HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse taas kysyn tässä kohtaa, että jos Ukraina olisi tuollaisen superkyvykkyyden nyt saanut itselleen Kurskin operaation avulla, niin miksi ne sen julkisuuteen vuotaisivat. Vähän sama jos britit olisivat hehkuttaneet muinoin X:ssä että nyt saatiin enigman salaus murrettua. Tästäpä päättelen, että tarkoitus on vain hämmentää rysyä ja saada ne siirtämään joukkoja Kurskin suuntaan ja/tai tulevan vainoharhaisiksi rautateiden käytössä.
Näen että ukrainalla myös kova paine tuottaa erinäistä menestymistä näyttöjä lännelle tuen saamiseksi jatkossa ja nyt pressanvaalien alla tarvii tuota peliä pelata korostuneesti.
 
Terkkuja thaikuista! Oon lomaillut ja sodan seuraaminen ollut vähemmällä jonkun kuukauden nyt. Joko Venäjä valtasi Pokrovskin? Entä joko Kursk on vallattu takaisin?
 
Pieni tilanneraportti myös Pattayalta. Täällä on vitusti ryssiä ja walking streetillä varmaan puolet naisista venäläisiä. Jopa rantakadulla pyörii venäläisiä naisia.

Tein tutkimustyötä ja kävin katsomassa venäläisessä tissibaarissa menoa ja siellä ylipainoiset venäläiset muijat tanssi lavalla ja intialaiset ja arabit kävi kuumana. Älytön huuto ja vihellyskonsertti ja mamasan joutui ojentamaan porukkaa useaan otteeseen, kun porukka kävi käsiksi tanssijoihin. Myöhemmin kuulin, että intialaiset tykkää lihavista naisista ja siksi noin.

Näin miten porukkaa meni koko ajan yhteen tissibaariin ja seurasin niitä uteliaana sisään. No sitten ihmettelin kun sisällä ei näkynyt ketään ja pois lähtiessä siinä portaiden vieressä oli verho ja sen takana oli miestenpuoli. Se oli täynnä intialaisia ja arabeja ja siellä tanssi venäläiset kundit alasti pyörittämässä persettä. Ja tietty arabit ja intialaiset oli innoissaan.

Vaikea kyllä uskoa noita juttuja Venäjän talouden hyvästä tilasta tuota taustaa vasten. Miettikää mikä taloustilanne Suomessa pitäisi olla, että naiset myisi itseään Pattayan rantakadulla.

Muuten tässä samassa condorakennuksessa asuu venäläisiä ja joistain pariskunnista olen nähnyt muijia tissibaareissa ja yksi vkl-ilta huomasin, että venäläiset miehet pelasi keskenään biljardia, kun muijat oli myymässä itseään intialaisille.
 
Back
Ylös Bottom