Uusivuosi

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suurella todennäköisyydellä uusi vuosi menee selvinpäin. Aattona reenaamaan ja loppuilta kotosalla. Töihinkin voisi mennä jos sattuu keikkaa tulemaan. Ei jaksa enään innostua näistä ryyppyjuhlista.

Kotibileet kaverilla. Pari rakettia, skumppaa, kaljaa, muita alkoholivirvokkeita ja hyvää syötävää/ seuraa.

Osaisko joku suositella jotain hyvää/ halpaa skumppa pulloo, kun ei ole noiden kanssa tullut leikittyä juuri ollenkaan?

Osaisko joku suositella jotain hyvää/ halpaa skumppa pulloo, kun ei ole noiden kanssa tullut leikittyä juuri ollenkaan?

Osta joku minkä kyljessä lukee Cava, ne on yleensä hinta/laatusuhteeltaan hyviä.

Kotibileet kaverilla. Pari rakettia, skumppaa, kaljaa, muita alkoholivirvokkeita ja hyvää syötävää/ seuraa.

Itse en noista niin piittaa, mutta tukiainen nyt on näissä laatujuomissa(kin) ammattilainen.

samppanja.jpg

Kauhulla odotan. Ei taaskaan mitään suunnitelmia. Eri porukat haluaisi että liittyisin seuraan, valitse siitä sitten. Miehenkin kanssa olis kiva olla yhessä, toisaalta sitä houkuttelee ihan eri porukat kun mua (vaikka mutkin on kutsuttu sen kavereiden luo, kuten se on kutsuttu mun kavereiden luo).

Tekis mieli mennä talviunille ja herätä 1.1. No onneks vielä on joulu eikä tartte stressata moisia.

Kauhulla odotan. Ei taaskaan mitään suunnitelmia. Eri porukat haluaisi että liittyisin seuraan, valitse siitä sitten. Miehenkin kanssa olis kiva olla yhessä, toisaalta sitä houkuttelee ihan eri porukat kun mua (vaikka mutkin on kutsuttu sen kavereiden luo, kuten se on kutsuttu mun kavereiden luo).

Tekis mieli mennä talviunille ja herätä 1.1. No onneks vielä on joulu eikä tartte stressata moisia.

Eihän sitä oo pakko mennä mihinkään... pari vuotta sitten olin koko illan kotona ja kattelin hetken aikaa parvekkeelta raketteja ja kännisiä ihmisiä. En koe, että tossa ois menettäny yhtään mitään, kavereita voi tavata muulloinkin ja vuosikin vaihtuu vielä aika monta kertaa... Seuraavana aamuna oli kyllä aika voittajaolo kun lähti aikasin lenkille :hyper:

Offia, mites se voimapyöräily sujuu?

39,5 asteen kuumeessa menee tää uusivuosi no tuleepahan ainakin halpaa :)
Jep, täälläkin päin uusivuosi vaihtuu kotona dataillessa vatsakipujen vuoksi. Eipähän tuo toisaalta haittaa yhtään. Just kävin hakemassa pari redbullia, 500g irtokarkkeja + jotain muuta mättöä löytyy kaapista, jaksaa ainakin datailla :rock:

:kippis1:
:dance:
:urjo:
:zzzz:
:wall:

jotakuinkin noin.

Tämä päivä on mennyt nukkuessa yövuorojen jäljiltä. Lenkillä kävin ja siivosin asunnon. Nyt ajattelin viettää aikaa kotosalla syöden hyvin, saunassa käyden ja ehkä pelaillessa joitakin pelejä (kuten Guitar Hero). Huomenna sitten iltavuoroon töihin. Viime vuonnakin oli aaton illassa ja päivän aamuvuorossa. Ei tämä aatto ole sen kummempi päivä kuin muutkaan koko alkavana vuonna. Ehtii sitä myöhemminkin juhlimaan. Sanoin töihinkin, että saavat hälyttää paikalle jos hätä tulee. Jouluaatto taitaa olla vuodessa ainut juhla, jonka haluaisin viettää kotona mutta tänä vuonna sekin meni yötöissä.

En oikein ymmärrä ihmisiä joiden suurin mahdollinen vitutus on se, että jos jostakin syystä tänään ei pääse juhlimaan tai vetämään päätään täyteen. Kerran olen baarissa ollut aikuisemmalla iällä vuotta vaihtamassa eikä se kyllä eronnut yhtään normi baari-illasta. En siis aistinut mitään eroa siinä tanssiessani. Hyvässä porukassa ns. koti-iltamia viettäessä on kyllä kivaa. Mutta sitä voi myöskin tehdä muulloinkin. Ei siis turhaa stressiä tästä illasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom