Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pohjoisvirta sanoi:Tissien näkemisestä vai varmistuksesta?
:D
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että missä salilla tämä on tapahtunut?006 sanoi:Tulee väkisinkin mieleen, että vaikuttaakohan mimmi palstalla?
Jylli81 sanoi:Ihan mielenkiinnosta kysyn, että missä salilla tämä on tapahtunut?
Ok, no ei sitten mitään.006 sanoi:Uskaltaako tuota sanoakkaan... No. Nummelan Lukion/ Vihdin kunnan sali. Mimmi on ainakin joskus ollut liikuntaohjaajana paikallisessa liikuntatoimessa... :whip:
Jylli81 sanoi:Ok, no ei sitten mitään.
neutraali sanoi:itse kun olen nostamassa niin mua tympii kun jotkut varmistajat tunkee käpälät samantien väliin kun pikkasen rupeaa junnaan painot, ei tarvi auttaa ennen kuin tanko tulee alaspäin
Jkk sanoi:No, onneksi salilla käy tarpeeksi niitä "vakinaamoja" eli niitä voi aina pyytää varmistamaan jos on sellanen meininki. Eilen kuitenkin koin aikamoisen yllätyksen kun penkkiykköstä varmistamassa ollut kaveri tempaisi painon ylös heti kun se oli rinnalta noussut ~10 cm ja OLI VIELÄ LIIKKEESSÄ! Pikkasen huilattuani sain kerrottua kaverille, että pikkasen hätänen varmistus Onpa kerran varmistaja jutellut kesken sarjani muulle salille: "Kyl tiukkaa tekee jos tää meinaa kuus saada!" Voi hilpeyden huippua.
Voi kun joskus joku kavereista innostuis treenamisesta sen verran, että sais hyvän "kirittäjän" salille.
No yksi punttimimmi oli mielessä, joka ei ainakaan olisi suuremmin hätkähtänyt 130 kilon penkin varmistamisesta, koska omakin raakapenkki on satasen paremmalla puolella, mutta tässä tapauksessa ei ollut kyse samasta henkilöstä.Sepsis sanoi:Heh, Jyllillä taisi olla mielessä joku kuvausta vastaava tissiparin omistaja... :D