Vakavin onnettomuus salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topias
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En tiedä uskallanko enää koskea painavaan rautaan kun olen näitä juttuja lukenut :hyper: Noh, loukkaantumisen riski on aina olemassa ja sen kanssa täytyy vaan elää. Tähän asti mulle ei ole sattunut mitään paitsi et tiputin 10kg limpun varpaalle.

En tiedä uskallanko enää koskea painavaan rautaan kun olen näitä juttuja lukenut :hyper: Noh, loukkaantumisen riski on aina olemassa ja sen kanssa täytyy vaan elää. Tähän asti mulle ei ole sattunut mitään paitsi et tiputin 10kg limpun varpaalle.
Mä tiputin muutama kuukausi sitten trap barin isovarpaalle. 30kg rautaa ei tehny sille hirveän hyvää.

Itelläkin sattunut just tuo perus 15 kg rautalimppu varpaille. Toinen mainitsemisen arvoinen on kun tiputtautuu leuanvetotangosta 20 kg vyötäröllä paljain jaloin tasajalkaa maahan. Kyllä siinä on vittu seuraavat pari minuuttia olo kuin pingviinillä.

Lisäksi eilen meinasi mennä polvet lukkoon (yliojentuvat nivelet) prässissä sarjan lopulla :S.

Tein pystärii käsipainoil, ni toises olkapääs meni jotain rikki, en tiedä mitä tosin, mut siihen sattus. En oo tehnyt sen koomin yhtää pään yläpuolelle tehtävää työntöä :D

Ei ole kovin pahoja sattunut, Pahin on ehkä täälläkin esiintynyt leuanvetotangon irtoaminen vedon ylävaiheessa, jonkun verran särki otsaa tän jälkeen.
Käsipainon olen tiputtanut säärille ja varpaille pariin kertaan mutta näistäkin selvinnyt vekillä ja mustelmilla..

2 vittumaista onnettomuutta on sattunut sitten just noissa kun on ilman varmistajaa nosteltu, Kyykyssä jäin 130kg niskassa alas täysin tyhjällä salilla, oli muuten tosi ilkeän tuntuista kammeta käsi irti tangosta. Ja penkissä vastaava 95kg rinnalle sarjan viimeisessä toistossa, toistoyritys kesti varmaan 40sekuntia ennen kuin luovutin ja jumalauta miltä tuntu kierittää toikin pikkupaino vatsan ja varsinkin lantion yli kun ei ollut yhtään voimia jäljellä.

Itselleni ei ole mitään kummempaa tapahtunut, joten täytyy koputtaa puuta. Joskus taisi kp levitä pystärisarjan jälkeen, kun nakkasin sen takaisin telineeseen. Harmi, kun ei hajonnut kesken sarjan.

Täytyy tosin tunnustaa, etten edes tiedä, mitä se kova treenaaminen on. Sitä voinee pitää jo treenaamisena, kun smith-punnerteluiden jälkeen herää sairaalasta. Terveisiä Seinäjoen Maxiumille ja eräällä junnu-cbb:n suomenmestarille ja em neloselle.

Mulla on kerran vauhtipunnerruksessa päässy keskivartalo pettämään niin, että sain selän pariksi päiväksi melko liikuntakyvyttömäksi (ojentaminen ei onnistunut kivuitta). Se onneks kyllä katos täysin jo jossain viikossa, eli mitään vakavampaa ei sattunu. Vasen hauis revähti kans kerran silleen, että siinä oli sellanen pieni kuoppa. Käsi oli muutaman päivän melko käyttökelvoton, mutta oisinkohan selkääkin päässyt jo reilun viikon päästä treenaamaan.

...Eli ei mulle mitään kunnon loukkaantumisia oo koskaan tullu, eikä tulekaan, jos minulta kysytään.

Mulla meinasi silmä lähteä joskus ojentajia taljassa tehdessäni. Toinen käsi lipesi kahvasta, jolloin painopakka riuhtaisi kahvan toinen pää edellä poskipäähän, muutaman sentin päähän silmästä. Enpä ole sen jälkeen enää ojentajataljassa käyttänyt lyhyttä kahvaa, jossa ei ole päissä stoppareita.

Nuori ja tyhmä Laardi salilla, T-kulmasoudussa aivan liikaa painoa ja selkä kaarella -> seitsemän vuoden tauko punttailuun.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Scott Mendelson. Ei näytä muuten kivalta.
1925223_606891139399224_2028998615_n.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom