Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Osaisko joku suositella jotain hyvää/ halpaa skumppa pulloo, kun ei ole noiden kanssa tullut leikittyä juuri ollenkaan?
Itse en noista niin piittaa, mutta tukiainen nyt on näissä laatujuomissa(kin) ammattilainen.Kotibileet kaverilla. Pari rakettia, skumppaa, kaljaa, muita alkoholivirvokkeita ja hyvää syötävää/ seuraa.
Osaisko joku suositella jotain hyvää/ halpaa skumppa pulloo, kun ei ole noiden kanssa tullut leikittyä juuri ollenkaan?
Kauhulla odotan. Ei taaskaan mitään suunnitelmia. Eri porukat haluaisi että liittyisin seuraan, valitse siitä sitten. Miehenkin kanssa olis kiva olla yhessä, toisaalta sitä houkuttelee ihan eri porukat kun mua (vaikka mutkin on kutsuttu sen kavereiden luo, kuten se on kutsuttu mun kavereiden luo).
Tekis mieli mennä talviunille ja herätä 1.1. No onneks vielä on joulu eikä tartte stressata moisia.
Jep, täälläkin päin uusivuosi vaihtuu kotona dataillessa vatsakipujen vuoksi. Eipähän tuo toisaalta haittaa yhtään. Just kävin hakemassa pari redbullia, 500g irtokarkkeja + jotain muuta mättöä löytyy kaapista, jaksaa ainakin datailla39,5 asteen kuumeessa menee tää uusivuosi no tuleepahan ainakin halpaa