Vakavin onnettomuus salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topias
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla on jääny pari kertaa käsipainoilla vipareita tehdessä kyrpä painojen väliin, alastuodessa siis...:hyvä:

Ja kerran etukyykkyä tehdessä sattu silleesti, että ku otin tangon rinnalle telineestä ja piti peruuttaa pari askelta, niin yks VITUN kusipää pikkuhintti jätti pullonsa kylelleen siihen taakse ja astuin suoraan siihen. Olin kattonu kaikki romut siitä pois, mutta se tuli siihen viereen tekee rässiä ja en sitte huomannu ku se heitti sen siihen. Seljälleen, ja 140 rinnalle. Tuloksena pari kylkiluuta poikki, ja sille pojalle tuli punanen nuha ku pääsin ylös. Kehtas vielä tehdä rikos ilmoituksen pahoinpitelystä...

Ja toinen oli takakyykyssä ku yhden ämmän noin viiden vanha äpärä hyppäs ylösnosto vaiheessa tangon päähän roikkuun. kaikki alas ja olka paskaks. Että tämmösiä....

:hyvä: Nää oli kyllä hyviä! Kyllä sitä ja sattuu ja tapahtuu..

käsipainoilla vipareita tehdessä kyrpä painojen väliin.:hyvä:

Seljälleen, ja 140 rinnalle. Tuloksena pari kylkiluuta poikki.

noin viiden vanha äpärä hyppäs ylösnosto vaiheessa tangon päähän roikkuun. kaikki alas ja olka paskaks.

Kuin paljon pahaa voi sattua yhdelle ihmiselle? :eek:

Tänään oli suurionnettomuus lähellä. Vedin leukoja semmosel pikkusella liikkeellä, sitten pudottaudun leuka tangon korkeudelta alas, niin sinne jalkojen alle on pyörähtänyt jumppapallo. Voitte kuvitella mitä tapahtuu, kun hyppää jumppapallon päälle ahtaassa tilassa. Jos olisin kaatunut taaksepäin siitä niin tuskin tätä viestiä olisin kirjottamassa. Selvisin säikähdyksellä. Että osaa ihmisellä olla tuuria joskus, onneksi. :)

Intissä meni heti alokasajan ekalla viikolla salilla ranskalaisessa vasen olkapää sijoiltaan. Taitaa olla niitä perinteisimpiä vammoja? Onneksi sain hyvin kuntoutettua, eikä ole sen jälkeen mennyt sijoiltaan (koputtaa puuta). Pec dec on pitänyt jättää pois ohjelmasta tuon vuoksi.

Ei mitään vakavampaa ole onneksi sattunut ainoa haaveri mitä tulee mieleen on se kun joskus intissä jäi etusormi 50kg kiekon ja prässintangon väliin, kynsi tippu parissa päivässä ja sormi kävi läpi kaikki sateenkaaren värit :D

Tiputin 25kg kiekon jalkapäydälle ja käyny varmaa kaikki sateenkaaren värit. Juokseminen on helpompaa ku käveleminen tällä hetkellä, jännä juttu:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Rinnalleveto polvien alta lähdettäessä tanko hieman liian lähellä kehoa.. itkuhan siinä meinas kun 55kg rullauttaa pippelin yli. :D

Lukot petti tangossa

Eli, mä aloitan:

Itse reenaan pienellä salilla ja pohkeita reenatessa joutuu hieman improvisoimaan, kun ei oo hackki -laitetta. Ok - kunnon kyykkytanko hartioille vaan, ei siinä mitään ja varpaille nousemaan. No, mä teen itse nää lähinnä korottaen painoja sarjojen välissä -> lihakset lämpenee mulla melkoisen hitaasti. 140 kg tanko tuossa lavoilla ei aiheuttanut, kuten tavallisesti, mitään huolta ja jatkoin limppujen lisäämistä 160 kg - joka ei BTW aiheuta yleensä harmia. Sitten se tapahtui: LUKOT PETTI! Limput lähtivät sellaiseen liikkeeseen - ja kun tanko oli jo valmiiksi taipunut, niin jouduin paiskaamaan painon etukautta pois, siis kumartuen. Onni onnettomuudesta - ei käynyt kuinkaan, onhan näitä meinaa koettu. :hyper:

Tarinan opetus: Katso, että lukot kestää noston, jos on muuten paska tanko! :hyper:

No, treenit jatkui sen jälkeen normaalisti, kuten pitäisikin kun kerran ollaan reenaamassa ~2,5 tuntiset
jalkapäivän treenit. :puntti:

Tiputin 25kg kiekon jalkapäydälle ja käyny varmaa kaikki sateenkaaren värit. Juokseminen on helpompaa ku käveleminen tällä hetkellä, jännä juttu:D
Itsellä ollut vähän samoja ongelmia...

Kesällä putosi 10kg kiekko varpaalle, ei sekään kivalta tuntunut. Voin vaan kuvitella miltä se 25kg läpyskä tuntuu:eek:

Itsellä ei muuten ollut tapahtumahetkellä kenkiä jalassa:rock:

20kg tanko tippu jalkaterän päälle, helvetin kipeä oli varmaa vielä viikon päästä ja kävely oli aika tuskallista. :D

Muutama vuos sit kokeilin, että miten kovaa pystyn juosta juoksumatolla. Eihän se hyvin päättynyt ja kaaduin oikein tyylikkäästi. Kerran tein vatsoja vinolla vatsapenkillä paino pään yläpuolella ja se penkki oli todella lähellä tiiliseinää. Penkki sitten päätti keikata, kolautin pääni seinään ja pudotin painon naamani päälle :(.

Ajattelin kerran testata enkat mavessa. 150kg:n kohdalla rautojen laskuvaiheessa kuulu rusahdus selästä ja diagnoosina välilevyn pullistuma

edit: on muuten vtun mukava purkaa painot pois tangosta kun selkä on niin kipeä että tuskin voi hengittää :|

Joskus pari kk sitten tein ranskalaista punnerrusta säädettävällä käsipainolla. Lukko päätti lähteä irti ja naamaan putosi painot.

Onneksi olen niin kynis ettei kovin vaarallista määrää ollut painoja :puntti:

Mulle ei ole kyllä juuri mitään onnettomuuksia sattunut. Sormet jääny kyllä monesti käsipainojen alle ranskiksia tehdessä, aika ikävää ku kynsi lähtee irti.. Selkä joskus jotenki napsahti maastavedossa, pariin viikkoon en voinut mavettaa mutta ei tainnut olla mitään vakavaa ku en vielä pyörätuolissa ole :D Ylivoimaisesti tyylikkäimmän näköinen moka oli joskus ku crosstrainerilla laitoin suurimman mahdollisen vastuksen ja yritin juosta/polkea niin lujaa kuin pystyn, sitten halusin lopettaa ja yritin pysäyttää sen nopeasti. Niinhän siinä kävi että polkimet jatkaa pyörimistä ku meikäpoika on jo lopettanu ja lensin varmaan metrin ilmaan ja päädyin lattialle crosstrainerin viereen :D Enkä ole muuten ainoa kelle on noin käynyt.

Suositut

Back
Ylös Bottom