Oma kokemus oli aika jäätävä, siihen liittyi hallusinaatio. Olin tilanteessa ilmeisesti käytännössä puoliksi hereillä ja puoliksi unessa;
Huoneessa siis ikkuna sänkyä vastapäätä, yö. Ensin näin, kun ikkunan yläreunasta roikkui jalat, ikäänkuin joku roikkuisi yläkerran parvekkeelta. En pystynyt liikkumaan. Seuraavaksi salamannopeasti semmoinen harmaa zombi/hahmo, jolla oli päässä vain muutama valkoinen hiushaituva tuli ikkunan läpi ( en siis nähnyt että ikkuna olisi hajonnut, otus vain tuli maagisesti siitä läpi ) sänkyni viereen ja alkoi pitämään jotain örisevää ääntä, tuijottaen minua. Aloin nousta hitaasti nyrkki ojossa istuma-asentoon. Tuntui kuin jotain voimaa/tuulta vastaan, koska yrittämisestä huolimatta nouseminen onnistui vain erittäin hitaasti enkä saanut kättä liikutettua kuin sentin kerrallaan. Sitten, kun slow motion nyrkkini kosketti vihdoin tämän hahmon naamaa "heräsin" - olin tismalleen samassa asennossa, mutta hahmo oli kadoksissa ja pystyin taas liikkumaan normaalisti.
En pelkää kauhuelokuvia enkä säikähdä kovin montaa muutakaan asiaa, mutta tämän jälkeen kyllä oli vaikea saada unta, koska tilanne oli niin todellisen tuntuinen ja minulla meni muutama minuutti edes käsittää, ettei se sitä ollut. Tämä johtui tuon hallusinaation lisäksi varmaan siitä että heräsin tosiaan samasta asennosta johon halvaus "päättyi" ja koko halvauksen ajan näin huoneeni normaalisti, eli en ollut halvauksen aikana missään muualla niinkuin unissa yleensä. Nuo seikat pistivät siis hetkeksi pakan sekaisin, että tapahtuiko tuo juuri oikeasti vai ei.
Olen silti ylpeä, että ensimmäinen reaktioni seinien läpi tulevia zombeja kohtaan on vetää niitä turpaan. Tuon jälkeen ei ole ollut noita, kerran aiemmin olen saanut unihalvauksen jossa en vain pystynyt herätessäni liikkumaan mihinkään n. 20 sekuntiin.