HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä se kuuluu ihan siihen tunnusteluvaiheeseen että annetaan ymmärtää viholliselle että kyseessä on oikea hyökkäys jotta vihollisen reservejä saadaan liikkeeseen, ja siihen kuuluu olennaisesti että tappioitakin tulee. Ei nämä ole mitään tiedustelupartioita vaan juuri sitä vihollisen reagoimisen tunnustelua, kyllä Ukraina varmasti saa tarpeeksi tiedustelutietoa muualta ettei tarvitse sitä varten lähteä rintaman yli ajelemaan pataljoonan kokoisilla osastoilla. Mutta tässä nyt tulee taas esille että kenen ymmärrys asiasta on peräisin elokuvista tai videopeleistä, enkä jaksa alkaa keskustelemaan sinun kaltaisen trollin kanssa enempää koska kyllähän me molemmat tiedetään että mitä sinä täällä olet tekemässä.

Ja ignorea minä en käytä siksi että haluaisin pysyä jossain kuplassa, vaan siksi että haluan pitää sinut omassasi.

En suosittele käyttämään enempää aikaasi, kyseessä on parikymppinen venäläinen mies, joka varmaankin on ensimmäisessä työpaikassaan, disinformaation ammattilaisena.
 
Miksi tuleva hyökkäys rassaa enempi sinun hermoja kuin minun? Hyökkäävät kun hetki on oikea. Edelleen olen sitä mieltä että mitään isompaa ei nähdä ennen F-16. Pehmittävät ryssää sitä ennen.

Tämä kertoo vain siitä, että minua ei ole vallannut täysin hurmioitunut sotakiima, sen takia minä olen selvästi enemmän huolissani siitä miten valtavan paljon on menetetty ihmishenkiä ja täysin turhaan! Ja kuinka paljon niitä pitää vielä menettää, ennen kuin peli vihelletään poikki, ja vastaus ei ole että: "sitten kun ryssät lähtee" he eivät enää lähde sieltä minnekään. Muutama kourallinen tankkeja ja hävittäjiä ei tule muuttamaan kokonaistilannetta yhtään mihinkään.
 
Tämä kertoo vain siitä, että minua ei ole vallannut täysin hurmioitunut sotakiima, sen takia minä olen selvästi enemmän huolissani siitä miten valtavan paljon on menetetty ihmishenkiä ja täysin turhaan! Ja kuinka paljon niitä pitää vielä menettää, ennen kuin peli vihelletään poikki, ja vastaus ei ole että: "sitten kun ryssät lähtee" he eivät enää lähde sieltä minnekään. Muutama kourallinen tankkeja ja hävittäjiä ei tule muuttamaan kokonaistilannetta yhtään mihinkään.
"Muutama kourallinen tankkeja ja hävittäjiä ei tule muuttamaan kokonaistilannetta yhtään mihinkään."

Ei. Tuo on musta-aukko valtioiden rahalle minne syöstään sitä taas ilman mitään kyselyjä eikä mitään muuta mieltä saa olla koko asiasta tai on tiedevastai... eiku siis ryssä. Tällä hetkellä.
 
Tämä kertoo vain siitä, että minua ei ole vallannut täysin hurmioitunut sotakiima, sen takia minä olen selvästi enemmän huolissani siitä miten valtavan paljon on menetetty ihmishenkiä ja täysin turhaan! Ja kuinka paljon niitä pitää vielä menettää, ennen kuin peli vihelletään poikki, ja vastaus ei ole että: "sitten kun ryssät lähtee" he eivät enää lähde sieltä minnekään. Muutama kourallinen tankkeja ja hävittäjiä ei tule muuttamaan kokonaistilannetta yhtään mihinkään.

Sä olet kannattanut putinia koko ajan niin elä viiti esittää että ihmishenget merkkais mitään. Ryssä on yksin syyllinen koko sotaan. Ukrainan kansa ei halua luovuttaa niin miksi niitä pitäisi siihen painostaa? Jos olisit huolissasi ihmisistä niin ajaisit mielummin Ukrainan etua ja että sinne saataisiin enempi aseita. Mitä enempi ryssiä kuolee, sitä enempi ihmisiä pelastuu. Olet kuitenkin päättänyt olla terroristi ryssien puolella ja levittää niiden propagandaa.
 
Sä olet kannattanut putinia koko ajan niin elä viiti esittää että ihmishenget merkkais mitään. Ryssä on yksin syyllinen koko sotaan. Ukrainan kansa ei halua luovuttaa niin miksi niitä pitäisi siihen painostaa? Jos olisit huolissasi ihmisistä niin ajaisit mielummin Ukrainan etua ja että sinne saataisiin enempi aseita. Mitä enempi ryssiä kuolee, sitä enempi ihmisiä pelastuu. Olet kuitenkin päättänyt olla terroristi ryssien puolella ja levittää niiden propagandaa.
"Ukrainan etua ja että sinne saataisiin enempi aseita. Mitä enempi ryssiä kuolee, sitä enempi ihmisiä pelastuu."

Sä tapat samalla myös ukrainalaisia tässä olettamassa. Olisi aika lähteä juurisyihin miksi tässä tilanteessa edes ollaan eikä juurisyy ole mielipuoli joka silittää valkoista kissaa omassa ulostekasassa syöden kaalipaskaa.
Ei meinaan häviä ongelma sille että viskot vähän bensaa tuonne liekkiin tasaisin väliajoin.
 
Sä olet kannattanut putinia koko ajan niin elä viiti esittää että ihmishenget merkkais mitään. Ryssä on yksin syyllinen koko sotaan. Ukrainan kansa ei halua luovuttaa niin miksi niitä pitäisi siihen painostaa? Jos olisit huolissasi ihmisistä niin ajaisit mielummin Ukrainan etua ja että sinne saataisiin enempi aseita. Mitä enempi ryssiä kuolee, sitä enempi ihmisiä pelastuu. Olet kuitenkin päättänyt olla terroristi ryssien puolella ja levittää niiden propagandaa.

Olet kyllä surullisen hieno esimerkki siitä, mitä propaganda saa aikaan.Tulee vielä aika, kun joudut miettimään ja tarkistamaan näkemyksiäsi.

352374053_223117937244829_6741399352555365573_n.jpg
 
Viimeksi muokattu:
En suosittele käyttämään enempää aikaasi, kyseessä on parikymppinen venäläinen mies, joka varmaankin on ensimmäisessä työpaikassaan, disinformaation ammattilaisena.
Varttiryssä. Voisi taas ilmeisesti laittaa näytille sanasta sanaan tarkat "lipsahdukset" kun on ryssyys tullut kirjallisessa ulosannissa läpi :ROFLMAO:
Sä olet kannattanut putinia koko ajan niin elä viiti esittää että ihmishenget merkkais mitään. Ryssä on yksin syyllinen koko sotaan. Ukrainan kansa ei halua luovuttaa niin miksi niitä pitäisi siihen painostaa? Jos olisit huolissasi ihmisistä niin ajaisit mielummin Ukrainan etua ja että sinne saataisiin enempi aseita. Mitä enempi ryssiä kuolee, sitä enempi ihmisiä pelastuu. Olet kuitenkin päättänyt olla terroristi ryssien puolella ja levittää niiden propagandaa.
Syytä aina toista siitä mitä teet itse. Kun ymmärtää näiden neljän nimimerkin olevan valtiolla töissä, niin maailma avautuu.
Päättelit ihan oikein. Minulle maksetaan tänne kirjoittelusta. Naton hybridikeskus maksaa siitä, että puolustan Ukrainaa netissä. Sotaa käydään rintaman lisäksi myös netissä.
 
Tämä kertoo vain siitä, että minua ei ole vallannut täysin hurmioitunut sotakiima, sen takia minä olen selvästi enemmän huolissani siitä miten valtavan paljon on menetetty ihmishenkiä ja täysin turhaan! Ja kuinka paljon niitä pitää vielä menettää, ennen kuin peli vihelletään poikki, ja vastaus ei ole että: "sitten kun ryssät lähtee" he eivät enää lähde sieltä minnekään. Muutama kourallinen tankkeja ja hävittäjiä ei tule muuttamaan kokonaistilannetta yhtään mihinkään.

Muistutus faktoista. Ne ryssät on jo aika hyvin ajettu pois Ukrainasta.

922ec6b489e4abfa.jpg
 


Prigozhin on tullut järkiinsä ja myöntää nyt ryssien häviävän sodan.

Wagnerin johtaja uskoo Venäjän tappioon

Prigožin ennustaa Venäjän menettävän tulevaisuudessa omaa maaperäänsä.

Päättäjien on maksettava virheistään ja Venäjän armeijan häpäisemisestä. Tämä tapahtuu Prigožinin mukaan kahden kuukauden kuluttua.

Ei hyvältä näytä Venäjän kannalta.
 
Syytä aina toista siitä mitä teet itse. Kun ymmärtää näiden neljän nimimerkin olevan valtiolla töissä, niin maailma avautuu.
Kun katsoo sinun viestihistorian, niin sovit loistavasti ryssä-fanbasen riviin varttiryssän, makhakin ja muiden vähälahjaisten joukkoon 👍

Ps. Olen ollut monesti valtiolla töissä. Mitä se sinulle sitten kertookin
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom