GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Vartalosi muoto?

Status
Viestiketju on suljettu.
Tsiisus!

Siis oonko mä ainoa jättiläinen täällä vai??? :eek:

Mun mitat:

Pituus: 173 cm
Paino: 80 kg
Rinta (rinnan alta): 91 cm
Rinta (rinnan päältä): 109 cm
Vyötärö (napa): 82 cm
Lantio (suoliluun alta): 101 cm
Lantio (levein kohta): 110 cm
Hartiat: 116 cm
Reisi: 65 cm
Hauis: 37 cm

Oon laihiksella ja tarkoitus olisi pudottaa paino ainakin sellaiseen 75 kiloon... :whip:

Parhaimmillani olen omasta mielestäni 70 kiloisena, eli silloin noi lihakset erottuvat aika mukavasti, mutta ei ole mitenkään erityisen kireä.

Ylimääräiset läskini tallentuvat aina tuonne takapuolen ja reisien seutuville... :urjo: Tosin minulla on kyllä hiukan lihastakin niissä.

Kroppani on muodoltaan tiimalasi ja takapuoleni on reippaasti ankkamallia.

Nimimerkillä: Jättis

Pituus: 165cm
Paino: 65kg (nyt alko dieetti-->59kg)
Rinta: 100cm (alta 85cm)
Hartiat: 115cm
Vyötärö: 75cm
Lantio: 96cm (pepun kohdalat 99cm)
Haba: 31,5cm
Reisi: 55cm

Rasvat navan ja polvien välissä.....:(

Pituus: 160 cm
Paino: 67-69 kg
Lantio:102 cm
Vyötärö: 69 cm
Rinta: 92 cm
Hartiat: 110 cm
Hauis: 33 cm
Reidet: 63 cm

Rasvaa kertyy lähinnä vyötärön alapuolelle, sopivia farkkuja en varmaan koskaan tule löytämään

Täytyi alkaa taas ihan mittailemaan, vaikkakin ajankohta huono, kun dieetti on vasta aluillaan.

Pituus 170 cm
Paino 73 kg
Lantio(levein kohta) 102 cm
Lantio(suoliluu) 98 cm
Vyötärö 75 cm
Rinta(alta) 78 cm
Rinta(päältä) 97 cm
Hartiat 112 cm
Hauis 35 cm
Reisi 61 cm
Pohje 38 cm

Tosiaan dieettiä aloitellaan. Rasva kertyy aina lantio-reisi sektorille. Onneksi hartioitakin on siunaantunut ihan kiitettävästi. Nyt on ensimmäinen kerta, että dieetillä ollessa pitäisi pystyä treenaamaan kovasti. Välillä on tullut kyllä oltua salilla "hämärän rajamailla", mutta eiköhän tämä ala pikkuhiljaa sujua, varsinkin kun olen saanut näiltä sivuilta todella paljon kullanarvoista tietoa.

Pituus 168 cm
Paino 60 kg
Rinnanympärys 87 cm
Vyötärö 70 cm
Lantio (levein kohta) 102 cm

Ihan tavallinen päärynä oon, tosin parin vuoden salitreeni on leventänyt hartioita niin, että lantio ei enää näytä niin suhteettoman leveältä. Onnellinen ja tyytyväinen olen itseeni, dieetata en aio enää ikinä, jätskiä syön vähintäänkin tarpeeksi ja urheilen sen verran, että pää kestää opiskelu- ja muuta stressiä paremmin. :)

Pituus: 164 cm
Paino: n. 60 kg
Rinta: 90 cm (alta 75 cm)
Hartiat: 100 cm
Vyötärö: 72 cm (aamulla)
Lantio: 100 cm
Haba: säälittävä

Edestäpäin olen H:n ja X:n välimalli, sivusta ja takaa huomaa räystäspepun. Olen muuten ihan tyytyväinen, mutta yläkroppa kaipaisi mielestäni (reilusti) lisää massaa, ja alakerrastakin massaa voisi vähän jalostaa. Nuo mitat on sitten käytännössä ilman punttitreeniä, mun uusi aloitus kaatui järjettömään opiskelutahtiin. Eli yli neljä vuotta on siitä, kun olen oikeasti punttia tehnyt.

a) 180 cm
b) 73 kg
c) 93-73-102
d) hartiat 112 cm eli tiimalasi. Aika tyytyväinen olen. Tosin parantamisen varaa on aina eli kolme kiloa painosta ja pari senttiä vyötäröltä pois on tavoitteena.

a) pituus
b) paino
c) rinnan-vyötärön- lantion ympärys
d) kroppasi muoto omin sanoin, ja kuinka tyytyväinen olet

a) 163
b) 53
c) ei harmainta hajua. en oo pitkään aikaan mittaillu:rolleyes:
d) pieni ja hoikka. pientä tiimalasin muotoa..vyötäröltä leveää kivasti. rinnat just sopivat:D mahaan olen tyytymätön..ylhäällä ja alhaalla näkyy lihakset mut toi keskikohta on hankala.

mitat saattavat vähän heittää ku otin rinnan ympäryksen t-paita päällä...

a) 157
b) 47-50
c)84-71-94
d)näytän entisen DDR:n naiskuulantyöntäjältä, hartiat ovat leveämmät kuin lantio. noista mitoista luulis, että olisin sopusuhtaisen muotoinen mutta mun takamus levenee taakse päin. eli mulla on neekeriperse... tahtois sen pois. lantiosta saa pari senttiä reenaamisella lähtemään,siis ne kamalat möhmylät sivureisissä, oikeestaan muuta ei voi sitten kauheesti tehdäkään, ellen anorektikoksi halua... selkää tai kaunista ja naisellista vyötäröä mulla ei ole, 1cm päästä alimmaisesta kylkiluusta alkaa lantioluut (?!)... voisin olla 5 cm pidempi. aina on parantamisen varaa enkä koskaa tule olemaan itseeni tyytyväinen... huonot geenit... nyt pitkää mennä nukkumaan tai alan parkumaan tätä kurjuutta...

Pituus: 162 cm
Paino: 52 kg
Rinta: 92 cm
Vyötärö (kapein kohta): 67 cm
Lantio (levein kohta): 90 cm

Tällä hetkellä tykkään kropastani enemmän kuin koskaan. Ilostuttaa kun lihasta vähänkin tulee lisää :) . Enää en tunne oloani niin heiveröiseksi kuin joskus aikaisemmin, vaikka pieni olen vieläkin. Tästä on hyvä jatkaa... :whip:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Jostain syystä tykkään mittailla itseäni.. joten pitää laittaa ne mitat nyt tännekin :D Eli:

a) 176cm
b) 63kg
c) rinnanympärys n. 95cm
vyötärö 68cm
lantio n. 95cm
d) Hassua että rinnan ja lantion ympärysmitat on samat.. oonkohan tehnyt jonkun mittausvirheen?? No anyway, muodoltani oon siis kohtuu pitkä ja normaalipainoinen. Vyötäröä haluaisin kapeammaksi.. rinnan- ja lantionympärys saa kasvaa :D Ihan tyytyväinen oon joo :)

pituus 158 cm
painoa about 59 kg (ei ole vaakaa, tuo parin viikon takaa salin pukkarin puntarilta)
rinta 93, rinnan alta 77
vyötärö 77 (tosin aamulla se oli 69, tais turvota illalla syödystä pastasta...)
lantio 99 (peffan leveimmältä kohdalta)
reisi leveimmältä kohdalta 59 cm
hartiat 96

Että melkoisen alapainotteinen A olen.

Bodystatin mukaan rasvamassaa on 6 kg liikaa... pitänee vihdoinkin alkaa kevyelle dieetille.

Eka posti näin dieetin alkuun motivaatiolisäksi:

Pituus: 168 cm
Paino: jotain 69-70 kg
Hartia: 106 cm
Rinta: 96 cm
Vyötärö: 76 cm
Lantio: 99 cm

Ihan ookoo kroppa, just nyt turhan pehmoinen, rasvaprossat varmaan jossain 27 tienoolla. Mutta katsotaan lähempänä kesää uudelleen :whip: !

Laitanpa nyt sitten minäkin...

Hartiat 113

Rinta päältä 96
Rinta alta 80

Vyötärö navan kohdalta 85

Lantio leveimmältä kohdalta 96

Paino 62-64kg

Selvä Y-mallin vartalo. Tällaisia kommentteja saan, sekä tutuilta että tuntemattomilta, pyytämättä, joskus ottaa tosisaan päähän toisten kroppien kommentoiminen...

- Ota noi olkatoppaukset pois, ne on niin out!
-Taidat aika paljon käydä siellä salilla kun toi sun selkä on niin jumalattoman leveä
-Eihän sulla ole persettä ollenkaan
-Sun jalat alkaa suoraan selästä
-Hei, älä kokeile sitä mun paitaa, ettei se veny hartioista
-ja tietenkin ne lukuisat kommentit rinnoista

Kaikki on luomua, hartiat on saatu geeneissä ja kasvaneet entisestään uinnin
ja sittemmin puntin ansiosta, peppua yritän kasvattaa tasapainon vuoksi ( ettei niiden rintojen takia köpsähdä nenälleen...ehehehh)

Olen aina kokenut olevani fyysisestikin vahva, ihannoin aikaisemmin siroja ja heiveröisiä, mutta nykyään viihdyn omassa kropassani kympillä

Olen koko aikuisikäni painanut tämän 62-64kg, laardi kerääntyy vatsaan ja rintoihin

Tyttäreni sanoi vasta, että äiti on maailman vahvin nainen:haart:

...Pituus jäi, tarkalleen 167,5

...lukasin tuon yllä olevan läpi ja naureskelin ittelleni, kun textiä oli aika paljon...

Vuoden salitauon jälkeen mitat hieman muuttuneet.

a) 155cm
b) 47kg
c) 85 - 60 - 89

tosiaan vuoden tauon jälkeen hieman kroppa muuttunut, mutta oikeastaan parempaan suuntaan, kun on rasvaa lähtenyt julmetusti pois niin tästä on hyvä taas aloittaa alusta:(...
mulla myös kroppa aika tiimalasi mallia ja oikeastaan olen tällä hetkellä todella tyytyväinen...lihaa vähän lisää päälle niin avot!.
Olkapäät olleet aina aika kookkaat ja tauon aikana eivät oikeastaan huvenneet yhtään. Sama juttu selän siivillä jotka ovat jääneet.

Olen kyllä tosi tyytyväinen...ja paremmalta näyttää kun saa rusketusta pintaan.

a) pituus
b) paino
c) rinnan-vyötärön- lantion ympärys
d) kroppasi muoto omin sanoin, ja kuinka tyytyväinen olet.

a) 176 cm
b) 56 kg
c) 89-65-89
d) Olen tyytyväinen pituuteeni ja melko kiinteään olemukseen. Paino on tullut kahdessa kuukaudessa (leikkauksesta toipuminen) joitain kiloja alas, mutta treenin myötä päässen takaisin mittoihini. Lihasmassaa koetan kasvatella salitreenillä ja pumppi-tunneilla. Rasva% 16 luokkaa.

a) 165 cm
b) n.57 kg
c) 87-70-93
d) Kyllä mä taidan aika lailla olla X-muotoinen. Rinnat on ihan onnettomat kärpäslätkät (kiitos 4 pitkän imetyksen ja huonojen liivien:curs: ), mutta hartiat on onneks ihan kivan levyiset. Lihasta lisää niin oon tyytyväinen.:D

Laitetaan nyt kans näitä mittoja ihan huvikseen kun tossa aamusella mittailin...

paino: 62 kg
pituus: 169 cm

rinta: 84 cm
vyötärö: 74 cm
lantio: 90 cm

Siinäpä niitä :) Oisinkohan mäkin sit niinku "päärynä" tai jotain?!?

Ajattelin jo muutama aika sitten, että en enää koskaan ota koko mittanauhaa käteeni, mutta taas sitä mennään...

a. 173cm
b. 72kg
c. 96-68-100
d. Onneksi en näytä siltä, että painan noin paljon! :hyper:
Olen suht tyytyväinen tähän synnytyksen jälkeiseen kroppaan, kun luulin, että paluuta entiseen ei enää ole. Peppu on hyppäri ja tällä hetkellä tissien koko vaihtelee. Pömppis on lähtenyt. Lisää treeniä kaipais tietty koko paketti! :whip:

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom