Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by habe
niin itseasiassa noi hartiat mulla on hyvässä tikissä mutta leveyttä ei ole todellakaan paljoa.... syön kyllä hyvin ja paljon(omastamielestä) ja monipuolisesti... niin ja meinasin että olis hyvä saada tuloksia eli huomata että hartiat on edes vähän levinny...
Originally posted by Legsa
Ei niinkään liity aiheeseen, mutta mikä ihmeen hymiö tää on?
Kannattaa tehdä vipunostoja sivulle, kulmasoutua, alataljaa ja leuanvetoa myötäotteella eteen. Niillä liikkeillä pitäisi saada V-selkä. Täytyy myös olla tarpeeksi pieni vatsanympärys jotta V-muoto näkyy. Itselläni varmaan muuten näkyisi, mutta on tullut bulkkauskaudella vähän liikaa vatsaa. Siksi olen ryhtynyt dietille.Originally posted by habe
millähän h******llä sais V-muotoa ja hartialeveyttä..... olen nimittäin treenannut aika paljon kumpiakin mutta eipä ole tullut tulosta.... oisko mitään ehdotuksia, ois ihan hyvä saada kesäks kuntoon joten mitä liikkeitä kannattaisi tehdä...
millähän h******llä sais V-muotoa ja hartialeveyttä.....
Kiitos tiedosta. Ikää on 17,5 ja pituus kasvuakin ehkä muutama sentti vielä jäljellä.Originally posted by MR.D
Kokeile roikkua tangossa joka treenin jälkeen niin kauan kuin pystyt. Vanhoissa alan lehdissä oli juttua,että luuston leveyteen pystyy vaikuttamaan 25 ikävuoteen saakka.
Ja uiminen on hyvä punttien lisäksi.
Teetkö sitten jotain 6-8 toiston sarjoja? Ettet yli kympin mene laisinkaan?Originally posted by Powerhousu
Niin ku oon jo kai joskus täällä sanonu, niin teen olkapäät ihan vitun kovaa ja kauheilla painoilla omiin voimiin nähden, ja olkapäät kasvaa niin nopeesti ettei mitään rajaa.
millähän h******llä sais V-muotoa ja hartialeveyttä..... olen nimittäin treenannut aika paljon kumpiakin mutta eipä ole tullut tulosta.... oisko mitään ehdotuksia, ois ihan hyvä saada kesäks kuntoon joten mitä liikkeitä kannattaisi tehdä...