HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!


Arilta taas täyttä asiaa:

"Luin tänä aamuna jälleen vakiintuneeseen tapaan Helsingin Sanomien paperilehteä. Kaksi eri toteamusta kahdella eri sivulla kiinnitti huomioni. Nuo toteamukset löytyvät myös Helsingin Sanomien verkkolehden jutuista.

Kyllä tilanne [Ukrainassa] on niin hyvin hallinnassa kuin tässä vaiheessa voi olla.” (HS 12.4.2024, HS:n pääkirjoitus paperilehdessä 13.4.2024 sivulla A 4).

Nuo sanat ovat presidentti Alexander Stubbin sanoja Helsingin Sanomien tuoreessa haastattelussa, jossa hän kertoi uskovansa, ettei Ukraina ole välittömässä vaarassa ammuspulasta huolimatta.

Niin hyvin hallinnassa kuin tässä vaiheessa voi olla” on paljon sanottu. Asiat olisivat siis niin hyvin, etteivät juuri nyt voisi paremmin olla.

Jos emme jatka Ukrainan tukemista, Ukrainalta loppuvat lyhyessä ajassa sekä tykistöammukset että ilmatorjunnan ampumatarvikkeet. Olen palvellut Yhdysvaltain asevoimissa yli 37 vuoden ajan ja kokemukseni perusteella voin sanoa, että se osapuoli häviää, joka ei voi ampua takaisin.” (HS 12.4.2024, HS:n juttu paperilehdessä 13.4.2024 sivulla A 26).

Nuo sanat ovat puolestaan Naton Euroopan joukkojen komentaja, kenraali Christopher G. Cavolin. Naton Euroopan joukkojen komentaja kuvaili tilannetta Ukrainassa äärimmäisen vakavaksi.

Cavolin mukaan siis myös ilmatorjunnan ampumatarvikkeet olisivat loppumassa.

Stubbin ja Cavolin sanat ja näkemykset ovat täysin vastakkaiset.

Kumpaa uskon enemmän?

On selvää, että uskon enemmän yhdysvaltalaiseen sotilaaseen kuin suomalaiseen poliitikkoon."
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Arilta taas täyttä asiaa:

"Luin tänä aamuna jälleen vakiintuneeseen tapaan Helsingin Sanomien paperilehteä. Kaksi eri toteamusta kahdella eri sivulla kiinnitti huomioni. Nuo toteamukset löytyvät myös Helsingin Sanomien verkkolehden jutuista.

Kyllä tilanne [Ukrainassa] on niin hyvin hallinnassa kuin tässä vaiheessa voi olla.” (HS 12.4.2024, HS:n pääkirjoitus paperilehdessä 13.4.2024 sivulla A 4).

Nuo sanat ovat presidentti Alexander Stubbin sanoja Helsingin Sanomien tuoreessa haastattelussa, jossa hän kertoi uskovansa, ettei Ukraina ole välittömässä vaarassa ammuspulasta huolimatta.

Niin hyvin hallinnassa kuin tässä vaiheessa voi olla” on paljon sanottu. Asiat olisivat siis niin hyvin, etteivät juuri nyt voisi paremmin olla.

Jos emme jatka Ukrainan tukemista, Ukrainalta loppuvat lyhyessä ajassa sekä tykistöammukset että ilmatorjunnan ampumatarvikkeet. Olen palvellut Yhdysvaltain asevoimissa yli 37 vuoden ajan ja kokemukseni perusteella voin sanoa, että se osapuoli häviää, joka ei voi ampua takaisin.” (HS 12.4.2024, HS:n juttu paperilehdessä 13.4.2024 sivulla A 26).

Nuo sanat ovat puolestaan Naton Euroopan joukkojen komentaja, kenraali Christopher G. Cavolin. Naton Euroopan joukkojen komentaja kuvaili tilannetta Ukrainassa äärimmäisen vakavaksi.

Cavolin mukaan siis myös ilmatorjunnan ampumatarvikkeet olisivat loppumassa.

Stubbin ja Cavolin sanat ja näkemykset ovat täysin vastakkaiset.

Kumpaa uskon enemmän?

On selvää, että uskon enemmän yhdysvaltalaiseen sotilaaseen kuin suomalaiseen poliitikkoon."
"Niin hyvin hallinnassa kuin tässä vaiheessa voi olla"

Tuohan on ovela poliitikon lausahdus. Tuo voi tarkoittaa että ukrainalla menee erittäin hyvin ja ammuksia on TAI menee niin hyvin kuin tässä mollivoittoisessa tilanteessa voikaan mennä eli juuri ja juuri...

Kuminaama stubb tietää kyllä tilanteen, mutta kaksinaamainen käärme antaa noita minkä voi sitten muotoilla miten halutaan nyt ja tulevassa koska ei tarkoita yhtään mitään.
 

"Kremlin kenraalit laskivat, että Kiova kaapattaisiin päivissä."
Mitkä kenraalit ja milloin sekä missä ilmoittaneet näin?
Mähän voisin kirjoittaa tuohon kanssa että zelensky laski sodan kestävän puoli päivää ja tankkikiila painaisi ryssää uralilla asti.

Yhtä kova lähde
 
Mitkä kenraalit ja milloin sekä missä ilmoittaneet näin?
Mähän voisin kirjoittaa tuohon kanssa että zelensky laski sodan kestävän puoli päivää ja tankkikiila painaisi ryssää uralilla asti.

Yhtä kova lähde
Itse veikkasin Kievin kaatuvan noin viikossa. Mutta sinähän tiesit, että ryzzillä ei vaan riitä ja erikoisoperaatio muuttuu sodaksi jossain vaiheessa. Transneutraalit olivat jälleen oikeassa.
 
Itse veikkasin Kievin kaatuvan noin viikossa. Mutta sinähän tiesit, että ryzzillä ei vaan riitä ja erikoisoperaatio muuttuu sodaksi jossain vaiheessa. Transneutraalit olivat jälleen oikeassa.
Älä viiti kiusaa Roopelia tollee. Nyt se joutuu joko päättämään että venäjä on heikko, tai että itse ei tiedä mitä sodassa tulee tapahtumaan. Jutelkaa mieluummun siitä miten hullu Zelensky on 😄
 
Älä viiti kiusaa Roopelia tollee. Nyt se joutuu joko päättämään että venäjä on heikko, tai että itse ei tiedä mitä sodassa tulee tapahtumaan. Jutelkaa mieluummun siitä miten hullu Zelensky on 😄
Ei kellään enään hetkauta ryssien sota.. Sopivasti ramadanin jälkeen alkoi paukkua, mihin lännen katseet nyt kohdistuvat. 😟
 
Älä viiti kiusaa Roopelia tollee. Nyt se joutuu joko päättämään että venäjä on heikko, tai että itse ei tiedä mitä sodassa tulee tapahtumaan. Jutelkaa mieluummun siitä miten hullu Zelensky on 😄
"Jutelkaa mieluummun siitä miten hullu Zelensky on"

Tuskin tarvitsee edes jutella
1713082527355.png




View: https://www.youtube.com/shorts/UkmI1BHAr8I
 
Venäjän narratiivia? Ja silti sitä täälläkin esitetään koko ajan. Onko meidät siis vain harhautettu luulemaan, että vähemmistökansojen teurastus ei putinia hetkauta ja että miehiä löytyy satoja tuhansia? Minä uskon, että molemmat ovat totta. Olenpa sitten aivopesty Venäjän narratiivilla.

Totta kai se on jossittelua. Siinä vaiheessa kun ei tehdä minkäänlaisia arvioita mahdollisista skenaarioista on homma hävitty. Kartalta et voi nähdä tulevaa.

OT on mennyt aika hankalaksi (=hitaaksi) tänne kirjoittaminen. Välillä sivu "tilttaa" jonka jälkeen voi taas naputella jonkin aikaa, muutaman sanan suht ok

Ei se hetkauta Putinia, mutta kyllä nuo isot tappiot silti merkitsee. Vähän kuin että sinua ei hetkauttaisi rahan tuhlaaminen. Kyllä sillä on silti seurauksia ja rahat loppuu sitten kesken joskus. Isot tappiot on samalla tavalla ihan oikeasti huono juttu Venäjälle, vaikka propagandassa yritetään muuta selittää.

Totta kai voi jossitella, mutta kannattaa nähdä se ero jossittelun ja oikeiden tapahtumien välillä. Venäjä tykittää hurjasti propagandaa ja siihen alkaa helposti uskoa, jos ei muistuta mikä on se oikea tilanne rintamalla esim. kartoista.
 
Älä viiti kiusaa Roopelia tollee. Nyt se joutuu joko päättämään että venäjä on heikko, tai että itse ei tiedä mitä sodassa tulee tapahtumaan. Jutelkaa mieluummun siitä miten hullu Zelensky on 😄
Varmasti sivuuttaa koko jutun. Pojan aivot lyö erroria eikä oikeen edes varmaan tajua mistä on kyse.
 
Postaat oikeasti Scott Ritteriä tänne? Tuo on Johan Bäckmanin tasoinen ryssäbotti :ROFLMAO:
+tuomittu pedofiili! 2011 sai kakkua ja lusi 2,5vuotta.
PHILADELPHIA (Reuters) - A Pennsylvania jury on Thursday found former high-ranking United Nations official Scott Ritter guilty in an Internet underage sex sting. Prosecutors accused Ritter, 49, of Delmar, New York, a suburb of Albany, of engaging in a lurid web chat with a person portrayed as a 15-year-old girl.
 
Toivottavasti et emotionaalisesti lataudu, kun ryssät tappaa antautuneita ukrainalaisia.
Miten ryssien ukrainalaisiin kohdistama tappaminen olisi verrattavissa ukrainalaisten ryssiin kohdistama tappaminen?
Mä nyt en itse pidä yhtään noista jälkimmäisistäkään, mutta nuo ovat täysin eri asia.
 
Back
Ylös Bottom