Uusivuosi

Siis klo 24.00? :

Joo oli hyvä korjaus..Tainnu nää 2 olusta jo tehä tehtävänsä ;)
Jaa yökukkuja, nonii eiköhän sitä siinä sit kerkii :)

Vaikka olis pieni kankkunen vielä pe..ni pakkohan se on treenit vetää läpi..on sitä enneki pienessä kankkusessa..meinaa vaan henki lähtee, lievii rytmihäippiä rupee tuleen..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo oli hyvä korjaus..Tainnu nää 2 olusta jo tehä tehtävänsä ;)
Jaa yökukkuja, nonii eiköhän sitä siinä sit kerkii :)

Tuosta 5v lapsen herättämisestä tuli hyvä UV liittyvä muisto mieleen. Ikää mulla oli joku 5-6v, oltiin juuri muutettu pienemmästä kylästä kaupunkiin ja meillä oli ihan keskustassa asunto. Halusin kovasti nähdä raketit ja vanhemmat sanoi etten mä jaksa valvoa, mutta lupasivat käsi sydämellä että ne näen kun niin kovasti halusin. Noh, sinnittelin valveilla normaalin 19-20 ajan yli milloin olin tottunut käymään nukkumaan mutta pilkin itseltäni lyhdyt sammuksiin joskus 22 aikaan. Hämärä muistikuva onkin sitten se kun äiti ja isä nosti mut sängystä pystyyn ja veivät ikkunan eteen. Isä piti kainaloista kiinni kun jalat oli ihan makaronia ja äiti hätisteli hereille jotta "katso nyt Eveliina, raketit välähtelee taivaalla!"... Muistan että olin niin pökkyrässä että luulin vain helikopterin lentävän kun oli niin kova jytinä. Aamulla tietty tuon tapauksen lähes unohtaneena kiukkusin kun en raketteja nähnyt eikä minua muka oltu herätetty :)

Nyt mä jaksan valvoa!

Jos arvellaan, että miekin olen ryyppäillyt uudet vuodet siitä 14-15 vuoden iästä kaikki ilman katkoja, niin aika outo olo on olla nyt selvin päin. Eikä ole edes yhtään ohjusta ammuttavaksi, ei niitä kehtaa enää selvin päin räiskää. No, pitää tuo poika kylvettää hetken päästä ja laittaa sitten maaten, kello on kuitenkin taas aamulla seitsemän aikaan soimassa, kuten kaikkina kunnon vapaa-aamuina. Kerrankin uusi vuosi alkaa selvin päin ja hyvissä merkeissä. Hyvää Uutta Vuotta vaan kaikille Pakkislaisille!

^^no semmosta se on sielä landella:dance: Helsingissä varmaan 10 astetta lämmintä ja hyvä ettei aurinko paista:urjo: no eipä tuu sähkökatkoaja ainakaan

Jos arvellaan, että miekin olen ryyppäillyt uudet vuodet siitä 14-15 vuoden iästä kaikki ilman katkoja, niin aika outo olo on olla nyt selvin päin. Eikä ole edes yhtään ohjusta ammuttavaksi, ei niitä kehtaa enää selvin päin räiskää.

Melkein samat voisin kirjotella, tosin miulla taitaa olla ainakin muutama selvä vuodenvaihde viimisen 15v aikana. Nyt oli suunnitelmia lähtee autolla naapurikaupunkiin, mut ne taiskin peruuntua kun toinen tuli kipeeks. Huomen aamulla lenkille tai salille, en oo vielä päättäny kumpa :)

^^no semmosta se on sielä landella:dance: Helsingissä varmaan 10 astetta lämmintä ja hyvä ettei aurinko paista:urjo: no eipä tuu sähkökatkoaja ainakaan

Helsingissä on kyllä tasan tarkkaan 0 astetta ja tuulta sen verran että tuntuu ainakin -5 astetta. Emmä tiedä sitte missä puskassa sä hillut :D

Jaa ihan just alkaa vantaan kaupungin ilotulitus..kätevästi näkee tosta partsilta. Jos sitä menis misun kanssa sinne heiluu :P Sitä ennen tosin vois kiskasta pari fisuu ja huuli täyteen göteborgs rape löössii ;-)))

Tyttöystävän kanssa kotona menee tämä ilta. Naapuri tosin antoi lahjaksi pullollisen konjakkia. Jos sitä ottaisi muutaman napsun ja katsoisi leffan tai pari.

Vittu mitä sheisseä, leffaa ja datausta. Ja kohta siirryn myytinmurtajien pariin. Oluenkin vois korkata kun tonne näyttää muutama jääneen:) käyhän tämä näinkin

Myrsky sitten hajotti kaapelin.Jee jee.No onneks tuli vuokrattua doomsday ja hyllystä löytyy kungfu panda ja madagascar :D.Netti kuiteski toimii.
Kuumetta on 39....:(

Reilu tunti sitten pääsin duunista kotiin ja nyt on saunottu ja otettu lasillinen skumppaa. Ehkä yhen saunabissen vielä otan safkan kanssa ja tsiigailen pari leffaa. Antaa amatöörien rellestää.

Viski tuttujen kanssa baarissa, saunassa faijan ja naapurin kanssa brändyt, nyt toka olut... vielä "voisi" lopettaa ja pitää kiinni huomisesta treenistä. Ja vitut, kaljaa sitten ihan urakalla.

Vituttaa jo nyt nuo pommeja paukuttelevat kakarat tossa kadun toisella puolen, räjäyttäisivät ittensä ilmaan. Kai se menee loppuilta penskoja nukuttaessa kun heräävät tohon kumminkin.

Tunnin päästä töihin, siinäpä se vuosi vaihtuukin ovella. Oulussa ainakin tuulee niin että taitaa jäädä raketitkin odottelemaan nurkkaan parempia ilmoja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom