UFC 229: Khabib vs. McGregor (La 6.10.2018 Las Vegas)

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Kumpi voittaa MMA:n "kovimman" matsin EVER?

• Total voters
    195
  • Poll closed .
Kyselin Viaplayltä että tuleeko jatkossakin PPV-kortteja UFC:stä. Vastaus:

Jotta voimme jatkossakin näyttää parhaat ottelut, tullaan joitakin UFC-tapahtumia jatkossa näyttämään muuallakin kamppailu-urheilussa tutulla PPV-mallilla. Tapahtumien hinta riippuu aina oikeuksien haltijan kanssa solmituista sopimuksista.

Menee pian taas torrent-hommiksi jos tämä käytäntö tulee isoihin iltoihin jatkuvasti. Kuolleena syntynyt idea tuoda PPV Eurooppaan ja olettaa saavansa suurta rahallista hyötyä.

Kyselin Viaplayltä että tuleeko jatkossakin PPV-kortteja UFC:stä. Vastaus:

Jotta voimme jatkossakin näyttää parhaat ottelut, tullaan joitakin UFC-tapahtumia jatkossa näyttämään muuallakin kamppailu-urheilussa tutulla PPV-mallilla. Tapahtumien hinta riippuu aina oikeuksien haltijan kanssa solmituista sopimuksista.

Menee pian taas torrent-hommiksi jos tämä käytäntö tulee isoihin iltoihin jatkuvasti. Kuolleena syntynyt idea tuoda PPV Eurooppaan ja olettaa saavansa suurta rahallista hyötyä.

Katopa viaplay fighting fb-sivua, siellä on toi sama copypaste vastaus jotain 20 kertaa ei kysyjille. Hieman ärsyttävä linja tässä asiassa noilla.
Mun mielestä kuukausimaksajan pitäis saada ilmainen kuukausi koska päätapahtuma ei näy palvelussa. Sais sitten itte päättää sijoittaako tohon PPV otteluun vai ei.
Nyt kanta-asiakas saa kakkaa niskaan eikä mitään kompensaatiota.

Pitkään on viaplay ollut tilauksessa NHL:n ja vapaaottelun takia, mutta nyt voisi pikku hiljaa harkita tilauksen katkaisemista. Ei näin ei todellakaan näin. PPV ja suomalaiseen selostukseen pakottaminen.

Kylläpä laski fiilis tämän rahastuksen edessä... miksi maailma on nykyään näin saatanan korppikotkaa. Viaplay menettänyt tosiaan paljon oikeuksia tälle kaudelle ja vielä tämä ppv oksennus syliin... Viime kaudella olin kokoajan 30€kk sportin alla ja olin tyytyväinen. Nyt sitten kerran ottanut fighting kk ja tarkoitus oli ottaa nyt viikonloppuna taas, kun monella muullakin. Onneksi tämä ppv tieto tuli nyt eikä viikon päästä, niin nihilistit ei saa multa edes tota 20€, homot.
Toivottavasti tämä ryöstö floppaa pahasti ja joku saa kenkää, turpaan ja myyräkuumeen.. tu

Veikkaisin että UFC rokottaa tästä viaplayta myöskin paljon enemmän kuin normikortin lähettämisestä ja varmaankin käytännössä pakottaa tähän PPV touhuun, elleivät halua ottaa isosti tappiota.
Mut tosiaan jos jengi hermostuu niin tästä tulee äkkiä lose-lose tilanne viaplaylle.
Tuskin tää ihan pelkästään viaplayn idea on että nytpä lyödään rahoiksi?
Vai voisko olla?

Tulipahan irtisanottua tuo Viaplayn tilaus, katsellaan matseja sitten jälkikäteen jos katsellaan. Tuolta kortilta ei taida edes prelit näkyä fightpassilla, kun viaplay on ostanut nekin...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuskin se ikinä selviää onko peräti UFC mennyt veloittamaan ekstraa tapahtuman lähettämisestä.
Itse ne ei sitä tule sanomaan, ja tuskin lähettävät firmat saa sitä sopimusteknisesti edes kertoa.

Tosin en mä näe etteikö tämä voisi olla vain jonkun Viaplay tyypin upea idea. Mayweatheriä kato ostettiin ihan hyvin ja kaikkea.

On kyllä iloista kommenttiketjua tuolla Viaplay Fightingin Facebookin puolella. :ROFLMAO:

Itse odotan mielenkiinnolla mitä muiden jenkkien ulkopuolella olevien maiden hinnat ovat tapahtumalle. Missä ei toki ole Viaplayta, eli esim. britit.

Siis 60€?
No nyt kyllä vitsin murjaisi viaplay. Tuolla hintaa ei kyllä saa kuin katsojia karkoitettua palveluista.

Viimeksi muokattu:
Veikkaisin että UFC rokottaa tästä viaplayta myöskin paljon enemmän kuin normikortin lähettämisestä ja varmaankin käytännössä pakottaa tähän PPV touhuun, elleivät halua ottaa isosti tappiota.
Mut tosiaan jos jengi hermostuu niin tästä tulee äkkiä lose-lose tilanne viaplaylle.
Tuskin tää ihan pelkästään viaplayn idea on että nytpä lyödään rahoiksi?
Vai voisko olla?
Luulen että on viaplayn oma rahastus, vpn: llä näyttää hinnat tältä Fight passillä.
14611745.jpg

^ Jahas. No joo, tuon perusteella kyllä Viaplay ainakin jotain huomattavaa priimaa ottaa, ellei kokonaan ekstraa. Tuo on oletettavasti maasta missä ei ole TV diilejä, ainakaan eksklusiivisia?

Oletko muuten koskaan ostanut noin PPV:tä? VPN + Fight Pass?
Jos niin mikä maa, ja pelittääkö hyvin? Tai joku muu täällä.

Tämä on kyllä huippudiili. Maksan Viaplayn täyspakettia, joka on muistaakseni 34,90 kuussa. UFC 229 maksaa siihen päälle 59,90. Ja se on pakko katsoa suomenkielisellä selostuksella, joka on sata kertaa huonompi kuin alkuperäinen.

Pakettia ostaessa luvattiin, että paketilla näkee kaikki UFC-illat. Ja tämä ei kuulemma tule olemaan ainoa PPV, joka maksaa, vaan jatkossa tulee lisää erillisen maksun vaatimia tapahtumia.

Selväksi on tullut, että minun rahojani ei enää haluta.

Tänne voisi joku asiasta tietävä heittää vähän infoa toimivista vpn:stä, konfiguraatioista yms. Myös Netflixin kanssa kiinnostaa toimivat setupit.

Tämä ei toki ole tämän keskustelun aihepiiriä, eli voi linkata myös toiseen ketjuun.

Voi siinä jotain perää olla taustalla, mutta mua hämää se että tässä jatkuvasti verrataan nyrkkeilyiltoihin näitä UFC numerokortteja.
Tuossa yllä, Viaplay:n tiedotteessa, ja sitten siellä asiakaspalvelun vastauksissa esim. Facebookin puolella.

Kuka täällä katsoo nyrkkeilyä tyyliin samaan tahtiin kuin UFC kortteja? Kysyn tätä nyt ihan tosissani, kun mua kiinnostaa että onko siis tuolla Viaplay Fighting (tai Sport) puolella paljonkin nyrkkeilyä joka kuuluu siihen kk-hintaan?
Mulla on aina ollut käsitys että kaikki yhtään isommat nyrkkeilyillat on PPV:tä ihan meilläkin? Ei siis mitään tietoa mulla kun ei tule seurattua. Voin siis olla täysin väärässä.

Enkä mä edelleen epäile etteikö olisi mahdollista että UFC:llä olisi lisävaatimus tämän kortin kohdalla.
Sehän olisikin hyvä tapa saada kovin "PPV buys" koskaan, kun pakotetaan joka maa veloittamaan PPV. :david:

Uskallan sanoa, että yksikään Skandnaavinen mediatalo ei pysty näyttämään näitä ilman ppv:tä.

UFC:n kohdalla ei taida olla kuin tasan yksi mediatalo jolla on oikeudet näyttää kortteja? Sinänsä ihan näppärä toteamus.
Eikö Viasat/Viaplay kata peräti kaikki Skandimaat.....?

Viimeksi muokattu:
Pääsääntöisesti mielestäni nyrkkeilyt ovat kuuluneet kk hintaan, ihan Joshuan matseja myöten. Joitain poikkeuksia ollut, Klitschko-Joshua oli ehkä PPV?

Lienee selvää, että Ufc ottaa Viaplaylta lisähintaa tästä ns. superottelusta, joten Viaplayn on korttia mahdotonta normaaliin kuukausihintaan sisällyttää. Toinen kysymys on kuitenkin se, tarvitseeko Viaplayn oikeasti veloittaa siitä 60e, vai yrittävätkö itse vielä ottaa ekstrahyötyä tästä. Fightpassissa tuo tosiaan on 35 euroa, vai oliko dollaria? Sekään ei välttämättä suoraan kerro, että Viaplaykin pystyisi tuohon hintaan myymään, kun ei ole tietoa minkälainen sopimus siellä on.

Joka tapauksessa tuollainen 60e on mielestäni täysin naurettava hinta, jos vielä maksaa kuukausimaksua, jolla lähtökohtaisesti näkyy numerokortit. Edes jonkinlainen alennus olisi syytä olla olemassa kanavapaketin tilaajille, ja sitten normihinta muille. Itse en ole enää pariin vuoteen Viaplayta maksanut, kun lajin seuranta vähentynyt, mutta kyllä tällainen tilanne varmasti laittaisi tilauksen katkaisemaan, jos olisi päällä. Täällä ja Facessa olevien viestien perusteella aika moni on päätynyt samaan lopputulokseen. Voi olla, että tästä iltamasta on Viaplaylle lopulta enemmän haittaa kuin hyötyä.

Back
Ylös Bottom