ulkomuoto

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
joo oon varmaa yhe vuoden "kunnon" treenii tehny eli sillee et on ollu tavotteita ja oon yrittäny mut tuntuu et ei ulko näköön vaikuta paljoo ollenkaan . painoo on tainu tulla jtn 5-7 kiloo lisää mutta uskon et johtuu osittain myös pituudesta, pituus on 180cm ja paino 65. ikää on 15. ja sanokaa onko paino liian alhanen ainaki musta tuntus et voi olla :/ emt . nii pitäskö siis syyä viel vaa enemmön ja entistä kovempaa treenii vai onko vaa nii et ei tässä iässä voi vielä niin hirveesti ulkomuoto kehittyy . toivottavasti tajusitte :D

Ite painoin 2 viikkoa sitte 86kg... Käytin sillo Mass Blastia,kreatiini,glutamiini,Promix... Nyt ku ei oo Blastii nii Hera80 tilalla. Pitäs yrittää vähän laihduttaa... Mutta niinhän se on että rasva muutetaan lihakseksi että en tiedä, tosin tossa iässä (paras puhuja :hyper: ) kannata vielä niitä miettiä. Ittelläni tullu ihan hyvin lihaksia.

Kuten joku sanoi niin paras massan lisääjä on kova treeni ja kunnon ruoka!

joo oon varmaa yhe vuoden "kunnon" treenii tehny eli sillee et on ollu tavotteita ja oon yrittäny mut tuntuu et ei ulko näköön vaikuta paljoo ollenkaan . painoo on tainu tulla jtn 5-7 kiloo lisää mutta uskon et johtuu osittain myös pituudesta, pituus on 180cm ja paino 65. ikää on 15. ja sanokaa onko paino liian alhanen ainaki musta tuntus et voi olla :/ emt . nii pitäskö siis syyä viel vaa enemmön ja entistä kovempaa treenii vai onko vaa nii et ei tässä iässä voi vielä niin hirveesti ulkomuoto kehittyy . toivottavasti tajusitte :D

No on sun paino aika alhainen kyllä, mutta sun iässäs (saattaa) mennä vielä energiaa ihan pirusti kasvamiseenkin. Syö todellakin vaan enemmän, jos kerta vielä treenaatkin!!! Ja kyllä se ulkomuotokin siitä muuttuu ajan kanssa :thumbs: .

Kunnolla ruokaa, kunnon treeniä ja lepäät niin hyvää tulee, hiljaa, mutta onneksi varmasti. ;)

mul ainakin on ihan hyvin tosta viime kesästä parantunu :P paikat vaik oon vast 17 oon kyll sitä enne käyny salilla mut sillon alotin vast kunnolla :)

On kyllä melko alhainen paino tuohon pituuteen. Kannattaa kattoo, että kalorit on yli kulutuksen ja proteiinia tulee tarpeeksi (kohtuus tietysti kaikessa).

Ja normijätkälle: rasva ei muutu lihakseksi.

re:

se tässä rasittaaki ko yrittää syyä nii paljo ko jaksaa mut sitte paino vaa pysyy tossa nii ******aa kyl ankarasti. sais ees nostettuu siihe 70 mut ei onnistu ei , ja varmaa paljo mahdollisita et menee siihe kasvuunki . parempi ois ollu jäähä v aa lyhyeks . en kehtaa lenkilläkää käydä ettei paino tipu :D. mut kahtoo nyt alan sit syomään aamulla päivällä ja illalla itteni ähkyyn :D

se tässä rasittaaki ko yrittää syyä nii paljo ko jaksaa mut sitte paino vaa pysyy tossa nii ******aa kyl ankarasti. sais ees nostettuu siihe 70 mut ei onnistu ei , ja varmaa paljo mahdollisita et menee siihe kasvuunki . parempi ois ollu jäähä v aa lyhyeks . en kehtaa lenkilläkää käydä ettei paino tipu :D. mut kahtoo nyt alan sit syomään aamulla päivällä ja illalla itteni ähkyyn :D

No et kai syö tyyliin salaattia niin paljon ku jaksaa? :D

Pistäppä parin päivän ruokailut tänne, niin katotaan kuin "paljon" oikeasti syöt :)

edit. Hidas.. :D

Käy ihmeessä lenkillä, ei se paino todellakaan siinä tipu. Voipi vaikka olla että ruokahalukin kasvaa kun vetäset lenkin. Muista että hyvä hapenottokyky kulkee käsi kädessä lihaskasvun kanssa, aerobisesta on bodailuun suuri apu. Tietenkään maratoonari ja boudari eivät voi asua samassa kropassa, mutta kun pitää lenkit lyhyinä ja intensiivisinä niin auttaa kummasti kokonaisuuteen.

Se voi tosiaan olla että jos on kasvupyrähdys päällä niin siihen menee satoja ylimääräisiä kaloreita vuorokaudessa ja hoikkana pysyy. Kyllä silti luulisi painon saavan kasvamaan kun treenaa täysillä ja lihas saa uudenlaista ärsykettä tarpeeksi. Kannattaa tosiaan katsoa myös syödyn ruuan laatua, eikä vain sitä että "tulee täyteen". Itse olin btw 179/66 kun aloitin salilla käynnin, eli melkein tasan samat mitat. 2 vuotta epämääräistä treeniä ja suht huonoa syömistä toi tilanteeseen 180/87.
Ja syödä et voi enempää kuin pystyt. Tärkeintä on että treenit on kovia ja tehdään tunteella. Varsinkin kyykyillä ja vedoilla tulee nopeasti kiloja jalkoihin ja selkään. Tsemppiä treeniin :thumbs:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Et syö tarpeeksi. Opettele syömään sopivia annoksia ja riittävän usein.

Tuossa iässä saa syödä lähes huoletta melkein mitä vaan ja kuinka paljon tahansa, varsinkin jos urheilee aktiivisesti. Kaikki energia kuluu kyllä.

Painoin ite tossa iässä saman verran, mut pituutta oli vielä 4 senttiä enemmän...Sitte aloin vetää ihan kylmästi purkin kermaa päivässä ja syödä muutenkin paremmin...pikku hiljaa alko paino nouseen...siinä seittemänkympin kohdalla lopetin kerman...Se on tosiaan niin et kulutus on tossa iässä ihan hirveetä..kaikki menee, joten syödä pitää hyvin...Mun keino ei ollu se järkevin, joten suosittelen et syöt hyvin ja riittävän usein niin kyllä se paino alkaa ajan kanssa nousemaan. Ei kannata tuhlata rahojaan mihkään massanlisäystuotteisiin vaan syödä kunnon ruokaa, sekä muista reenata kans säännöllisesti ja järkevästi... Ite painan tällä hetkellä 96kg, enkä oo missään läskissä kunnossa.Eli nuoruusvuosista on tullu muutama kilo lisää:D

mä sanon, että jos ei paino nouse, niin esim. rahkatkin 20g öljyä, normaalia mehua, hunajaa ja marjoja sekaan. sitten juomaksi maitoa. kaikkeen saa aina lisää kaloreita, ilman, että tulis enemmän täyteen. Sitten on tietenkin kebab ja nää muut roskaruuat, suosittelen syömään kun vielä voit :D aikuisena näkyy heti seuraavana aamuna mahassa :(

Ite 16 vuotiaana "treenasin" ekat 3kk penkkiäpenkkiäpenkkiä+ojentajataljaa+ylätaljaa :EE söin kovin huonosti ja painoa tuli vaivaiset 3kiloa. kesän pidin taukoa ja syksyllä otin itseäni niskasta kiinni, eli niinkin kova satsaus kuin SYÖDÄ perkeleesti ja treenaa ohjelmalla :D 2-4 lämmintä ateriaa päivässä tuli mätettyä.. en minä silloin mitään proteiinin ja hiilarien suhdetta ajatellu vaan pistin kurkusta alas kaikki mikä sattu etee. Seuraavana keväänä massat oliki jo aivan toista luokkaa. Toki rasvaa oli kertyny hituse, mutta eipä siinä määrin että ois vituttanu ku voimaaki tuli kivasti.

olen nyt toistaiseksi lopettanut punttitreenin, ja teen vain aerobista, niin huomaa ettei niinvaan muutetakaan ruokailutottumuksia, kun pitkän aikaa pakotti itseänsä syömään enemmän ja usein, että paino nousisi, mutta nyt huomaa että pystyy syömään tosi paljon ennen kuin on täynnä ja tulee nopeasti nälkä, kun on tottunut siihen, kauhea himo syödä koko ajan jotain...
yleinen luulo "jos lopettaa treenaamisen lihakset muuttuu läskiksi" varmaan johtuu tästä, perus kynäniskan ruokavalioon ei ole helposti paluuta.
imo kannattaa pitää mielessä jos haluaa pysyä hoikkana (siis helposti ja "luonnostaan" ilman että tarvitsee kiinnittää huomiota erityisemmin syömisiinsä)
eli on varmasti helpompaa totutella syömään paljon ja koko ajan, kuin totutella syömään vähemmän ja harvemmin. jos siis ottaa huomioon ettei bodaus välttämättä kiinnosta koko loppuelämän ajan vaikka olisi miten innostunut jossain vaiheessa.(en todellakaan ole koskaan kuulunut mihinkään uudenvuodenlupaus treenaajiin siis)

Itsellä tullut 22kg lisää painoa sitten treenailun aloittamisen, tosin valtaosa varmana fläsää:rolleyes: Mutta silti vaan tuntuis katsovan peilistä sama kynis:D

Itsellä tullut 22kg lisää painoa sitten treenailun aloittamisen, tosin valtaosa varmana fläsää:rolleyes: Mutta silti vaan tuntuis katsovan peilistä sama kynis:D

Sama ikä, presiis saman verran paino noussut, ja myöskin peilikuva kuulostaa tutulta. :)

Samis. :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom