Tän hetken kiinnostavin aihe ei ole ottelun lopputulos vaan joukkotappelu jonka khabin aloitti, koska hänen jumalaansa loukattiin.. Pahin mahdollinen lopputulos on, että khabib&co ei saa enää viisumeja amerikkaan ja/tai urheilukomissio päättää ettei herroja enää lisensoida amerikassa ja khabib menettää ottelupalkkion(2 miljoonaa).
Todellisuus lienee, että khabib on niin iso stara, että hänen uhkavaatimus menee läpi ufc:lle(ufc ei leikkaa khabibin kavereita vaikka dana niin uhkasi) ja lopputulutoksena on muutaman sadan tuhannen sakko ja 6kk ottelukieltoa.
Vuoden sisään on khabib vs conor2 ja se rikkoo kaikki mma ennätykset. Kaikki tämä materiaali kierrätetään mainoksiin ihan kuten conorin bussitapaus.
Näin se tulee menemään et UFC:llä ei tule sen koommin sanktioita Khabibille joka on mun mielestä hyvä asia. Olkoon ottelun lopusta kuka tahansa mitä mieltä tahansa niin voittajasta tuskin oli epäselvää. En mä tiedä niin vitunmoista sekoilua koko ilta mutta minusta ainakin tuli suuri Khabib fani. Vituttaa itteäkin toi turha leukojen loksuttamienen olkoon bisnestä tai ei mutta kyllä vastustajaa pitää kunnioittaa oli tilanne mikä tahansa. En vaan ymmärrä tollasta perkeleen pelleilyä. Vittu jos mulle tulee joku urpo sanoon et sä oot paska jätkä koska sun usko niin takaan ettei lähe siitä ihan ilman mitään sankitoita.