Vakavin onnettomuus salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topias
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
itellä ei oo muuta vakavampaa sattunu ku lukko putos varpaille ku olin ottamasssa painoja pois kyykky sarjan jälkeetangosta:hyper:, onneks oli kengät
kaikki kyykky onnettomuudetki oon välttäny ku oon kyykänny power rackissa

Noin 2v sitten tein dippiä lisäpainoilla ja liikkeen alavaiheilla paukahti rintalasta. siinä haukottiin happea hetken aikaa. siihen on jääny meikäläisen dipit ei pysty tekemään edelleenkään kun vihlasee ikävästi aina tehdessä. harmittaa pirusti kun on perkeleen hyvä liike. Toinen kämmi kävi kun laitoin pohjekoneeseen 17.5 kg levyn ja taitavana kaverina sain reiden ihon jäämään sinne kahden levypainon välii.:D

Otin liian nopeesti liian ylös tangon kapeessa penkissä ja onnistuin saamaan sormien ylitte.
En keskittyny, tyhmästä päästä taas kärsi koko kroppa.

Että kyllä, tiedän ettei tangon kuuluis tippua mut eiköhän kaikki aina jollai tavalla kämmää..

Sattuko pahasti muuten? Rintalasta varmaan aika hellänä?

joskus autotallissa tein penaa
liikaa painoja ja jäi rinnanpäälle jumittamaan
ei ollu lukkoja kiinni tangossa niin pysyi pudottamaan painot vuorotellen sivulle
betoni lattia :D

Yhdessä salilla olevassa Smithissä on toisen puolen lukitus ihan hanurista, koukku ei ota kunnolla tappiin kiinni. Jalkakyykkysarjan jälkeen laitoin tangon paikoilleen ja aloin nousta tangon alta pois. Painot tulivat alas helvetillisellä kolinalla. Onneksi hipaisi vain hartioita alas mennessään, eikä pientä punoitusta pahempaa sattunut. Jos olisi osunut esim alaselkään, olisi voinut tehdä kipeätä.

Lämmittelin olkapäitä ennen pystypunnerrusta pelkällä tangolla "räjähtävästi" ja onnistuin lyömään itseäni tangolla alaleukaan niin että hammas halkesi. Eräs vanha äijä tuli kysymään heti että ei kai tankoon tullut mutkaa:hyper: Aikaisemmin onnistuin rinnallevedossa pudottamaan 110 kiloa polven päälle mutta ihmeen kaupalla selvisin mustelmalla. Kaverilla oli haaveri videolla mutta prkl meni poistamaan sen :curs:

Lämmittelin olkapäitä ennen pystypunnerrusta pelkällä tangolla "räjähtävästi" ja onnistuin lyömään itseäni tangolla alaleukaan niin että hammas halkesi.
Minä onnistuin lauantaina hommaamaan itselleni nenäverenvuodon just samalla tavalla :D

Mun pahin taitaa olla tämä :D: noin kolmisen vuotta sitten olin yksin reenaamassa ja treenien lopuks ajattelin testata kulkeeko penkki vielä ihan ryytyneenä :david:. Muutama toisto meni oikein hyvin, mutta yhtäkkiä hyyty aivan täysin ja tanko tippui kunnon vauhdilla rintaan. Hyvä siinä on yrittää päästä pois sen tangon alta, kun ei edes hengitys kulje :D. Noooh loppujen lopuks pääsin luikertelemalla niiden painojen alta :david:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
eilen väänsin kyykkyä oikein innoissaan power rackissa, nii sain jotenki ihmeellisesti jätettyy sormen tangon ja kannatin raudan väliin.:hyvä: vieläki kiva tumma patti oikeessa etu sormessa

Ei mitään vakavaa mutta:

-Koittanut hypätä kaverin seuraksi juoksumatolle vauhdista (hänen idea), eipä se sitten onnistunut :)

-Kun säätää telineitä tai jotain muuta missä on ollu liikkuvia osia ja sormi +/tai nahka jää väliin. Kirpasee hetkellisesti.

Suositut

Back
Ylös Bottom