GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Vartalosi muoto?

Status
Viestiketju on suljettu.
Hmm.. no ainakin nää muistan suunnilleen:
pituus 178cm
paino 64kg
vyötärö 69cm
Lantio 96 tai 97cm
ja rinnan ympärystä nyt ei muista, päivitetään illemmalla;)

Eli kai mä joku päärynä oon:D

Ja.."ihan melkeen" tyytyväinen oon. Tosin lantio ja vyötärö vois olla pari senttiä kapeempi. No tosin vyötärönhän saa kapeammaksi diettaamalla.

Pakkoko ne mitat on ottaa mässynpäivän jälkeisenä päivänä... No tietenkin! :jahas:

Pituus: 170 cm
paino: 63 kg
rinnanympärys: 93 cm
vyötärö: 72 cm (damn, eikö se koskaan pienene...)
lantio: 97 cm

Hetkittäin olen ihan tyytyväinen, mutta niinhän se vaan naisen elämä menee, suurimman osan ajasta olen kuitenkin tyytymätön... Olen kyllä tyytyväinen vartaloni malliin, selkeä X, mutta sitä rasvaa kun saisi vielä vähän sulatettua...

Toivoa kuitenkin on! Ja olenhan minä kuitenkin suurinpiirtein tyytyväinen, mä oon ihan jees... :)

Pituus 173
Paino n.70 (menkat, joten lie hiukka enemmänkin)
Vyötärö 84
Lantio 102
Rinta alta 75
Rinta päältä 90
Hartiat ties mitä , mutta pullonkaulalta vaikuttavat...:itku:

Henkilökohtainen mielipiteeni on, että olen tasapaksu rasvamakkara. Muut saa sanoa mitä tykkäävät. Koko pienen ikäni ollu alipainon rajoilla, pari vuotta sitten rupeas paniikkihäiriö oireilemaan ja sapuska siinä sivussa maistumaan, kun ei pystynyt ulos menemään, ja sehän näkyy. Nyt oon saanu itteäni niskasta kiinni, ja meinaankin ottaa kunnolla.:whip: Tämä tyttöhän tasan kulkee ensi kesänä napapaidassa. vaikka mikä olisi... Mutta tavoite on se, ettei tarvitse hävetä peilikuvaansa. Enää. Tavoitteena sutjakka tiimalasi, kapea vyötärö, pyöreä mutta lihaksikas peppu ja mukavasti muuhun kroppaan istuvat hartiat. Ei ladonovia mulle kiitos, vaikka muilla näyttävätkin hyviltä. Kuntovaihde on ollu päällä viime syksystä, joulusta lähtien tiiviimmin. Painoa on lähtenyt muutama kilo, mutta jostain syystä mitat ovat pysyneet samoina, vain kengät ja sukat (?!) ovat ruvenneet jäämään isoiksi.:lol2: Ja ei, ei ole mennyt isännän kanssa sekaisin. Onko muilla kokemuksia senttien häviämisestä oudoista paikoista? Mitenhän tämän kutistumisen saisi vain siirrettyä masunympärykseen...

ihanahelena sanoi:
No olenpa minäkin nämä mitannut. Kun yhesti olin laittanu tänne samanlaisen threadin, mutta täällä olikin ollut jo valmiiksi sellainen.

Kyllähän se rinnan ympärys vaan aina rintojen päält mitataan, no mutta:
¨
a)171 cm
b)71kg
c)102-75-102cm
hartiat mittaan illalla ihan "normaalit" ovat eli en ole mikään harteikas, sinne saa lihaa tulla lisää.
Niin ja reisi on 60cm...muutkin vois kertoo reitensä ympäryksen.
Nätin mallinen olen. sellanen ei mikään kauhean leviää x, mutta sellainen keskilevee... en kyllä tosiaankaan mikään tasapaksu. Rasvaa kyllä on, mutta ei silleen hirveesti löysää läskiä...rasva % oli 25, että oishan siinä mistä ottaa pois, mutta tisut sitten pienenis. No mutta olen voimailija niin näillä ei ole silleen mulle sen enemäpää merkitystä kuin naisille yleensäkään.

Mutta mietin vaan, jos sillä saralla(voimailu) en pärjää niin voiskohan olla mahdollisuuksia joihin fitness-jutskuihin?Mitä mieltä muut niinkuin ton vartalon mallin perusteella.

Aika tyytyväinen olen itseeni, joskus vaan löytyy jokapaikasta "ylimääräistä" tai liian vähän lihaksia...

Niin quottaan nyt itseni ilmoittaakseni, että mulla ovat hartiat n.107 eli ei mitkään mahti leveät, kun olen aika pitkä, mut ihan normaalit...

Ja mietin sitä fitness-juttua niin toisaalt mulla on aika pitkät kädet ja ymmärtääkseni se on huono puoli....

Mittailinpa minäkin pitkästä aikaa... Eli mitat on:

Pituus 173 cm
Paino 71 kg
Vyötärö 80 cm
Lantio 102 cm
Rinta 93 cm

Enimmäkseen elelen kroppani kanssa sulassa sovussa. Kevään mittaan kuitenkin yritän kovasti ihrakerrosta pienennellä (tällä hetkellä rasvaprosentti n.24 %). :whip:

hello leidit!:)
mittani:
pituus: 165 cm
paino 54 Kg
rinnan ympärys 85
vyötärö 66
lantio 85

tyytyväisyys omaan vartaloon riippuu ihan päivästä...jos saisi enemmän erottuvat lihakset... tuskinpa sitä koskaan täydelliseksi tulee:D

Joo elikkä nyt mittasin, ja tulee varmat tiedot;)

Pituus 178cm
Paino 64kg
Lantio 97cm
Vyötärö 69cm
Rinnan ympärys(alta) 75cm
Rinnan ympärys(päältä) 89cm
Hartioiden ympärys(se levein kohta) 105cm

Tällainen olen:D

Pituus 168cm
Paino 59kg (tavoite 55-57)
Lantio 95cm
Vyötärö 68cm
Rinnan ymp. (alta) 74cm
Rinnan ymp. (päältä) 89cm
Reiden ymp. 57cm
Hartiat 101cm (mittasinkohan oikein.. :rolleyes: )
Tällainen minä siis olen. :) Kyllä sitä suhteellisen tyytyväinen pitää itseensä kai olla. 4-5 kiloa olen painoa muutamien kuukausien aikana pudottanut. Kiva kuulla, kun joku tuttu, jota ei ole muutamaan kuukauteen nähnyt kysyy, että olenko hoikistunut. :)
Mulla näkyi ennen vatsalihakset, mutta nyt on jotain sälää tullut päälle. :curs: Kovasti yritän niitä pois saada, mutta ei ole helppoa. Inhoan löysiä pömppämahoja, enkä tod tahdo sellaista itselleni. Litteät masut on mulle tärkeitä. :haart:

Nyt tulee korjaus lantio-osuuteen

166,5 cm
63,5 kg
rinta 92 cm
tissien alta 78 cm
vyötärö 75 cm
lantio 100 cm (tää on siis paksuimmasta kohdasta mitattu, en oo varma mistä mitataan oikeaoppisesti)... ja sitten joku valaisi mua:
lantio mitataan jostain vähäsen suoliluun alapuolelta, ei siis takapuolen leveimmältä/ korkeimmalta kohdalta

uusi mittaus lantiosta suoliluun alapuolelta 94 cm!

Mä jo vähän ihmettelin muiden mittoja, kun en oo ikinä pitäny itseäni päärynämallisena...

Tarkennetaas vähän näitä mittoja:
assis sanoi:
Pituus: 163,5 cm
Paino: 58kg päivällä punttivaatteet päällä
Noin 85-67-90

Eli rintojen alta 73cm, päältä 88cm, vyötärö kapeimmalta kohdalta 67cm ja navan kohdalta 77cm. Lantio 90 ja leveimmältä kohdalta eli pepun päältä 97cm. Hartiat yllättivät positiivisesti: 97cm. Eli en ihan niin "alapainottainen" ole kuin kuvittelen. :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
a) 163 cm
b) 67 kg
c) 97-79-95cm
d) Entinen omena tällähetkellä aika tasapaksu, joka on hitaasti mutta varmasti menossa tiimalasimpaan suuntaan.

Oon tyytväisempi nykyään, mutta työnsarkaa kropan maillin muuttamisessa omenasta tiimalasiksi riittää takuulla vielä vuosikausiksi...

Mistä kohtaa te ootte tuon hartioiden mitan ottaneet?

Minun mittani:

pituus 170 cm
paino 58-60 kg
vyötärö 66 cm
lantio 90 cm
rinta 89 cm
hartiat 103 cm

Leveämmän lantion voisin ottaa, jos jostain saisin ja n. 5 kiloa lisää läskitöntä painoa. Eli aikamoinen kinkku :D

Tässäpä minun mitat:)

Pituus 168
Paino 56
Lantio 90
Vyötärö 62
Rinta 87

Olen melko tyytyväinen kroppaani, tosin rintoja vois olla hiukan enemmän!!!! Ennenkaikkea kroppani on sopusuhtainen ja pehva on kurvikas...kiiitos äidille!!!!

Mittanauha esiin pitkästä aikaa ja tulos oli (pituutta ei onneksi tarvitse mitata)
;)
pituus; 173 cm
paino; 67-68 kg
rinta; 104 cm
vyötärö; 74 cm
lantio; 100 cm (siitä leveimmästä kohtaa)

kai tätä voi x-muodoksi kutsua,ehkä :)
Tyytyväinen olen ainakin siihen että,vihdoin ja viimein,olen saanut isomman luvun yläkertaan mitä alakerrassa on.

On hyviä päiviä ja huonoja päiviä,tyypillistä naiselle.
Oikeastaan "ärsyttävintä" on se vaatteiden "istuminen"...
persauksesta hyvät,vyötärön paikkeilla nyrkin mentävä aukko edessä ja takaa.. Ei siis housuja ilman vyötä!

Oli vakaasti päättänyt, että katson tästä lähtien vain peiliin, mutta piti silti vielä punnita itseni ja mitata nuo mitat, jotta saan osallistua...

Pituus: n. 164 cm (en oikeasti tiedä, koska aina kun mittaan pituuteni se on jotain 163-165 cm, riippuen varmaan ryhdistä ja hiustyylistä sinä päivänä)
Paino: 58 kg
Rinnan ympärys: 88 cm
Vyötärön ympärys: 70 cm
Lantion ympärys: 94 cm

Eli voisin varmaan kiristellä, enkä todellakaan ole tuohon tyytyväinen, mutta tietenkin lihastakin tuohon painoon mahtuu jo jonkin verran. Kenties sitten joskus voin päivittää tätä sivua ja olla n. 5 cm kapeampi vyötäröinen :D

Wtf?! Miten joka toisella voi olla vyötärönympärys noin pieni, jopa alle 70cm?! Itse olen 162cm (n. 57 kg) ja pitänyt aina itseäni normaalina/hoikkana, ja mulla vyötärönymp. 75cm:n pintaan. Ja jos siitä 'oikeasta kohdasta' navasta pari senttiä ylöspäin, jenkkiksien kohdalta mitataan, niin yli 80cm:n menee.. Oonkohan mä vaan käsittänyt väärin, ja oonkin läski :eek:

Munkin pitää hakea äidiltä mitta joku päivä! :)
Mistäs kohdista noita tarkalleen mitataan...? Vyötärö navan kohdalta?, Rinnan ympärys nännien kohdalta...? Hartiat?? Tuosta vaan kädet kylkiin kiinni ja mitta ympäri vai mitä hel...?:D

No vyötärö siit kapeimmasta kohtaa, lantio leveimmästä, smaoin hartoat...:) kai..:D

Miten hartiat mitataan? Siis etupuolelta vaan olkapää-olkapää vai kyljet kiinni ja ympärysmitta?

Kehtaanpa minäki läskimittani laittaa ;)

pituus 157 cm
paino 69kg
rinnanympärys noin 100 cm
vyötärö noin 80 cm, ehkä allekin jo :)
lantio noin 100 cm

tiimalasimallia ollaan, mutta hartiat on kaposet lusut :curs:
tai ainaki ne näyttää kun on ylisuuret rinnat :(

Kaikki aina ihmettelee miten voin painaa noin paljon, toivottavasti se on siis lihasta mikä painaa... toiveajattelua:rolleyes: ??

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom