GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Vartalosi muoto?

Status
Viestiketju on suljettu.
a) pituus - 156cm
b) paino - 50kg
c) rinnan-vyötärön- lantion ympärys
rinnan - 90cm
vyötärö - 63cm
lantio - 93cm
d) kroppasi muoto omin sanoin, ja kuinka tyytyväinen olet.
- Tuollainen suht tiimalasinen, jämäkän notkea. Ja olen tyytyväinen.

a) pituus 175 cm
b) paino n.59 kg
c) mitat 94-68-94
d) ei kai tässä voi olla kuin aika tyytyväinen. Rasvat on kaiken lisäksi aika vähissä, eli hyvä vain näin ennen kesää:)
Treenin myötä on tullut hartioita ihan hyvin, eli vaikka tiimalasi-mitat on niin välillä joutuu vähän katsomaan ettei käytä liikaa hartioita leventäviä paitoja...

a) pituus 172 cm
b) paino 58-60 kg
c) peba: 95 cm
vyötärö: 68 cm
ry: 92 cm
d) tyytyväinen olen muuten 10 kg painonpudotuksen jälkeen, mutta varsinainen ongelmani sijaitsee puolivälissä pebaa ja vyötäröä.. Mittaa jenkkojen ympäryksellä on 90 cm, mikä on aivan liikaa. Olen siis tyytväinen ylävartalooni ja alavartalooni, mutta en keskivartaloon. Hermo menee.. :wall:

heh... jatkeeks huvittavat omani:

a) 163,5 cm
b) 61 kg
c) 96-74-92

ja ikinä ikinä en oo tyytyväinen...

168 cm
60 kiloa
ry 86
vy 77
ly 100

tunnen itseni läskiksi kun katselee kuikeloiden mittoja :D
vyötäröstä pitäisi pömppis saada pois, muuten olen tyytyväinen

pituus 162,5
paino n.68

rinta 90
vyötärö 68
lantio 90
hartiat n.109
...mäkun luulin että olen tasapaksu...siltä mä kyllä näytän sanoi mitat mitä tahansa:)

Taskuamatsoni vuonna 2004 sanoi:
163 cm
57.1 kg 90-58-86
Tiimalasimuotoinen, ok.
Pituus 159 cm viimeisimmän mittauksen mukaan. :D Taisin mututuntumalla tuon aiemman pituuden ilmoittaa.
Paino 56 kg
92 (alta 80), 62 (navan alta 67), 84 (perseen isoin kohta 90 cm), hartiat 101

Paino on tippunut (tai oikeastaan seilannut, olin tuossa välillä jopa 65 kg) mutta mitat kasvaneet. Voimatreenin aloittamisen jälkeen muutin myös syömisiäni ja nyt on vähän pöhöttynyt kroppa lähes pysyvästi. Perse näyttää isolta vaikka mittojen mukaan ei sitä olekaan. Ihan ookoo, pöhötystä voisi olla tietty vähemmän. Saattaisi auttaa jos mässäilisi vähemmän.

Kaipa se on meikäläisenkin laitettava tänne mittoja:)

Pituus 162cm
Paino 65kg (aamupaino)
Hartioiden leveys 108cm
Rinnan ympärys 96cm
Rinnan alta 80cm
Vyötärö 71cm
Lantio 92cm

Ikinä en ole painanu näin paljon, mut tuleekin syötyä reippaasti puhdasta ruokaa. Vaikka painoa onkin paljon pituuteeni nähden, ei havaittavissa ole "löysää".

Pituus 167cm
Paino 56,3 kg
Rinnan alapuolelta 74 cm
Vyötärö 63,5cm
Lantio 80cm (jenkkakahvojen kohdalta)

Ei jenkkakahvat oo lantiolla. Esim. mulla tuo navan alta on otettu jenkkiksiltä, lantio sitten tuosta muutama sentti lantioluitten alapuolelta.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
pituus 162,5
paino n.68

rinta 90
vyötärö 68
lantio 90
hartiat n.109
...mäkun luulin että olen tasapaksu...siltä mä kyllä näytän sanoi mitat mitä tahansa:)

meikä pisti painoonsa kymmenen kiloa liikaa:lol2: siis paino on oikeasti noin 58kg:thumbs:

Ei jenkkakahvat oo lantiolla. Esim. mulla tuo navan alta on otettu jenkkiksiltä, lantio sitten tuosta muutama sentti lantioluitten alapuolelta.

No sama mitta tulee siitäkin kohtaa, ainakin mulla. Oon aina käsittänyt että lantio on kuitenkin se vartalon leveinkohta, ja mitat otetaan juuri lantioluiden kohdalta, siksihän sitä sanotaan lantioksi? Näistä voi varmaan olla tuhatta ja yhtä eri mieltä.

Edit: tähän saattaa muuten vaikuttaa sitten sekin että mulla on pitkä selkä, eli navan ja sun kutsuman lantion väli on 14 cm.

Viimeksi muokattu:
Ooh, sitten voinkin "kehuskella" 75 senttisellä lantiolla :lol2: Saattaisi tulla "pieniä" ongelmia jos ton mitan perusteella lähtisin housuja etsimään ;)
Noh joo, kaipa nuo nyt ruumiinrakenteestakin riippuu mistä kohti mittaillaan, mutta taitaa se yleinen linja olla tuo vaatekatalogeissa mainittu tai sitten juuri tämä "perseenympärys", joka etenkin meillä punttimimmeillä tuntuu enemmän vaikuttavan pöksyjen kokoon.

edit: olen edelleen sitä mieltä, että jenkkakahvat eivät ole lantiolla.

Kaivoin tuossa H&Män kuvaston esiin ja mittausohjeissa lukee "lantionympärys mitataan lantion leveimmältä kohdalta" ja kyllä tuo kuva nyt näyttäisi ihan osoittavan jenkkakahvojen kohtaa.

Edit: on muuten ohjeet vähän perseellään varmaan koko kuvastossa kun taulukkoa tosiaan katselee. Noh, ei tästä sen enempää.

Viimeksi muokattu:
No ihan huvikseni mittasin...:rolleyes:

pituus: 168,5cm
Paino: 60-62kg

rinta: 89cm
vyötärö: 66cm
lantio: 95cm (ankkaperse:D )

Jaahas...päivitystä:rolleyes:

paino 65-66kg

rinta 93 cm (alta 73cm)
vyötärö 68cm
lantio 100 cm

Eli olen lihonut:D no ehkä siitä on osa sitä lihastakin...

a) Pituus: 166cm
b) Paino: 59kg
c) Rinta: 96cm (alta 80cm), vyötärö: 72cm, lantio: 94cm
d) Pidän itseäni aika normaalikroppaisena. Hartioiden ja selän oon huomannut levinneen treenaamisen myötä, ne tasapainottaa vartalon linjoja ja antaa ryhdikästä näköä kroppaan. Haluisin kapeamman vyötärön ja litteämmän vatsan, mutta vielä ei oo sen aika (kaikkea kun ei kerralla voi saada) :rolleyes:

pituus: 170cm
paino: 68kg
muoto: ovaali

mittanauha hukassa.
iso perä kun perhana ja pienet tissit kun mikä.

a) Pituus: 167 (tai no, 166.5cm se on ihan tarkalleen, monesti tarkistettu tulos:D)
b) Paino: 59-60kg
c) rinnan-vyötärön-lantion ympärys: 85-65-91
d) kroppasi muoto omin sanoin, ja kuinka tyytyväinen olet: Tota juuh, tää sekasisikö muistuttaa kai eniten Y:tä(?). Lantio on aika kapee, eli toi 91cm tulee melkein pelkästä perseestä:lol2:. Haluaisin ehkä enemmän tiimalasimallisen vartalon, mutta olen tähänkin ihan tyytyväinen:)

Tuoreet mitat pitkän treenitauon jälkeen, huoh. 170 cm/63 kg

Rinta: 93 cm
Vyötärö: 73 cm
Lantio: 89 cm

Paketti on hieman löllöntynyt parhaista ajoista, mutta yllättäen olen ihan tyytyväinen. Olisihan kapoisempi vyötärö toki kiva.

No sama mitta tulee siitäkin kohtaa, ainakin mulla. Oon aina käsittänyt että lantio on kuitenkin se vartalon leveinkohta, ja mitat otetaan juuri lantioluiden kohdalta, siksihän sitä sanotaan lantioksi? Näistä voi varmaan olla tuhatta ja yhtä eri mieltä.

Edit: tähän saattaa muuten vaikuttaa sitten sekin että mulla on pitkä selkä, eli navan ja sun kutsuman lantion väli on 14 cm.

Mä ainakin mittaan lantion mitan tuosta perseen keskeltä, eli lantioluiden alapuolelta...se on se levein kohta sitten. Mulla ainakin vaikuttaa toi peppu paljon tuohon luvun suuruuteen, vaikka leveä lantio ei olekaan muuten.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom