Tänään ole selkä hauispäivä ja ajattelin että vedän n. 6 sarjaa/lihasryhmä ihan loppuun asti. Aika hyvin saa toistoja lisää jos oikein haluaa. 2-4 tuli helposti/ sarja. Huomasin että en ole varmasti ikinä ennen vetänyt ihan loppuun kuin olen tehnyt +5 toiston sarjoja Hyvältä tuntui kyllä pitää kokeilla vähän aikaa, ottaa heavy dutysta vähän mallia. En kyllä suosittele aloittajille koska mulla meni monta vuotta ennen kuin opin treenaamaan lihakset oikein ja jos ei sitä osaa niin siitä ei tule kuin heiluttamista painoilla.
Joo rinta on aina ollut hankala, varsinkin kuin egoilee eikä osaa käyttää järkeä. Luulen että suuri ongelma on se että negatiivinen osa menee huonosti kuin jännitys ei pysy. Varsinkin jos käyttää semmosia koneita joissa painot ei riitä niin kannattaa tehdä negatiivinen osa nostosta hallitusti ja ehkä vähän hitaammin kuin yleensä
Joo rinta on aina ollut hankala, varsinkin kuin egoilee eikä osaa käyttää järkeä. Luulen että suuri ongelma on se että negatiivinen osa menee huonosti kuin jännitys ei pysy. Varsinkin jos käyttää semmosia koneita joissa painot ei riitä niin kannattaa tehdä negatiivinen osa nostosta hallitusti ja ehkä vähän hitaammin kuin yleensä