Mulle lääkäri kirjoittaa aina Imovanea (Zopinoxia) jos oikeesti menee huonosti. Toimii just sen yhden levyllisen (10 tablettia) verran siihen, että nukahtaa. Joskus saanu yli 6h unta putkeen tolla mut kasvaa tolet ihan liian nopeasti ja herää jo parin tunnin unen jälkeen, johtunee siitä et on lyhytvaikutteinen. Kunnon krapulassa oon ottanut kerralla pahimmillaan parin tunnin sisään neljä noita ku ei meinaa potkia ja silti ei nukahtanut. Oon toki oppinut jo kantapään kautta sen, että dokaaminen on pahin virhe mitä voi tästä taudista kärsivä tehdä..
Mitään vahvempia nukahtamislääkkeitä en oo pyytänyt eikä lääkärikään suosittele. Mä jäisin varmasti niihin koukkuun, bentsoista kun tulee ihan miedoistakin mukava olo plus et tän ikäisenä Tenoxin popsiminen ois kyl omaan saappaaseen kusemista.
Mitä tulee noihin aamukoomiin yms ni jos oikeesti et nuku, ni et kyllä huomaa sitä että ootko aamulla vähän turtunut lääkkeen takia ku kaikki aamut menee enemmän tai vähemmän sumussa ja turtuneena. Eikä siis mitään masistelua, se nyt vaan on niin. Multa lääkärit aina ennen kyseli, että oonko masentunut, sitä en kyllä ole.
Mulla on ollut mirtazapinia isommalla ja pienemmällä annoskoolla, mä tykkään et pienempi auttaa enemmän.
Jossain vaiheessa mulla oli käytössä pienellä annoksella Doxal, mut sen käyttö loppu siihen, että se rupes vaikuttaa tasapainoaistiin. Kaaduin yöllä rappusissa parikin kertaa kiitos sen, yhet kännit vetäsin sen "hoitojakson" aikana kun sitä lääkettä söin ni muistoksi jäi vitun ruma kuuden tikin arpi polveen.
Melatoniinista en luovu vaikka aiheuttaisi katkonaisuutta uneen, auttaa kuitenkin niin paljon saavuttamaan sen "uni-tilan".
Somron kuulostaa hyvältä lääkkeeltä jos sitä pystyy käyttämään "yhtäjaksoisesti", ensi kerran kun iskee paskempi jakso ni täytyy pyytää lääkäriltä sitä.
Lisätään tähän nyt vielä se, että viimeisen kuuden kuukauden aikana oon syönyt tasan kymmenen bentsojohdannaista unilääkettä eli paremmin menee. Joskus vuos sit otin joka toinen yö nukahtamislääkkeen. Vastaanotollakaan en oo joutunu käymään kohta kahdeksaan kuukauteen.