keijo s sanoi:havaitsin viiden sentin päässä naamastani housujen lahkeesta tuijottavan terskan nupin. Sinä päivänä en tehnyt penkkiennätystä, myös muuten rutiininomainen iltarunkuttelu jäi suorittamatta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
keijo s sanoi:havaitsin viiden sentin päässä naamastani housujen lahkeesta tuijottavan terskan nupin. Sinä päivänä en tehnyt penkkiennätystä, myös muuten rutiininomainen iltarunkuttelu jäi suorittamatta
Juu, itseasiassa maksimeissa tai lähellä maksimeita onkin ollut juuri näin.Raven sanoi:Kyykkyyn olisi aina hyvä ottaa 2 varmistajaa. Mun mielestä sivuille ennemmin kuin taakse. Jos jotain sarjaa ja pakkoja, niin sitten takana helpompi auttaa.
Mutta maksimeissa aina sivuille, koska jos se jää ja jotain sattuu, niin ne sivulle olevat pystyvät paremmin auttamaan.
hash pipe sanoi:Entä minkälaisia varmistajia pakkislaiset ovat itse? Se on aika rasittavaa, koska ainakaan mä en ole koskaan törmmänny sellaseen henkilöön joka olisi sanonut mitä haluaa. Mutta koska olen salien herrasmies kyselen aina, mitä herra/rouva/neiti toivoo.
Raven sanoi:Joka myös usein se kaikkein huonoin ja loukkaantumis altis vaihtoehto.
Hehe kaaret ja kaaret.. muistan kyllä monia tuskallisia hetkiä kun alkutaipaleen penkkisessiot varastossa päättyivät aina rullailuhommiin :Drahkanaama sanoi:Paras varmistaja, kaaret.... ja ite käytän niitä lähinnä pakon sanelemana, kun reenaan yksin autotallissa.
edit: ja kyykkyä teen häkissä.
Nimimerkillä; Tapahtui Mulle Kaks Viikkoa Ennen Edellisiä KisojaJ.Jake sanoi:Kyllä penkissäkin olisi hyvä olla 2 varmistajaa. ( päissä ) Lähinnä on tullu itselle mieleen kun varmistaa jonkun penkkiä joka on hitusen pienempi kuin oma MaVe tulos. Siinä olet kuitenkin aika v.mäisessä asennossa jne jos sattuu joku haaveri. Esim repeää rintalihas tai jotain...
Tää vituttaa muakin. Välillä oikein pelottaa nuo tampiot jotka seisoskelevat kolmen metrin päässä tumput suorina... EI SIELTÄ KYYKKYÄ VARMISTETA!!Force sanoi:Penkit nyt on yleensä helppo varmistaa ja siihen kykenee vammaisempikin, kunhan kertoo omat vaatimuksensa. Maksimikyykkyä sen sijaan on paskamainen lähteä tekemään, jos varmistajat ovat newbie tasolla. Nykyään jos sellaiset varmistajat joutuu ottamaan, niin painotan aina, että KYYKÄTKÄÄ SIINÄ MUKANA ja olkaa niin helvetin valmiina kokoajan. Jos seisoo tumput suorana vieressä, niin ei siitä ehdi tarpeeksi nopeasti hätiin jos nostajan selkä pettää, mikä ainakin itsellä tapahtuu melko usein jos nosto epäonnistuu.
Mou sanoi:Ensimmäisen ja viimeisen kerran pyysin ventovierasta varmistamaan ilman kunnon briiffausta siitä, mikä on hänen toimenkuvansa, kun yksi kunnon kynis otti tiukan penakolmosen vikaa toistoa tehdessäni painon ylös liian aikaisin. Meinasin kyllä räjähtää sen naamalle oikein kunnolla. On nimittäin kaksi asiaa, jotka vituttaa mua ehkä kaikkein eniten. Huonot yöunet/tarpeeton herätys ja sitten (toisen toimesta) pilalle mennyt treeni.
Eikö ne nyt perkele tajua, että jos ottaa t-paidalla kolmosta niin isoilla painoilla kuin mahdollista, niin ei se tanko sieltä räjähdä ylös enää viimeisellä sarjalla, vaan se vauhti saattaa lähes pysähtyä siinä matkalla. Tai siinä tapauksessa tangossa ei ole niin paljon rautaa kuin mahdollista ja varmistajaakaan ei tarvittaisi...
iivili sanoi:...
1) katsella naisia tai miehiä Sillä Silmällä
2) vastata kännykkään
3) katsella yleensäkään yhtään mihinkään muualle kuin siihen kaveriin ja nostoonsa
4) tehdä yleensäkään mitään, mikä jotenkin veisi keskittymisen tai huomion varmistamisesta...