Vaasan Täyshyvät Kaura

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tm2k
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
40
Vaasan Täyshyvä Kaura

Mitä mieltä ootte tästä leivästä? Terveellistä vai käytännössä pullaa?
On tässä dietti aloitettu ja pelkästää ei jaksaisi aina syödä tuota tummaa leipää (ruis) niin olisi hyvä olla joku vaaleampi vastine sille. Itse kauraa tuossa on 12% joka tuntuu melkö vähältä.

Mitä leipää itse syötte jos syötte?

Laadukas ja maistuva tuote, joka sopii kyllä dieetille kohtuudella (2-4 palaa / vrk) käytettynä. Opettele syömään myös ihan rehtiä ja rehellistä kaurapuuroa. 3 dl Eloveenaa puuroksi ja siihen vaikka purkki raejuustoa päälle ja voi morjens! :kuola:

Tomi sanoi:
Laadukas ja maistuva tuote, joka sopii kyllä dieetille kohtuudella (2-4 palaa / vrk) käytettynä. Opettele syömään myös ihan rehtiä ja rehellistä kaurapuuroa. 3 dl Eloveenaa puuroksi ja siihen vaikka purkki raejuustoa päälle ja voi morjens! :kuola:

Ihan itse kaurapuuroa menee aika harvoin, mutta maitorahka & kaurahiutale yhdistelmä menee naamarin useampaan kertaan päivässä :rock: Ja on hyvää..

Täytyy kokeilla tota raejuustoa kaurapuuron sekaan seuraavaksi.

Tomi sanoi:

?Que? Onks Tomin dieetti edennyt hallu-vaiheeseen vai onko mun standardit ylimaallisen korkealla kun musta toi on pullaa. Kyllä leipää syödessä pitää hampaat lohkeilla ja suupielet vuotaa verta.
:jahas:

Edit: Ite pärjään Realilla.
Riittävästi päällyksiä niin ei leipä edes maistu läpi.

Belmondo sanoi:
?Que? Onks Tomin dieetti edennyt hallu-vaiheeseen vai onko mun standardit ylimaallisen korkealla kun musta toi on pullaa.
No riisi jota käytän vielä nyt 2 viikkoa ennen kisoja on basmatia. Ei se hiilarin laatu ole enää siinä vaiheessa niin olennaista, kun kaikki suusta alas menevä hiilari tuntuu palavan tunnissa helvetin roihulla. Ja aineenvaihdunta tykkää. :D

edit: niin, enkä itse syö dieetillä leipää muulloin kuin tankkauspäivinä

Ei hemmetti, pelkkää vehnäleipäähän tuo on. Siis paahtista.

Eikai se nyt ihan sama asia ole syökö paahtoleipää vai täysjyväruisleipää?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Otzi sanoi:
Eikai se nyt ihan sama asia ole syökö paahtoleipää vai täysjyväruisleipää?

Minkä kannalta? Täysjyväruisleivässä (jos sellaista sattuu kaupassa olemaan, muuta kuin näkkileipänä) on varmasti enemmän kuitua.

tm2k sanoi:
Mitä leipää itse syötte jos syötte?

Tulee melkeinpä päivittäin syötyä puolikas Vaasan Ruispalasta juuston kanssa toisen päivän pääruokailun yhteydessä. Tai reissumies, jos ruispaloja ei ole. Alhaisen glykeemisen indeksin vuoksi syön ruisleipää. En itse asiassa syö milloinkaan vaaleaa leipää, ellei sitten jossain ravintolassa tarjoilla alkupaloina.

Tahvo Tohveli sanoi:
Näin Lauantai-illan huumassa en ymmärrä kysymystä. :(

Tahtoi sanoa, oliko tuo vitsi eli ns. :D . Eihän se nyt se ja sama ole mitä naamaansa laittaa.

Edit, Tahvo sun pitää muistaa vastuu herkistä nuorista mielistä, jotka heivaa nyt satamäärin ympäri Suomea reissumiehet nurkkaan ja alkaa puputtaa patonkia koska "no tärkkelys muuttuu glukoosiks kuiteski et wattahel".

Bricktop sanoi:
Jos ja kun heittelee tollasia täysin normaalin käsityksen vastaisia tietoja, ei olisi pahitteeksi pistää joku lähde.

Normaalin käsityksen vastaisia tietoja? Tärkkelys (viljavalmisteiden hiilihydraatista suurin osa) koostuu glukoosimolekyyleistä vai puhutaanko nyt GI:stä?

Tahvo Tohveli sanoi:
Normaalin käsityksen vastaisia tietoja? Tärkkelys (viljavalmisteiden hiilihydraatista suurin osa) koostuu glukoosimolekyyleistä vai puhutaanko nyt GI:stä?

GI:stä juu. Eikös se kuitenkin ole korkeampi vaaleissa leivissä kuin tummissa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom