Täällä on useampikin rasisti joka puolustelee Khabibia sillä, että tuollainen dagestanilainen muslimi alkuasukas ei pystyisi samalla tavalla käsittelemään ennen matsia tapahtunutta suunsoittoa, kuin mitä viisaat länsimaalaiset. Tässä kuitenkin unohdetaan se, että Khabib on asunut jenkeissä treenaamassa jo jotain 7 vuotta ja otellut UFC:ssä yli 10 kertaa. Kyllä Khabib tietää täysin mikä on hyväksyttyä länsimaissa ja mikä ei. Tässä on kyse ainoastaan siitä, että Khabib kuvittelee olevansa niin iso nimi, että hänen ei tarvitse noudattaa samoja sääntöjä kuin muut. Tuo miten Khabibin kaverit ylpeilee tuolla Conorin kimppuun käymisellä ja miten Khabib vaatii että heitä ei heitä pois UFC:stä on vain ihan jatkoa tuolle. Khabib ajattelee, että UFC taipuu aina, kun on rahanteko kyseessä. Conorin kohdalla tuon nähtiin olevan totta, mutta toivon, että nyt UFC pistää tälle stopin.
Olen seurannut vapaaottelua ja UFC-tapahtumia vuodesta 2005 asti ja ensimmäistä kertaa olen alkanut miettimään vakavissani seuraamisen lopettamista. Olen katsonut aina kaikki tapahtumat, ollut katsomassa useaa tapahtumaa paikan päällä ja ostanut fight passia ja viaplayta. UFC on tietty aina ollut viihdettä, mutta urheilulliset arvot ja reilu peli ovat olleet mukana kuitenkin. Nyt kuitenkin se reilu peli on katoamassa UFC:stä ja tuo jotenkin vie sen mielenkiinnon pois seuraamisesta. En yksinkertaisesti halua katsoa ja tukea rahallisesti tapahtumia joissa on okei nuo Conorin, Colbyn ja Khabibin touhut. Toivottavasti en ole ainut joka ajattelee näin ja UFC joskus huomaisi, että rahaa voisi tehdä toisellakin tapaa.
Olen seurannut vapaaottelua ja UFC-tapahtumia vuodesta 2005 asti ja ensimmäistä kertaa olen alkanut miettimään vakavissani seuraamisen lopettamista. Olen katsonut aina kaikki tapahtumat, ollut katsomassa useaa tapahtumaa paikan päällä ja ostanut fight passia ja viaplayta. UFC on tietty aina ollut viihdettä, mutta urheilulliset arvot ja reilu peli ovat olleet mukana kuitenkin. Nyt kuitenkin se reilu peli on katoamassa UFC:stä ja tuo jotenkin vie sen mielenkiinnon pois seuraamisesta. En yksinkertaisesti halua katsoa ja tukea rahallisesti tapahtumia joissa on okei nuo Conorin, Colbyn ja Khabibin touhut. Toivottavasti en ole ainut joka ajattelee näin ja UFC joskus huomaisi, että rahaa voisi tehdä toisellakin tapaa.