Jos sä keksit määreitä niin sähän itse petyt niihin.
Juurihan sinä itse teit noin.
On siihen nähden miten ryssät romahtanut 2kuukauden välein ja kaikki kuolleet aikoja sitten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos sä keksit määreitä niin sähän itse petyt niihin.
On siihen nähden miten ryssät romahtanut 2kuukauden välein ja kaikki kuolleet aikoja sitten.
Tehän noita höpötätte kievin facebook kuvien kera.Juurihan sinä itse teit noin.
Et taida itsekään kirjoitella muuta kuin ukrainan propagandaa.@Mike oisko aika laittaa bannit tolle ^ makek. Ei käy ku provoomas tollast paskaa tääl
Et taida itsekään kirjoitella muuta kuin ukrainan propagandaa.
Taitaa olla vain se ongelma että Bidenin vastaehdokas ei todellakaan anna lupaa käyttää aseita laajemmin vaan lopettaa ne täysin ja sanoo että ukraina suostuu kaikkiin venäjän vaateisiin ja sota loppuu siihen
Ottaispa Venäjä suomen heti ukrainan jälkeen.
Tuo on selvästi sinun omia fantasioitasi. Varmasti venäläiset ottavat sinut kun valtaavat suomen. Ole huoleti, vuorosi koittaa vielä.Matkusta ryssälään ja mene jonku kulman taakse nelinkontin niin varmasti joku ryssä sinut ottaa.. Onhan niillä kaikilla miespuolisilla armeijan käyneillä ihan koulutus siihen.
Toivottavasti ammuksia ja ohjuksia on sitten niin paljon että hyöty haittaa isompi. Mikäli ammuttavaa ei paljoa ole niin kannattaako räiskiä rajan yli.
nyt se on 2. paras armeija Ukrainassa.Entäs siihen nähtynä, että Venäjän armeijan piti olla 2. paras armeija maailmassa ja
Tehän noita höpötätte kievin facebook kuvien kera.
x.com
x.com
Nyt tuossa höökissä Harkovan lähellä Ukrainan todennetut kalustotappiot olleet isompia kuin ryssällä. Ryssä taitaakin siellä käyttää suhteellisen vähän kalustoa ja joukkoja.
Härkkimistä tuo on eikä mikään oikea yritys edetä pitkälle.
Sweden was asked by partners to wait with possible plans on sending Gripen fighter jets to Ukraine, as the focus is now on providing Kyiv with F-16 aircraft, Swedish Defense Minister Pal Jonson told the TT news agency on May 28.