Teillä on vaan sairas mielikuvitus. :D
Eikö siinä periaatteessa voisi käydä myös niin, että pallikigurgin tai karmean hirviön sijasta sänkyyn asteleekin - kaunis nainen?
Voi. Nimimerkillä: kokemusta-on.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Teillä on vaan sairas mielikuvitus. :D
Eikö siinä periaatteessa voisi käydä myös niin, että pallikigurgin tai karmean hirviön sijasta sänkyyn asteleekin - kaunis nainen?
Välillä joku on kiskonut peittoa ja välillä on tönitty voimakkaasti ja joskus selittämätöntä pahan läsnäolo tunnetta.
Pari kertaa oon kokenu unihalvauksen. Ensimmäinen kerta oli hyvin selkeä, avasin silmät, mutten pystyny liikkumaan. Kun on näitä foorumin juttuja lueskellut kaiken maailman hirviöistä, niin oon todella iloinen, että nukuin kasvot seinää kohti :D Sain kuitenkin itseni lopulta hereille, kun tarpeeksi suuri paniikki iski.
Pistänyt tämänkin aikanaa väärään paikkaa mutta samanlaista kokemusta :DOlin saada tuossa aamusella paskahalvauksen kun uni ei meinannut riittää, tuli sängyssä pyörittyä sitten hetken aikaa ja jossain vaiheessa sitten vaipu taas unten maille. No unissani raotin silmiä ja huomasin taas olevani omassa sängyssä kunnes jonku käsi koskettaa olkapäätä ja möreä ääni sanoo: "Pitäskö se mennä keittään kahavia?". Siltä istumalta tuntu ku olis päästä varpaisiin tungettu rautaputki, kun ei pystynyt pyörähtämään ja katsomaan kuka perkele siinä vieressä makoilee, niinku olis halvaantunu siihen paikoilleen. Jotain siinä tuli täristyä kun ei pystyny kääntymään. Sulin unessa silmät mukamasten ja seuraavan kerran kun aukasin niin olin taas hereillä.. Ei ole tämä poika noussut sängystä niin nopeasti ylös vähään aikaan.. Meinasin kyllä humauttaa automaattisesti nyrkillä tuohon selän puolelle kun nousin ylös.. Mahtava kun siinä olis ollu joku beibe makoilemas unte mailla aiva rauhassa :D
En tiedä onko kyse unihalvauksesta, mutta tämmönen juttu on jäänyt mieleen lapsuudesta, mikä tapahtu monta kertaa. Eli ikään kuin heräsin siihen, että joku kiskoo sängyn päässä peittoa pois mun päältä ja yritän ite kaikin voimin kiskoa takaisin. Silmiä ei pysty avaamaan ja jonkun ajan päästä se kiskominen loppuu ja saa silmät auki. Eli ikinä en nähnyt kuka tai mikä sitä peittoa repi, koska en saanut silmiä auki, mutta todelliselta se ainakin tuntui.
Hyi vittu toi oli friikkiä. Kello oli herätessä 6.12 joten, ihan muutaman minuutin olin kerinnyt nukkumaan. Toivottavasti nyt ei ihan tavaksi tule moiset.