Varmistaja helvetistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jkk
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Heh heh, tossa pari treenikertaa sitten eräs herra pyysi varmistamaan penkkiä. Painoa tangossa muistaakseni n.200kg. Tanko putosi suoraan miehen rinnalle, ja miehen naama muuttui oikeasti näin punaiseksi :curs: . Siitä oli sit kiva ruveta repimään sitä tankoa ylös kun tämä ko herra ei edes pystynyt yhtään itse auttamaan. Vittu mikä ääliö.

Minä pyydän varmistajaa auttamaan,jos tanko pysähtyy ja liikkuu alaspäin.
Otan vähän jännitystä pois,että kaveri näkee,kun tanko liikkuu alaspäin.
Tämä on toiminut aikas hyvin.Ja kaverin pitää olla valmiina koko ajan(eikä vilkuilla perseitä vaikka joku pyllistäis sentin päässä ja stringit näkyis). :D
Aina kuitenkin treenaan salilla,josta löytyy varmistusraudat penkistä.
Joo olen kanssa pyöritellyt 90kg vatsan ja munien yli ei enään kiitos. :itku:

Devin sanoi:
Heh heh, tossa pari treenikertaa sitten eräs herra pyysi varmistamaan penkkiä. Painoa tangossa muistaakseni n.200kg. Tanko putosi suoraan miehen rinnalle, ja miehen naama muuttui oikeasti näin punaiseksi :curs: . Siitä oli sit kiva ruveta repimään sitä tankoa ylös kun tämä ko herra ei edes pystynyt yhtään itse auttamaan. Vittu mikä ääliö.

No mitä sille kävi, kun ei pystynyt itse auttamaan, loukkaantuminen?

Pari vuotta sitten satuin pyytämään 1 vanhempaa miestä varmistamaan penkkisarjaa
oli tarkoitus tehdä 8-10toistoa "kerroin ukolle " , kaveri repi painot käsistäni 4 toiston jälkeen mikä tuli vielä todella kevyesti ja rupesi paasaamaan miten paljon viisaampaa olisi treenata pienemmillä painoilla.

sterpuska sanoi:
Pari vuotta sitten satuin pyytämään 1 vanhempaa miestä varmistamaan penkkisarjaa
oli tarkoitus tehdä 8-10toistoa "kerroin ukolle " , kaveri repi painot käsistäni 4 toiston jälkeen mikä tuli vielä todella kevyesti

Heh, mulle sattui lähes samanlainen varmistaja. Pari viikkoa takaperin olin kahdestaan salilla vähän vanhemman herran kanssa. Kahteen ekaan suht kovaan sarjaan en viitsinyt pyytää varmistamaan. Mutta kun fiilis oli todella hyvä niin kolmanteen sarjaan laitoin sen verta paljon että pakko varmistaja oli saada. Kerroin ukolle että "älä koske ennenkuin mä sanon", kerroin myös että viis toistoa yleensä on tullut. No, heti toisen toiston kohdalla kaveri jo laittoi musta kädet turhan lähelle tankoa ja sitten kolmannella toistolla se tapahtui. Kaveri päätti olla mulle hyvä kaveri ja miellyttää mua sillä ettei mun vaan tarvitsisi itse punnertaa ja puristaa sitä painoa ylös...Ähisin sille tuimasti että älä koske ja otin vielä yhden toiston mutta kyllä se hyvä sarja siihen meni :curs:

Se on kumma kuinka jotkut haluavat kai sitten miellyttää ja olla auttavaisia vaikka kuinka sanoo että älä koske ennenkuin mä sanon???!!! Koirakin ymmärtää paremmin noin selkeän ohjeen :D

Nee sanoi:
Tässäpä vihje: jos salisi vakikasvojen seassa on edes yksi tosissaan treenaava nainen, pyydä häntä varmistamaan. Naiset eivät yleensä hätäile ja tarvittaessa auttavat vain juuri sen verran, että saat painot taas liikkeelle ylöspäin.

samaa sanoisin miehistä :rolleyes:

Älkää ottako ketä tahansa pässiä varmistamaan! Kyllä sen varmistajan kannattaa olla sellane joka tietää mitä tekee, ja jos o enemmä painoa ni varmistamassa saa olla enemmä ku yks, just sen takia että jos käy nii että revähtää/venähtää joku paikka ni...

En minä uskalla ketään varmistamaan pyytää =x, Onneksi nyt löytyi treenikaveri opiskelijakämpästä niin ei tarvi ihan niin pienillä painoilla puskea.

Miken 2x6, here I come :worship:

pari vuotta sitten tein penkkiä noin 100 kilolla ja mulla oli siinä varmistus raudat. ekan sarjan jälkeen joku jätkä alko selittään että siitä ei varmaan oo paljon apua jos en jaksa nostaa. sanoin että ei tarvi auttaa että voin jättää painot niihin rautoihin. no toisessa sarjassa tais olla viides toisto ku vasen käsi jäi pari senttiä lopussa jälkeen niin tämä idiootti tempasee tangon vasemmasta päästä ylös vihlas niin perkeleesti oikeaan rintaan ja tuntu että tipun siitä penkiltä. siihen jäi se treeni ja vaivas toi oikea rintalihas aika pitkään.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Jep oli ihanaa ku pyysin yhen "kaverin" auttaa, ja se siinä kädet ristissä ei edes lähellä penkkiä kahteli vaan muita. Sitte ku nosto meni tiukaks tää alkaa auttaa molemmilla käsillä vasemmalta puolelta. Onneks mitään ei käyny ja tanko oli jo niin lähellä loppua.

No mulle sattui seuraavaa: Ennen penkkisarjaa sanoin varmistajalle etten tee kun kolmosen (tein jotai Boris Heikon systeemiä, jossa tehtiin monta lyhyttä sarjaa peräkkäin) niin kun kolme oli tehty ja yritin laittaa painot takaisin telineeseen, rupeaa varmistaja karjumaan että TULEE VIELÄ, NOSTA! ja työntää tankoa poispäin telineestä. Onneksi sain sanottua että ei ole tarkoitus tehdä nyt enempää. Seuraavalla sarjalla kaveri sentään jo tajusi mistä on kyse, kun tarpeeksi selitin.

ps. Onneks nykysin meidän salilla on yks fiksu kaveri joka tekee hauiskääntöä suunnilleen mun penkkipainoilla, niin tietää ainakin että kun ko. kaveri on varmistamassa, ne ainakin tulee ylös. Hän myös kysyy miten varmistetaan.

repeh sanoi:
tein jotai Boris Heikon systeemiä, jossa tehtiin monta lyhyttä sarjaa peräkkäin

Itse en varmaan lähtisi voimaa hakemaan Boris Heikon systeemillä.

Massaa en lähtisi hakemaan Kalevi Kyniksen systeemillä enkä lähtisi laihduttamaan Pekka Pulleron systeemillä.

...nyt tulee huonoa juttua, mutta se johtuu väsymyksestä...

multa tultiin vähän aika sitten nostamaan tanko, vaikken edes apua pyytänyt... vika toisto oli menossa ja vahti ehkä vähän hidastunut, mutta olisin kyllä sen itsekin kunniallisesti paikalleen saanut. Kai se on tätä kun pieni tyttö tekee penkkiä niin heti pitää päästä pelastamaan... :jahas:

Onneksi ttselläni on nykyään hyvin nuo asiat koska käydään vähän isommalla porukalla, meitä on 5 jotka treenaa "kunnolla" ... aina joku lähtee jos muut ei jaksa!!! tuli tuosta mieleen, että on tullut todettua tuo kun tekee vaikka ykköstäkin penkissä niin jos on yksin ilman kaveria ja pyytää jonkun tuntemattoman varmistamaan, selittää kaiken ja silti... se juntti repäsee sen tuosta juuri n.10cm päästä rinnalta vaikka se oli hyvinkin nousussa :rolleyes: ..... kyllä alkoi vähän naurattamaan, mutta kyllä niitä taunoja riittää joka paikassa, sille ei voi mitään...

onko kenellekkään käynyt mitään tämmöistä???
olin salilla treenaamassa yksin takahartioita, sitten sinne tuli peruskoulun 9-luokkalaiset ja alkoivat tekemään kaikkea mitä ne nyt yleensä tekevät, eli penkkiä... ja sitten alkoi semmoinen vit***mainen kyttääminen, että multa petti pokka kesken sarjan ja painot tipahti lattialle :lol2: ... ei voinu mitää ku semmonen vaahtosammutin alkaa kyttäämää vittumaisesti tehtyään 40kg penkissä 3 ja sitten menee "hakkaamaan" säkkiä, ja kaikkein paras oli kun menin pukuhuoneeseen niin sama sälli tuli vastaan ja käski väistämään kun hän tuleee :lol2: .. meinas tippua leuka sillä hetkellä... tämmöisiä kokemuksia tälläkertaa vaikka menikin vähän :offtopic: :n puolelle...

Hyzenthlay sanoi:
multa tultiin vähän aika sitten nostamaan tanko, vaikken edes apua pyytänyt... vika toisto oli menossa ja vahti ehkä vähän hidastunut, mutta olisin kyllä sen itsekin kunniallisesti paikalleen saanut. Kai se on tätä kun pieni tyttö tekee penkkiä niin heti pitää päästä pelastamaan... :jahas:
Kannattaa ottaa myös toinen näkökulma. Mikäli joku jäisi tuollaisessa tilanteessa tangon alle ja teloisi itsensä (pahasti), niin sitten oltaisiin valitettu seuraavat kymmenen vuotta että mikä helvetti siinä oli kun olit 2 metrin päässä etkä voinut tulla auttamaan. Tuskin kukaan haluaisi joutua tilanteeseen jossa oma "laiskuus" johtaisi jonkun toisen loukkaantumiseen, varsinkin jos on selvä mahdollisuus estää se. Ei kannata ottaa kaikkea niin itseensä ;)

ps. en sillä etteikö se olisi raivostuttavaa/noloa kun tullaan jelppimään ilman pyyntöä :piis:

Eräs kaveri salilla huomas, että mulla meni tiukaks sarja, joten tuli katsomaan siihen. Miksi ihmisten pitää käydä vetää se tanko pois eikä vaan jäädä varmistamaan. Tota en ymmärrä.

Nepheg sanoi:
Eräs kaveri salilla huomas, että mulla meni tiukaks sarja, joten tuli katsomaan siihen. Miksi ihmisten pitää käydä vetää se tanko pois eikä vaan jäädä varmistamaan. Tota en ymmärrä.

Ei kaikki ajattele juuri sen tekijän etua siinä vaan kiskasee sen tangon pois, (katsoo että kaveri ei jaksa ja puuhkii pallo punasena :curs: ), tuskin kaikki ajattelee tullessaan siihen ku kaverilla o tanko rinnalla tai tuskasessa liikkeessä että "HEI, älä vielä puudu jäbä, tehääs parit pakkotoistot tässä" :david:

Siis se tyyppi tuli siihen varmistamaan ja puhun nyt siitä että jos tanko vielä liikkuu niin se tullaan kiskaisemaan pois.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom