Vappu tulee!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hgu
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taidan ostaa vesipyssyn ja täyttää sen viinalla.

MXL.JPG

edit.

On the second though:

110-1013_IMG.JPG

Taas yksi helevetin turha pyhä. Koko ajan jotain pyhää menossa, eikö ihmiset jaksa elää arkee kauempaa kun kaks viikkoo. Vasta oli pääsiäinen.

Salit on kiinni, kaupat on kiinni. Eihän tästä tuu yhtään mitään. Onneks oon töissä.

Vappu on luultavasti turhin "pakollinen" dokauspäivä vuodessa. Onneksi tänä vuonna jää väliin dokaaminen ja örveltäjien katteleminen. Pääsee keskittymään olennaiseen: treeniin ja GTA IV

töissä töissä töissä

Mä en oo ite koskaan jotenkin tajunnut koko vappua. Se nyt on vaan yksi virallinen "lupa" ryypätä koko päivä. Jes! Sit mennään ihan innoissaa stadin keskustaan riehumaan ja ollaan niin coolei.

Ei siinä mitään pahaa, mutta itsellä ainakin keittää päässä jo useasti vkonloppuisin kun näkee noita örveltäjiä kaduilla, saati sitten vappuna kun poliisit ainoita jotka selvinä :D

Niin. Kai sitä ihmisten arki sitten on niin kiireistä ja perseestä että joka toinen viikko pitää joku tekosyy saada vetää pää täyteen. En sitten vaan tiedä auttaako tollanen nollaus sitten loppujenlopuks. En kyllä itekkään oo vappuna selvinpäin että turhaa tässä jeesustelen.

mä oon aina perslärvit vaikken mitään ois ottanutkaan. Se on tää syntymähumala/hulluus :D

Mut mikään ei oo niin surullist ku kattoa lapsia dokaamas henkihieveris tuo kaduil vappun. Ehkä mä oon jo vaan niin vanhus.. :D

Keskiviikkona tulee varmaankiin kävästyä muutaman kaverin kanssa kattelemassa meininkiä ja voishan sitä kohtuudella pari juomaa nauttia. Eipä tuu liiemmin dokailtua, kun keskiviikon ja torstain välisenä yönä on lähtö Helsinki-Vantaan lentoasemalle joskus klo 3. Sieltä sitten Roomaan!

Vittuttaahan tämä. Oisin kyllä mielellään töissä koko viikon mutta kaippa sitä on pakko kaupungilla ottaa muutama olunen vappuna..

Justiin loppuu treenisykli tähän ja alkaa kevyt viikko treeneistä, en oo noin kolmeen viikkoon koskenutkaan alkoholiin, koulu loppuu käytännös tällä viikolla (poislukien tentit). Muutama kaveri tulos kauempaa tänne, mikäs siinä ku kikkailla pari päivää pienessieväs. Ke - Pe abine on tööt (mutta hillitysty).

Mennään kuuntelemaan jotain höNppäbändiä, ja vappupäivänä ulos temmeltämään ja syömään hyvin.

alkaa kertakaikkiaan vituttamaan nää kaiken maailman juhlapyhät :curs: ollaanko sitä nyt niin persoja sille keitolle että pitää keksiä kaikkia vappuja joita ei missään muualle edes vietetä :curs: duuniin, himaan ja sinne jäänki. Vappaupäivänä sali kiinni että ei pääse edes treenaamaan. Just nyt ei kiinnosta ottaa keittoa, ehkä sitten juhannuksena seuraavan kerran;)

Se on taas vappu ja himmeä itkeminen ihmisten dokaamisesta ja turhista pyhistä. Juhannuskin turha ja tyhjänpäivänen. Saatana. Tai uusivuosi. Ei ole enää arvostusta kunnon juhlille, niinkuin vaikka häille. Tai hautajaisille. Suomi hukkuu viinaan, koska eihän se juomalla lopu kaupasta vaikka olisi pyhät jokapäivä.

Mä en ymmärrä jokaikisestä ryyppyjuhlasta mussuttamista. Voihan se ärsyttää, että ihmiset oksentelee ja kuseskelee kadulla, mutta ei sitä nyt niin usein tapahdu. Turhat pyhät on erittäin jees, etenkin juhannus ja vappu.

Ylioppilaslakeissa ja haalareissa pyörivät, ihan saatanan yhtähenkeä olevat teekkarit ja muut tyhjäpääopiskelijat sen sijaan voisivat painua vittuun. Mikä saa järkevän ihmisen vetämään ne haalarit ylleen? Tai ylifiksut, just lakin saaneet ylioppilaat. "Me ollaan hei tulevaisuus, Jeeeeeee!" Voi vittu että on tekopyhää yhteisöllisyyttä kun kännissä kaveerataan.

Se on arvokkaan näköistä, kun seittämänkymppisillä on lakki päässä. Sillon se sentään oli jotain, että on kirjottanu.

Ite en ainakaan kuunapäivänä enää työntää sitä kotsaa päähäni, ihan vaan periaatteen vuoksi.

Mutta vappuja. Juon niin paljon kuin kestän.:kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom