UFC 229: Khabib vs. McGregor (La 6.10.2018 Las Vegas)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Kumpi voittaa MMA:n "kovimman" matsin EVER?

• Total voters
    195
  • Poll closed .
Tuossa on ainakin mun silmaan purettu mukavasti auki miten conor olisi voinut parjata paremmin khabibia vastaan. Jos ton videon juttuja ottaa tosissaan niin se nostaa fergusonin osakkeita. ts. miten kayttaa bjj:ta khabibin painia vastaan ja ehka saada khabib vahan ulos sielta kovimmalta vahvuusalueelta.

View: https://www.youtube.com/watch?v=1ylhPyCcghk

Varmaan olis apua yritellä kaikkea tollasta maasta, ainakin sais aikaa kulumaan vaikkei onnistuisi.

Mut edelleen Conorin kardinaalimunaus oli yrittää polvea päähän kun ottelua kulunut 15 sekuntia. Itsekin uskoin tuon olevan niitä Conorin mahiksia ottelussa, mutta 15 sekunnin kohdalla ottelua haloo ei pakene alasvientiä vaan jää kontraamaan sitä ja sitten kävi miten kävi.
Kyl kaiken kulmakivi oli ja on edelleen et alasviennit puolustetaan pois ja liike on siinä no1 asia ja nyt Conor näki otsikot silmissään ja teki väärän ratkaisun jätti itsensä tarjolle Khabibin tarttua kiinni.

Ferguson on moneen kertaan ansainnut pääsyn tittelimatsiin, se olis mukava nähdä seuraavaksi. En tiedä pitäisinkö khabibia edes suosikkina siinä matsissa. Fergusonia tuskin lopetetaan ja sen kunto on dynamiittia, 4. Ja 5. erä voi olla pahoja rasteja khabibille siinä matsissa.

Samaa mieltä, Ferguson on ansainnut matsin tittelistä seuraavaksi.

Oon kyllä eri mieltä Fergusonin mahdollisuuksista. Sen tyyli on liian löysä ja ottaa liikaa riskejä. Ferguson on usein ollut vaarallisissa positioissa huonompienki painijoiden kanssa. Lisäksi Fergusonilla ei oo kunnon one punch KO voimaa. Cardiota sillä kyllä on, mutta miten kestää cardio kun ei pääse ite määräämään tempoa.

Vähän off-topic, mutta tämä Chechenia on melko mielenkiintoinen paikka. Itse tiehtööri Ramzan Karydov vähän saman tyyppinen persoona kun Kim jong-ung, mutta lisänä olisi löyty kunnolla testoa perseeseen. Kaverilla on instgramissa pari miljoonaa seuraajaa treeni ja eläin videoilla. Juhlapäivä vedetään treeni verkkareissa ja hupparissa. Voi olla melkosen mielenkiintonen paikka asua ja kasvatuskin varmasti poikkeaa keskiverto länsimaalaisesta tavasta.

Vähän off-topic, mutta tämä Chechenia on melko mielenkiintoinen paikka. Itse tiehtööri Ramzan Karydov vähän saman tyyppinen persoona kun Kim jong-ung, mutta lisänä olisi löyty kunnolla testoa perseeseen. Kaverilla on instgramissa pari miljoonaa seuraajaa treeni ja eläin videoilla. Juhlapäivä vedetään treeni verkkareissa ja hupparissa. Voi olla melkosen mielenkiintonen paikka asua ja kasvatuskin varmasti poikkeaa keskiverto länsimaalaisesta tavasta.

Paras mahdollinen johtaja tolle kansalle.

Samaa mieltä, Ferguson on ansainnut matsin tittelistä seuraavaksi.

Oon kyllä eri mieltä Fergusonin mahdollisuuksista. Sen tyyli on liian löysä ja ottaa liikaa riskejä. Ferguson on usein ollut vaarallisissa positioissa huonompienki painijoiden kanssa. Lisäksi Fergusonilla ei oo kunnon one punch KO voimaa. Cardiota sillä kyllä on, mutta miten kestää cardio kun ei pääse ite määräämään tempoa.

Mun mielestä noi Tonyn ongelmat juontaa sieltä ettei reaktiot vaan ole ihan top elite leveliä.

KO-voiman puutetta voi kompensoida kyynärpäillä.

Master of disaster kuitenkin ja Khabibia vastaan mikään ei ole niin varmaa kuin disaster, että mielenkintoista nähdä miten Tony meinaa selviytyä.

Mua eniten kiinnostaa khabib vs. fergusonissa mitä tapahtuu maassa. Ensimmäinen maahanvienti ja pystyykö khabib kontrolloimaan vai löytyykö SnapJitsulla uhkauksia, joilla vois lukottaa/kuristaa khabibin? Pystyssä mun on hankala sanoa kumpi vie. Tonyllä on hienoja tekniikoita, toisaalta khabib luottaa toimiviin perusjuttuihin, jotka ns. toimii etenkin kun on alasviennin uhka ilmassa.

Pettis kyllä kolautteli hyviä osumia fergusoniin. Toisaalta ferguson näytti toipuvan niistä todella hyvin. Mun mielestä oli isonluokan ihme, että tony edes sen loukkaantumisen jälkeen palasi koskaan ottelemaan tuolla tasolla saati sitten, että leikkauksesta on vain about 6kk.

Viimeksi muokattu:
Paras mahdollinen johtaja tolle kansalle.

Vaikeeta kuvitella että Pekka Haavisto menisi tuolla toiselle kierrokselle vaaleissa, jos siellä äänestettäisiin "johtajasta".

Ps. Khabib vastannut 50centille 2m$ tarjouksesta. "Send me location..." ja 50 cent kutsunut Khabibin New Yorkkiin jutuille. Johan olisi kun Khabib ottaisi seuraavan matsin Bellatorissa Dillion Dannista vastaan.

Viimeksi muokattu:
Master of disaster kuitenkin ja Khabibia vastaan mikään ei ole niin varmaa kuin disaster, että mielenkintoista nähdä miten Tony meinaa selviytyä.

Olishan se tosiaan mahtava nähdä miten 10th planet jujitsun opit rubber guardeineen pärjää Khabibin gnp:lle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vaikeeta kuvitella että Pekka Haavisto menisi tuolla toiselle kierrokselle vaaleissa, jos siellä äänestettäisiin "johtajasta".

Ps. Khabib vastannut 50centille 2m$ tarjouksesta. "Send me location..." ja 50 cent kutsunut Khabibin New Yorkkiin jutuille. Johan olisi kun Khabib ottaisi seuraavan matsin Bellatorissa Dillion Dannista vastaan.

Vaikka Khabib sanoo että ei enää ottele jos tiimikaveri saa kenkää UFC:stä niin vaikea kuvitella että UFC päästäisi Khabibin ottelemaan minnekkään muualle ennenkuin sopimus on hoidettu loppuun. Jos kaikki menisi perseelleen pahimmalla mahdollisella tavalla niin Khabib olisi UFC:n palkkalistoilla uran loppuun asti ottelematta missään enää ollenkaan (en siis usko että näin käy mutta ei Khabib voi noin vain kieltäytyä matsaamasta ja vaihtaa organisaatiota miten haluaa)

Toi olis iso juttu.
Siinäkin mielessä että saattais aiheuttaa että moni muukin siirtyis bellatoriin ja hyvin nopeesti ufc ei enää olekkaan täysin ykkösliiga ottelijoiden puolesta.
Os hyvä juttu.
Bellator muutenki hyvä kun on vielä turnaustyyppistä eikä homma niin draamapelleilyä, mul menee vähän yli jo.

En oikeen ymmärrä miksi tässäkin tapauksessa pitää kaivaa esiin tuo uskoisuus? Paskaako sillä on väliä vaikka olisivat hinduja? Ottelu ku otteulu ja parempi voittaa.

En oikeen ymmärrä miksi tässäkin tapauksessa pitää kaivaa esiin tuo uskoisuus? Paskaako sillä on väliä vaikka olisivat hinduja? Ottelu ku otteulu ja parempi voittaa.

Uskonto tulee esille, koska khabib perusteltee toimiansa sillä, että conor ja conorin treenikaveri(ei valmentaja) dillon danis loukkasivat hänen uskontoansa.

Viimeksi muokattu:
Jeps, ja kyllä mä sen ottelijan näkökulmasta ymmärränkin jos loukataan omaa uskontoa mutta taas en ymmärrä sitä et täällä se on niin helvetin tärkeä asia, Ei vaan jaksa lukea tota paskaa et tottakaai se oli sitä ja tätä ku oli muslimi jne jne. Ei mulle mitään merkitystä vaikka olis ite jeesus, vain ottelukunto merkitsee.

Jeps, ja kyllä mä sen ottelijan näkökulmasta ymmärränkin jos loukataan omaa uskontoa mutta taas en ymmärrä sitä et täällä se on niin helvetin tärkeä asia, Ei vaan jaksa lukea tota paskaa et tottakaai se oli sitä ja tätä ku oli muslimi jne jne. Ei mulle mitään merkitystä vaikka olis ite jeesus, vain ottelukunto merkitsee.

Tän hetken kiinnostavin aihe ei ole ottelun lopputulos vaan joukkotappelu jonka khabin aloitti, koska hänen jumalaansa loukattiin.. Pahin mahdollinen lopputulos on, että khabib&co ei saa enää viisumeja amerikkaan ja/tai urheilukomissio päättää ettei herroja enää lisensoida amerikassa ja khabib menettää ottelupalkkion(2 miljoonaa).

Todellisuus lienee, että khabib on niin iso stara, että hänen uhkavaatimus menee läpi ufc:lle(ufc ei leikkaa khabibin kavereita vaikka dana niin uhkasi) ja lopputulutoksena on muutaman sadan tuhannen sakko ja 6kk ottelukieltoa.

Vuoden sisään on khabib vs conor2 ja se rikkoo kaikki mma ennätykset. Kaikki tämä materiaali kierrätetään mainoksiin ihan kuten conorin bussitapaus.

Tän hetken kiinnostavin aihe ei ole ottelun lopputulos vaan joukkotappelu jonka khabin aloitti, koska hänen jumalaansa loukattiin..

ROTTA! Se oli yks Conorin teemoista, olihan sitä vittuilua blue lipseistä uskontoon, kansaan ja henkilökohtaiseen pelkuruuteen ym. ym. vaikka kuinka paljon. Ei tää nyt mikään islam juttu ollut. Ja Dillon huutelemassa vielä matsin ajan ja sen jälkeen. Tuskin mainitsi mitään Allahia. Jos nyt tästä ihan äärimmäisestä provosoinnista tulee seurauksia, että tunteet kuumenee ja mennään kyselemään niiden sanojen perään niin eipä se ihme ole ja Conorkin nämä hyväksynyt.
Eikä siellä oikeasti mitään joukkotappelua ollut, kärhämä, ei loukaantuneita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom