Varmistaja helvetistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jkk
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Toi varmistaminen näyttäs olevan niin epäkiitollista hommaa että taidan tästälähtien jättää väliin.Epäonnistuneen sarjan vika löytyy näköjään aina tyhmästä idiootti varmistajasta.

jos joku pyytää mua varmistamaan tai pyydän jotakin varmistamaan niin aina ennen tehdään selväksi että jos voimat loppuu niin auttaako varmistaja pakkotoistoja vai välittömästi telineeseen, autetaanko sitten kun huomataan että liike pysähtyy/on pysähtymässä vai vasta tekijän ähkäistyä, sekä autetaanko painot alussa telineistä ylös.

eipä tule mieleen että kertaakaan olis väärinkäsityksiä tullut. tosin empä paljoa ulkopuolisia varmistajia joudu pyytelemään kun treenaan kaverin kanssa joka osaa toimia kuin haluan.

Kuli sanoi:
Toi varmistaminen näyttäs olevan niin epäkiitollista hommaa että taidan tästälähtien jättää väliin.Epäonnistuneen sarjan vika löytyy näköjään aina tyhmästä idiootti varmistajasta.

Jos ei päivänselvät ohjeet mene perille, niin sitten se on varmistajan vika, eli jos ei auta tankoa suorille käsille, kuten on pyydetty tai tulee koskemaan vielä liikkuvaan rautaan :curs:

Jos on epävarma mitä pyydettiin tekemää, niin aina voi kysyä uudestaan, itse yleensä annan tarvittavat ohjeet heti kättelyssä. Jos ei tämänkään jälkeen luule kykenevänsä varmistamaan edes jotakuinkin oikein, niin sitten kannattaa kertoa varmistettavalle että löytää jonkun muun hoitamaan homman.

luumu sanoi:
Jos "väliin" tarkoittaa sitä, että kädet tulee asemiin lähelle tankoa: älä tuu tähän topikkiin sitten seuraavaksi itkeen kun varmistaja ei ehtinyt mukaan. ;)
tarkoitin että tulevat keventämään/nostaan tankoa pois kun se yksi vielä tulisi omin voimin:).

pakkotoistoissa penkissä ei oo mun mielestä mitään järkeä eli jos tanko lähtee alaspäin niin silloin reipas avustus, eikä mitään sievää avustusta.

Se on oikeasti todella ärsyttävää jos varmista työntää niitä räpylöitään kesken sarjan sinne väliin . Vaikka 8 toiston sarjassa kaveri rupee jo 3:nen
toiston aikana härkkimään. Siitä tulee sellainen olo että mitä toi hosuu, enkö muka saakkaan näitä omin avuin ylös, ja tälläisen epäluottamuksen jälkeen sarja saattaa jäädä tarkoitettua lyhyemmäksi:curs:

Saatana. Eilen tuli sitten sekin koettua, nimittäin minua yritettiin varmistaa väkisin :hyper: .

Päätin kokeilla penkissä mikä nykyinen maksimi mahtaa olla. Hinailin siinä pikkuhiljaa painoja ylöspäin. Varovaisena kaverina laitan aina ne varmistusraudat penkin sivulle jotta en jää alle jos nosto menee munille. Ihan kiva käytäntö tällaiselle soolo treenaajalle.

Valmistaudun siinä nostoon ja yritän sovitella itseäni penkille kun huomaan että joku tulee salille ja alkaa kyyläämään minua. No ei siinä mitään antaa kaverin katsoa, hyvännäköinen mies kun olen. Nosto tulee hallitusti alas ja nousee hitaasti mutta varmasti ylös, hidastuu, hidastuu, hidastuu. Tulee varmasti, ei hätää.

Jamppa lähtee salin toiselta puolelta rynnimään kohti kuin hirvi kiimassa ja tavoittelee räpylöillään tankoa. Voi vittu!!! Ärähdän tangon alta "ÄLÄ KOSKE" ja paineet karkaa, nosto pysähtyy. Päätän sitten tehdä negatiivisen toiston ja laskea painon hitaasti raudoille. Parin metrin päähän ehtinyt Keijo kääntyy takaisin ja lähtee uudestaan rynnimään kohti. "Ä-L-Ä K-O-S-K-E!!!!!!!"

No ei siinä mitään. Selitin sitten kaverille että ei aivan välttämättä tarvi aina varmistaa, paitsi jos pyydän. :D

jambo sanoi:
Saatana. Eilen tuli sitten sekin koettua, nimittäin minua yritettiin varmistaa väkisin :hyper: .
Näitä väkisinvarmistuksia tapahtuu Suomen maassa yllättävän paljon. Usein uhri on vain sen verran häpeissään, että tapaus ei tule suuren yleisön tietouteen. Väkisinvarmistuksen uhrit joutuvat myös pelkäämään syytöksiä, että tapahtunut olisi jotenkin heidän omaa syytään. Että he elekielellään jotenkin aiheuttivat itse tämän väkisinvarmistuksen.
Propsit Jambolle, että uskalsi tulla puhumaan tapahtuneesta. Ehkä voimmekin keskustella tästälähin aiheesta avoimemmin.

PS. ;)

SEAGRAM sanoi:
Se on oikeasti todella ärsyttävää jos varmista työntää niitä räpylöitään kesken sarjan sinne väliin . Vaikka 8 toiston sarjassa kaveri rupee jo 3:nen
toiston aikana härkkimään. Siitä tulee sellainen olo että mitä toi hosuu, enkö muka saakkaan näitä omin avuin ylös, ja tälläisen epäluottamuksen jälkeen sarja saattaa jäädä tarkoitettua lyhyemmäksi:curs:

Eikä tarvi tuoda ees käsiä väliin, jos yrität vaikka kovaa kutosta, riittää kun varmistaja huutaa 2 tehdyn toiston jälkeen "vielä tulee yks!"

Tästä on toki se opittu, että varmistajalle kannattaa aina ennen aloittamista kertoa tavoiteltu toistomäärä.

No nyt täytyy kyllä antaa kiitosta tämän päivän avustajalle :worship: Meni just niin kuin sovittiin ja tein oikkaritreeneissä oman ennätykseni. Tää oli kyllä kultakimpale :rock:

juuh kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa että on hyvä jos on kaveri joka on suurinpiirtein samalla tasolla kuin itse ja jonka kanssa on treenannut kauan, että kaveri tietää kuinka paljon pystyt rutistaan ja kuinka paljon et. itsellä oli juurikin muutama viikko sitten(uusi) kaveri varmistamassa käsipainoilla rintajumppaa joka oli kyllä salilla käynyt mutta ei sitten kaverin kanssa treenaamisesta mitään tiennytkään.sanoin että tulee katsoon lopuks pari PAKKOO ja kaverihan tuli. kolmatta olin rutistamassa niin kaveri rupee turiseen jollekkin kaverilleen säistä,ja itse väänsin naama punasena viimistä toistoo, ylös sain mutta ei montaa senttiä vajaa etten täräyttäny 40gk nenääni kun lähdin pudottaan moukoloita
alas kun rupes oleen aika hapoilla.oli viiminen kerta sen kaverin kanssa kun rautaa potkitaan.kokemuksia on monta mutta toi oli viimisin..ja kyllä kerroin kaverille mitä aioin tehdä

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tämän threadin lukemisen jälkeen on kiinnittänyt enemmän huomiota varmistajiinsa. Treenaan isolla salilla ilman kaveriam joten varmistajat vaihtuu ja on usein ihan vieraita naamoja. Tänään oli semmoinen tapaus, joka kysyi ennen sarjaa kaiken oleellisen mitä en ollut muistanut mainita ja toimi sovitulla tavalla kikkailematta tai örisemättä omiaan. Tuli heti mieleen, että taisi kaveri lukea tätä samaa palstaa;)

Yleensä ihan vieraat varmistajat toimivat asiallisesti ja toivomallani tavalla, jos vaan olen itse osannut kertoa mitä haluan.

En ole huomannut tässä threadissä mainittavan, että myös varmistettava voi olla helvetistä. Kaveri onkin ihan käsi penkissä, heiluu, pyörii, nostelee koipiaan ja siirtelee päätään. Pelottaa ihan s**t*n*sti olla varmistamassa semmoista - tuntuu siltä, että tanko voi tulla alas koska tahansa ihan äkkiarvaamatta.

Toinen v-mäinen varmistettava on semmoinen, joka vetää röökiä työkseen. Kiva olla yläpuolella kun kaksi keuhkollista nortinhajua tulee naamalle joka toistolla. Ite olen ex-polttelija.

Nykyään käyn yksin salilla enkä vedä pakkotoistoja joten en tarvitse varmistajaa.Ennen kävin aina yhden kaverin kanssa salilla,mutta alkoi vituttamaan se,kun oma motivaatio oli paljon parempi kuin sillä,eikä ikinä voinut luottaa siihen tuleeko se salille vai ei,vaikka on luvannut.Sit 5 minuuttia ennen kun pitäisi lähteä,se ilmoittaa ettei pääsekään.Koska me mentiin sen autolla niin en mä yleensä siinä vaiheessa ehtinyt enää itsekään salille julkisilla,kun meillä oli tapana käydä siellä niin myöhään.Eikä se osannut edes kunnolla varmistaa.Välillä se nosti tankoa liian paljon ja välillä taas liian vähän.Heti kun sain oman auton,ja kun vielä huomasin että ilman pakkotoistoja kehittyy paremmin,niin aloin käydä yksin salilla.Paljon stressittömämpää,kun ei ole ketään perässähiihtäjää siinä häiritsemässä.

Itsellä ei ole ollut koskaan mitään ongelmia toisten varmistamisessa.Kun menen varmistamaan,niin kysyn aina ensin,että nostanko suoraan ylös vai vedätkö pakkotoiston.

Onhan näitä tapauksia.
Kerran olin koittamassa maximia, ja pyysin jonku hepun taakse, niin laskin tangon rauhallisesti rinnalle, ja lähin pukkaamaa tankoa ylös, kunnes tanko oli noussut noin reilut 10cm hyvä fiilis oli jo päällä, kun ajattelin että saan taas pitkästä aikaa uuden maximin kehiin penkissä, mutta se mielentila muuttui kun se urpo nappas tangosta kiinni ja nosti sen telineisiin...ajattelin sen jälkeen mikä :david: hän oli.

Ville nosti kovaa kutosta vai oliko vitosta penkistä, ähisi ja puhisi jo toiseksi viimeisessä toistossa. Mä kattelin sivusilmällä kun tein jotain kevyttä pumppailua ja Jarno varmisti. Ville aloitti kuudennen toiston, painetta kroppaan ja rinnalle. Samalla Jarnon puhelin soi salin toisessa päässä. Jarno pyörittää päätä, kattoo vuoroin Villeä ja vuoroin puhelinta. Tiukan päättelyn jälkeen se juoksee puhelimen luokse ja Ville kattoo että mitä vittua!:eek: :curs: "Saatana! Saatana Jarno vittu" se huusi ja jarno vaan kattoo luimistellen taakseen ja kävelee puhelinta kohti silmät pyöreenä ja posket helottaen. Mä juoksen sitten nopeasti nostamaan sen failuretoiston.:lol2:

Ei saatana, mikä siinä on ettei se puhelin ole kiinni salilla?

Itsellä hajosi kerran kyykky täysin kun viereisen kaverin taskussa alkoi soimaan. Vihlaisi sen verran kivasti ettei enää tarvinnut mitään tehdäkään.

Big Evil sanoi:
Ei saatana, mikä siinä on ettei se puhelin ole kiinni salilla?

Itsellä hajosi kerran kyykky täysin kun viereisen kaverin taskussa alkoi soimaan. Vihlaisi sen verran kivasti ettei enää tarvinnut mitään tehdäkään.

No sulla on hermot ehkä hiukan liian kireellä jos et pysty sulkemaan ulkopuolisia häiriötekijöitä pois suorituksesta. Mutta tuo on kyllä aika törkeetä jos lähtee puhelimeen kesken varmistuksen :hyper:

Originally Posted by MonkeySpanker aivan yhtä hyvin suorituksen keskittymisen pystyy rikkomaan SJMV:ta viereen tekevä tiukkakroppa (naispuoleinen)...tulee niin ADHD -olo

totta. rupee jumittamaan heh... mut fiilekset kumminkin paranee :hyper:

Rufus sanoi:
Eikä tarvi tuoda ees käsiä väliin, jos yrität vaikka kovaa kutosta, riittää kun varmistaja huutaa 2 tehdyn toiston jälkeen "vielä tulee yks!"

Tästä on toki se opittu, että varmistajalle kannattaa aina ennen aloittamista kertoa tavoiteltu toistomäärä.

JEP-JEP Ei vaan tunnu sekään menevän kaikilla jakeluun, vaikka varmista olisi kokeneempikin salilla kävijä. Voisi puhua virkaintoisesta varmistajasta:hyper:
Mullakin penkissä kuitenkin niin pienet painot etten niiden alla kuolisi vaikka rinnalle rojahtaisivatkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom