Mulla on noita ganglioita kaksi kappaletta samassa ranteessa, juurikin tuossa peukalojänteessä. Toinen ollut vuosia, toinen vasta reilun 2 kuukautta. Työterveydestä sain melkein viikon saikkua, kotihoito-ohjeet fyssarilta ja tulehduskipulääkekuurin ja kappas vaan, patit ei ole hävinneet, mutta kipu on. Tuoreemman patin seutuvilla epäiltiin olevan myös pieni repeytymä, koska se on ollut kosketusarka. Vihlontaa on ollut juurikin samoissa kohdissa kuin sulla, penkkaamaan ei pystynyt ennen tuota lepoa ja kotihoitoa, nyt taas pystyy. Kotihoito-ohjeet oli peukalon venyttelyä, ranteen hierontaa ja voltarenilla läträämistä sekä stressipallon puristelua yms. ja kaikenlainen nostaminen (jopa lasten) kiellettiin. Suosittelen silti sinne arvauskeskukseen menemistä
edit. mun gangliot on siis ranteen alapuolella, mutta kipua on esiintynyt molemmin puolin rannetta, peukalossa , keskarissa ja nimettömässä.
edit. mun gangliot on siis ranteen alapuolella, mutta kipua on esiintynyt molemmin puolin rannetta, peukalossa , keskarissa ja nimettömässä.