Ylläolevat luvut puhuvat puolestaan eli alapainotteinen päärynä :hyper:
Kakarana olin toisin vielä enemmän päärynä kun ei tuo rinnanympärys ollut vielä kasvanut :D. Tyytyväinen... no jaa... ei kai sitä koskaan ole.
HAA! Mielenkintoista (masentavaa?) löytää joku samanmittainen ja samanpainoinen, jolla on 15 senttiä kapeampi vyötärö! Ja minä kun olen pitänyt itseäni kovasti X:n mallisena ja kapeavyötäröisenä (esim. housut aina roikkuu vyötäröltä liian isoina kun pylly on hyvä. Ja paidat kanssa, kun yläkroppa hyvä, nii vyötärö hölskyy tyhjää.)
a) 172
b) 66
c) peppu 100
vyötärö 78
rinnanymp. 95
d) hartiat on suht. leveät, yläselkä ja käsivarret samoin. Mutta ei kuulemma huomiota herättävästi ;) . Mut suht. tyytyväinen tähän malliin kuitenkin käytännössä, rasvaa ja selluliittia sais olla vähemmän.

a) 163 cm
b) 49-50 kg
c) rinnanympärys 77 cm, vyötäro 63 cm, lantio 89 cm
d) Rintavarustusta vois olla enemmän, jalat ovat lyhyet ja aika lihaksikkaat: eivät siis mitkään missisääret :rolleyes: olkapäihini olen suht' tyytyväinen. Kokonaisuutena ihan olen tyytyväinen: hyvin on kroppani tähän asti palvellut minua.

tässä meitsin mitat.. kun kerrankin sain mitattua.

a)163cm
b)57-58kg
c)84-68-92
d)muotoa vaikea sanoa.. jonkun muun pitäs arvioida, mut suht tyytyväinen olen paitsi tissit vois olla kivemmat ja rasva vois vaik mennä muualle noitten lihasten päältä!!

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom