Urheiluhieronta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sammyt
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Onko kukaan muu käynyt urheiluhierojalla lähiaikoina? Huomasin nimittäin, että on erittäin suositeltavaa, jos vetää rankkaa treeniä.

Itselläni auttoi ainakin olkapää kipuihin, jotka poistuivat hierojalla käynnin myötä. :rock:

Niin, että jos ette vielä ole kokeilleet ko. palautumisapua, niin hop hop hierojalle. :lol2:

Kyllähän tuo hieronta auttaa, varsinkin jos jättää tuon lihashuollon ja venyttelyn hieman vähemmälle kuten allekirjoittanut. Itse olen huomannut jos ei käy hierojalle pitkään aikaan lihakset menevät "jumiin" eivätkä ota treeniä yhtä hyvin vastaan.

Eiköhän noita urheiluhierojia/hierojia löydy melkein joka kylästä, jopa espoosta. Ja hinnat vaihtelee 20€ molemmin puolin, riippuen tietenkin ajasta.

Näitä hintoja vertaillessa olen huomannut monesti, että juuri jonkun pika "kirjekurssin" suorittanut hieroja veloittaa paljon enemmän kuin yli kymmenen vuotta alalla ollut hieroja. Eli siis kallein ei tässä tapauksessa ole aina välttämättä paras. Ja tämä on sitten vain minun mielipide.

Sammyt sanoi:
Onko kukaan muu käynyt urheiluhierojalla lähiaikoina? Huomasin nimittäin, että on erittäin suositeltavaa, jos vetää rankkaa treeniä.

Itselläni auttoi ainakin olkapää kipuihin, jotka poistuivat hierojalla käynnin myötä. :rock:

Niin, että jos ette vielä ole kokeilleet ko. palautumisapua, niin hop hop hierojalle. :lol2:

Säännöllisesti 2-3 vkon välein. Ehdottomasti.

Hierojalla on käyty ja vielä useammin sais käydä kunhan sitä rahaa vaan ilmestyis jostain sinne tilille. Mulla on lapojen alla tosi usein sellaset pienet kovat möykyt... luultavasti lavanloitontaja tai -lähentäjä joka siellä jumittaa (näin ainakin tutun hierojan mukaan). Oon myös huomannu että kun ko. paikat on jumissa, niin tulee myös olkapäät paljon herkemmin kipeiks/ menee hajalle. Tänään pääsee taas illalla murjottavaks... :)

Oon käynyt Niskasen Vellulla Mayor'silla nyt pari kertaa. Ekalla kerralla Vellu hieroi jalat, ja toisella kerralla kädet, olkapäät ja rintalihakset. Kyllähän se hurjasti tuo sitä liikkuvuutta ja täyteläisyyttä lihaksiin.

Kellään tiedossa hyvää ja kohtuuhintaista urheiluhierojaa Turussa? Ei huvittaisi maksaa miltei kolmeakymppiä kerralta, mitä jotku pyytää.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
nothing sanoi:
Tarkoitus on ollut myös tässä kokeilla, eli hyviä ja kohtuuhintaisia hierojia Tampereen suunnalta saa suositella.

Pertti Wolfilla

Käyn kerran kuukaudessa suurinpiirtein. Hierotutan yleensä takareidet, selän ja hartiat. Tunnin olin viimeksi ja maksoi 25 euroa. Jyväskylän Elixialla käyn Haapalahden Anton hierottovana. Kertokaapa muutkin paljonko hierojanne maksaa, saa vähän vertailupohjaa.

Kerran viikossa 2kk ja sitten 1kk offia. Joka toisella kerralla yläkroppa ja toisella jalat. Yleensä menee aikaa about 1h. 20e maksaa kerta minkä mielelläni maksan kun on sen verran ammattitaitoinen kaveri.
Ollut hierojana HIFKin joukkueessa ja A-futismaajoukkueessa.

Sammyt sanoi:
Kerrotko Tomi, paljonko tuo Niskasen Vellu maksaa ? Itse nimittäin käyn ko. Salilla treenailemassa..
39 e/h. Jos joku ei tiedä, Vellu on kilpakehonrakentaja, ja on helvetin ammattitaitoinen hieroja. Sikahyviä juttuja myös Vellulla, joten tunnin kidutussessio kuluu rattoisasti. :D

Timba79 sanoi:
Käyn kerran kuukaudessa suurinpiirtein. Hierotutan yleensä takareidet, selän ja hartiat. Tunnin olin viimeksi ja maksoi 25 euroa. Jyväskylän Elixialla käyn Haapalahden Anton hierottovana. Kertokaapa muutkin paljonko hierojanne maksaa, saa vähän vertailupohjaa.

20 eur / 45 min. Saan alennusta, koska käyn säännöllisesti ja hieroja haluaa "sponssata" mua kisoihin. En tiedä normaalihintoja.

Mulla on tuttu luotto fyssäri joka asuu eri paikkakunnalla, mutta saa aina multa kaikki fyysiset vaivat veks. Viimeks oli sellanen 3kk kestäny sietämätön nikamalukko joka esti hengittämästä ja vihlo rintaan ja sitä luultiin jo sydänlihastulehukseksi kun ei ykskään hieroja saanu auki. Mut tämä mies sai. Kävin ko. tyypillä myös selkähieronnassa muutama viikko taaksepäin, ja aaaaah meinasi taju lähtee kun alkoi veri kiertämään:D
Mulle aika harvinaista herkkua, kun opiskelijana en kieri rahoissani ja ei tätä loistavaa asiantuntijaakaan näe joka päivä. Ite aina myllään omia epäkkäitä asiantuntevasti :rolleyes: , alalla kun olen itekin.

Niin joo ja, mitä kovemmat otteet hierojalla sen parempi. Sais vaikka kävellä tai kontata selän päällä :haart: :eek: :D

Kyllä teki gutaa! :D Nyt liikkuu taas lavat ihan eri tavalla... vaikka ei ihan kaikkia jumeja saatukaan pois.

Pasilassa Urheiluhierojaopistolla hieronta maksaa 20e/h. Opiskelijat hieroo, joten on vähän tuurista kiinni että onko hyvä vai huono hieroja. Eilen oli vahva kaveri hieromassa. Osas hieroa hyvin ja jakso kurittaa riittävän kovalla kädellä :D

Suurinpiirtein neljän viikon välein tulee käytyä ja tämä lysti maksaa tulee maksamaan 45min/20€ ja 1h/€. Ja tarvittaessa saa akupunktiota ja muuta kiinalaiseen lääketieteeseen liittyvää jos sattuu olemaan jotain isompaa vaivaa. Yleensä (lue aina) kyllä joku paikka on tavallista enemmän kipeä niin samaan hintaan vähän pistetään tulineulalla joka kyllä helpottaa kipua.

Ja ei ole kyllä vielä tullut sellaista vaivaa vastaan mihin ei ole pystynyt auttamaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom