En löytänyt foorumilta ketjua ihan vastaavasta ongelmasta niin aloitan uuden. Eli vasemman lapaluun ja selkärangan välissä ylhäällä juurikin viiltävää tai pistävää kipua, joka päätä käännellessä ja venytellessä eri asennoissa välillä voimistuu ja säteilee samanlaisena olkapäähän ja kyynerpäähän, jatkuvasti myös sormien päät, varsinkin peukalo puutuneen tuntuisia. Pari viikkoa tätä on nyt jatkunu ja olen koittanut eri asennoissa kivusta huolimatta venytellä ja hautonut kuumalla kostealla pyyhkeellä. Voltaren fortea nyt lutrannut pari päivää kipeisiin kohtiin mutta ei tunnu tuolla aineella olevan mitään vaikutusta. särkylääkkeillä helpottaa aina hetkesi sen verran että pystyy nukkumaan paremmin. Lääkärin ihan perus terveystarkistuksessa käydessä mainittin asiasta mutta oli niin outo lääkäri että ei suostunu edes vilkaseen, tiedä sitten pitääkö mennä kohta uusiks toiselle. Mitään erityisen raskasta en ole tehnyt missä olis voinu esim revetä jotain vaan kipu alkoi pikkuhiljaa ja liikkunut olen samanlailla kun aina ennenkin. En ole viittiny tuota kättä kauheasti rasittaa siinä pelossa että vain pahennan tilannetta. Kaikkia ideoita mistä tämä vois johtua ja millä saada paranemaan otetaan ilomielin vastaan koska täällä varmasti on osaavampaa porukkaan kuin minä! :D