Uusivuosi

Jonnekkin juottolaan...:jahas: Oisin mieluummin remunnu ulkona mutta tahtoo olla vähän turhan kylmä keli siihen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä uusivuosi menee himassa katsellen leffoja ja syöden hyvää ruokaa. Eipähän ole aamulla krapulaa ja pääsee treenaamaan hyvillä mielin heti aamulla. :)

edit.kai sitä lääkärissä pitäs käydä kun ei tee mieli ryypätä vaikkei töitäkään ole..

No ei se vielä pari vuotta sitten haitannu, prkl:D

Meillä menee kanssa syödessä ja lojuessa. Tänään ei lasketa kaloreita, kun kaikki safkakin on body-ystävällistä. Huomenna sitten pirteenä töissä :jahas:

No aika kevyesti menee uusvuosi. Pari bisseä(newcastle ja killkenny :haart: )... Eli melkein selvinpäin... Samalla jännitän et kestääkö koiran pumppu rakettejä vielä tänävuonna :)

Illalla varmaan kaverin luona käymään... Ja sitten päätän jatkanko baariin...

Taitaa Kajaanin uudenvuoden paukut jäädä ampumatta ton vitun tuulen takia. Olisinpa vielä 16...:rolleyes:

nyt on seikkailua tulos---> olen menos avecics jonnehii juhliin mistään ei mitään tietoo
-hauskaa vuodenvaihdetta kaikille- ~huoh

Duunissa menee tämä uusvuos, katsellessa kännisiä ääliöitä. Ihan mielenkiinnolla oikeastaan odotan, millainen yö on tulossa. Eipähän oo darraa aamulla!! :)

Tästä se lähtee, illan ensimmäinen ölyt korkattu! Ihan kotosalla pienellä porukalla aletaan ottaa uutta vuotta vastaan:dance:

Pakkislaiset skål:kippis1:

Alkuun oon kuskina ja sitten kierrellään kaverin kanssa bileitä ja naureskellaan humalaisille kun olemme itse selvinä. Paljon parempi näin kuin itse dokata jossain laimeissa kotibileissä ja huominen menisi sitten koomassa.

Oli sen verta rankka jouluviikko, että uv kuluu selvinpäin kämpillä leffoja katsellessa. Kaveritkin on missä sattuu, niin eipä tonne kuppiloihinkaan yksin jaksa lähteä. Irrottelin kyllä sen verta, että ostin kaupasta pussillisen ranskalaisia ja kananugetteja:)

Tänään hyvät yöunet ja kova treeni huomenna aamupäivästä.

Leffaa, ruokaa, ulkoilua. Siinä tämän illan ohjelma. Huomenna salille ja sunnuntaina kupille, kun ei ole enää amatöörejä liikenteessä.

Helvetillinen lentsu päällänsä. Ei viitsi mihinkään lähteä, ku saa jonkin keuhkokuumeen kuitenkin. Mieli kyllä tekisi, mutta ei viitsi riskeerata ensi viikon pekkasviikkoa olemalla silloin kipeänä.

Tuli ostettua Conan Barbaari. Voisi katsoa sen, mutta luulen että se olisi kännissä parempi....

Töissä klo 22.00 asti, sen jälkeen himaan, yksin. Nautin olostani, syön, katson telkkaa tai jotain leffoja, ehkä irkkaan tai chattailen, teen just mitä huvittaa. Siinäpä se sitten olikin :D

Lomalla kotona. Helvetillinen flunssa ja kurkku kipeänä. Eipä haittaa. Otin yhden oluen, katselen leffoja ja rentoudun.:hyvä:

Töissä klo 22.00 asti, sen jälkeen himaan, yksin. Nautin olostani, syön, katson telkkaa tai jotain leffoja, ehkä irkkaan tai chattailen, teen just mitä huvittaa. Siinäpä se sitten olikin :D

Ja klo 12,00 vilaset ikkunasta mitä näkkyy ja sit meet maaten ;)

Ite aattelin pari olusta ottaa ja klo 12,00 herätellä pojan 5v kattomaan miltä näyttää tuolla pihalla :)

Ja klo 12,00 vilaset ikkunasta mitä näkkyy ja sit meet maaten ;)

Siis klo 24.00? No, silloin mä varmaan meen parvekkeelle, sytytän tähtisadetikun ja huudan "jee"!

En mä nukkumaan tohon aikaan mene, hyi helv! Pois moiset mummoilut. Yöeläjänä sänky kutsuu siinä 04-05 maissa ;) Pidän siis ihan omaa kivaa siihen asti, onneksi on Pakkis, irc, chatit. No-life 4eva!!!:rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom