- Ikä
- 44
Nyt ois hakusessa uudet uimalasit ja vinkkejä kaivattaisiin. Eli minkälaisia (ja mistä) raati suosittelee ihan vaan kuntouimarille, joka on kyllästynyt paskoihin speedoihinsa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli jos haluat erittäin hyvä lasit, osta nämä http://www.tyr.com/shop/socket-rocketstm-p-180-c-68_70_71.html
Saat uimahalleista uimakisojen aikana ja joistakin hyvin varustelluista urheilukaupoista
Itse käytin aikaisemmin noita ns. Sweduja, eli koottavia kovia laseja joissa ei ole minkäänlasita tiivistettä. Pidin niitä ainoina oikeina vaihtoehtoina, mutta kun löysin TYR:n samantyyliset lasit joissa on aivan pieni silikooni reunus jouduin pyörtämään puheeni.
Eli jos haluat erittäin hyvä lasit, osta nämä http://www.tyr.com/shop/socket-rocketstm-p-180-c-68_70_71.html
Saat uimahalleista uimakisojen aikana ja joistakin hyvin varustelluista urheilukaupoista
Kiitoksia vain vinkistä, tilasin tuollaiset ja kävin tänään testaamassa niitä. Ensivaikutelma varsin positiivinen!
Itsekkin olen uinnista hiljattain innostunut ja alkanut käymään nyt kerran viikossa uimasssa. Sitä asiaa en ole vain vielä hahmottanut kuinka pitkä kannattaa tämän yhden uimaharjotteen olla. Uiskenteleko vain omaan tahtiin tietyn aikaa, vaiko vetelen tietyn matkan aina täyteen? Uintini on koostunut lähinnä rintauinnista ja kroolista. Eli vähän kokeneemmat jos voisivat kertoa mikä olisi se sellainen optimi harjoitus harrastelijalle? Taustana vielä niin 4xviikossa on sali ja 2xviikossa juoksua, eli uinti vain ihan monipuolisuudensa vuoksi mukana.
Hankin tuossa salikortin pari viikkoa sitten ja samalla kortilla saan myös käydä uimassa. Totta kai tuommoinen mahdollisuus pitää käyttää hyväksi ja ensi viikolla ajattelin mennä ensimmäisen kerran kokeilemaan uintia. Pisin yhteen putkeen uitu matka taitaa olla intin 200m uintitesti ja sekin teki yllättävän tiukkaa :( Tekniikka on siis aivan hanurista, mutta siihen sen korjaamiseen sainkin jo vinkkejä tästä ketjusta. Yhteen asiaan toivoisin vielä vastausta. Elikäs. Kun joskus olen mökillä järvessä pulikoinut ja yrittänyt uida kroolia, niin happea haukatessa korviin lirahtaa 110% todennäköisyydellä vettä ja se ei tunnu kivalta (voisi olla myös yksi syy siihen, miksi useimmat ui pää pinnalla). Onko tuohon jotain vinkkiä? Korvatulpat? :D
Olettaisin että uit pääpystyssä, käyttäen sitä välillä veden alla. Näin onnistut saamaan aina vettä korvaan, ja pään noustessa vedenpinnan yläpuolelle jää vesi korvaan.Elikäs. Kun joskus olen mökillä järvessä pulikoinut ja yrittänyt uida kroolia, niin happea haukatessa korviin lirahtaa 110% todennäköisyydellä vettä ja se ei tunnu kivalta (voisi olla myös yksi syy siihen, miksi useimmat ui pää pinnalla). Onko tuohon jotain vinkkiä? Korvatulpat? :D
Elikäs. Kun joskus olen mökillä järvessä pulikoinut ja yrittänyt uida kroolia, niin happea haukatessa korviin lirahtaa 110% todennäköisyydellä vettä ja se ei tunnu kivalta (voisi olla myös yksi syy siihen, miksi useimmat ui pää pinnalla). Onko tuohon jotain vinkkiä? Korvatulpat? :D